Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 45 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

waar mag ik nog paardrijden?

 
Profiel   

Ik zou graag ergens willen buiten rijden 1 op 1. Wie zou weten waar ik in emmen een buitenrit kan maken waar ik wel zou kunnen rijden.

Moderatoropmerking:
Er is een moderatoropmerking in dit topic geplaatst C_arola @ [ED] waar mag ik nog paardrijden? graag deze eerst te lezen voordat je gaat reageren.



Laatst bijgewerkt door C_arola op 25-11-21 12:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Vraag aangepast in overleg met de gebruiker

Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-21 09:32 



 
Profiel   

Ik ben bang dat je nergens meer terecht kan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-21 09:33 



 
Profiel   

Testen voor toegang voordat je gaat rijden is geen optie? Vaccineren ook niet?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-21 09:40 



 
Profiel   

Ik zou een keer kunnen testen! dat is zeker geen probleem. Ik dacht misschien is er ergens een prive gebeuren waar ik wel zou kunnen rijden..
Ik denk dat ik er straks niet onderuit kom. Maar voor nu wil ik mij nog niet laten vaccineren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-21 09:44 



 
Profiel   

Denk dat je bij het Fjordenpaard in Een nog wel terecht kan zonder QRcode

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-21 09:45 



 
Profiel   

Het lijkt me eigenlijk niet de bedoeling om, betreffende dit onderwerp, hier naar advies te vragen en/of tips te krijgen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-21 10:00 



 
Profiel   

Geldt dat ook op manege's? Wist ik niet

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-21 10:07 



 
Profiel   

Ailill schreef
Het lijkt me eigenlijk niet de bedoeling om, betreffende dit onderwerp, hier naar advies te vragen en/of tips te krijgen.


Dit. Bij ons op de manege kom je er niet in zonder QR-code. Ook ouders van (kleine) kinderen die hulp nodig hebben of ouders of begeleiders van onze verstandelijke en fysieke beperkte cliënten mogen zonder QR niet naar binnen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-21 10:10 



 
Profiel   

MairiMacBran schreef
Ailill schreef
Het lijkt me eigenlijk niet de bedoeling om, betreffende dit onderwerp, hier naar advies te vragen en/of tips te krijgen.


Dit. Bij ons op de manege kom je er niet in zonder QR-code. Ook ouders van (kleine) kinderen die hulp nodig hebben of ouders of begeleiders van onze verstandelijke en fysieke beperkte cliënten mogen zonder QR niet naar binnen.


Inderdaad, niet gepast dit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-21 10:20 



 
Profiel   

waarom niet gepast?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-21 10:22 



 
Profiel   

Omdat mensen moeten stoppen die QR-codes proberen te omzeilen. Testen of vaccineren, zo simpel is het.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-21 10:25 



 
Profiel   

Volgens mij is wat zij wil gewoon toegestaan? Bij voetbal buiten hoef je ook geen qr te laten zien toch, dat was toch aangepast? Waarom zou TS dan niet mogen paardrijden, privéles bij iemand met alleen een buitenbak?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-21 10:26 



 
Profiel   

Daphne__ schreef
Volgens mij is wat zij wil gewoon toegestaan? Bij voetbal buiten hoef je ook geen qr te laten zien toch, dat was toch aangepast? Waarom zou TS dan niet mogen paardrijden, privéles bij iemand met alleen een buitenbak?


Idd, vind het ook gewoon een terechte vraag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-21 10:29 



 
Profiel   

Ik ben sowieso tegen interactie zonder QR, maar goed een privéles bij iemand in de tuin zou ik nog wel begrijpen, hoewel niet verstandig. Maar wil je naar grotere bijeenkomsten of een bedrijf en onderwijl de QR codes omzeilend, dan vind ik dat echt heel onverantwoord. Niet per se naar TS gericht (want wellicht is die inderdaad op zoek naar een privéplek en wil TS gewoon afstand houden en een mondkapje dragen, al vind ik het dan nog steeds onverstandig), maar wel naar meelezers die hier hopen sluiproutes te vinden.


Laatst bijgewerkt door VuurVleugels op 25-11-21 10:40, in het totaal 2 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-21 10:32 



 
Profiel   

Zorgen dat je ergens Corona oploopt, dan heb je een QR code voor een jaar. Dat is niet zo moeilijk nu.
Ik snap ook niet dat mensen dit vragen. Je weet toch wat de regels zijn? Dan moet je ergens op een privestal lessen, maar op een manege kan dit niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-21 10:34 



 
Profiel   

Maar je mag toch wel hopen dat mensen met privéstallen geen ongevaccineerde onbekenden over de vloer willen zonder QR-code... Iets met gezond verstand gebruiken, en begrijpen dat je ook best naar de geest van de wet kunt handelen ook al zou er naar de letter van de wet wel ruimte zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-21 10:36 



 
Profiel   

Voor TS gelden gewoon de regels zoals de overheid die vastgesteld heeft. Kunnen andere mensen het niet mee eens zijn, maar daar heeft TS niks aan.

Site KNHS:


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-21 10:38 



 
Profiel   

Veel maneges gebruiken toch de binnenbak. Zijn er die nu ineens alleen maar de buitenbak gebruiken en daar de paarden dan klaar hebben staan? Want op stal komen mag ook niet.
Kan natuurlijk.

En als particulier zou ik niet ff zeggen, kom maar hier. Voor het pleziertje van een ander laat ik niet zomaar mijn paard gebruiken. Al zou het niveau kloppend zijn.


Laatst bijgewerkt door DuoPenotti op 25-11-21 10:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-21 10:41 



 
Profiel   

VuurVleugels schreef
Omdat mensen moeten stoppen die QR-codes proberen te omzeilen. Testen of vaccineren, zo simpel is het.


Daarbij nog dat ze enorm in de problemen kunnen raken als ze niet handhaven. Voor mij daarom ook de keus om gewoon niet te gaan. Jammer maar helaas. Wil niet dat ze door mij problemen krijgen

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-21 10:41 



 
Profiel   

VuurVleugels schreef
Omdat mensen moeten stoppen die QR-codes proberen te omzeilen. Testen of vaccineren, zo simpel is het.



Daar ben ik mee eens, maar dat doet ts imo niet, ze vraagt waar ze wel kan rijden....of ben ik nu blind

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-21 10:43 



 
Profiel   

Cinnepin schreef
Geldt dat ook op manege's? Wist ik niet

Manege is een sportvereniging toch

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-21 10:44 



 
Profiel   

purny schreef
Cinnepin schreef
Geldt dat ook op manege's? Wist ik niet

Manege is een sportvereniging toch



Ja is ook waar, maar ik kom nooit op stallen of manege's ( luxe van een eigen paard op die het zelf stal ) dus heb me daar niet zo mee bezig gehouden :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-21 10:47 



 
Profiel   

Ik ben echt al meer dan een jaar niet op mijn oude manege geweest.
Ik had er ook niet bij stil gestaan dat dit moet tot ik dit topic zag

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-21 10:49 



 
Profiel   

Jongens ff van je: Oh de TS vraagt iets wat niet mag kast af.

Sporten buiten zonder QR code is toegestaan.

TS, op zoek naar een manege zonder binnenbaan en dan zou ik eerst even bellen hoe ze dat doen met op en af zadelen enz.
Want rijden in de buitenbak mag, maar dan mag je niet de stallen in (binnen) om te zadelen zonder code.

Prive terrein (dus geen manege/sportvereniging) gelden deze regels niet voor. Dus mocht je op een prive paard les kunnen krijgen, dan geldt alleen de anderhalve meter en die moet toch prive prima te handhaven zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-21 10:58 



 
Profiel   

MarliesV schreef
Jongens ff van je: Oh de TS vraagt iets wat niet mag kast af.

Sporten buiten zonder QR code is toegestaan.

TS, op zoek naar een manege zonder binnenbaan en dan zou ik eerst even bellen hoe ze dat doen met op en af zadelen enz.
Want rijden in de buitenbak mag, maar dan mag je niet de stallen in (binnen) om te zadelen zonder code.

Prive terrein (dus geen manege/sportvereniging) gelden deze regels niet voor. Dus mocht je op een prive paard les kunnen krijgen, dan geldt alleen de anderhalve meter en die moet toch prive prima te handhaven zijn.


Maar dat het technisch gezien wettelijk mag betekend toch niet dat het een goede zet is? Het is echt niet mijn (onze?) bedoeling om te trollen oid maar het faciliteren van dit soort wensen gaat gewoon écht niet helpen met het terugdringen van de cijfers. En inderdaad kun je er ook nog anderen mee in de problemen brengen bij controles. Het is gewoon egoïstisch om die codes te willen omzeilen. Testen of vaccineren, het hoeft echt niet zo moeilijk te zijn.

Ik schrijf dit ook namens de duizenden mensen die op een behandeling zitten te wachten (zelfs kankerpatiënten, hallo, alsof die ff kunnen zeggen 'ja nee prima doe maar over een half jaartje ofzo') maar dat niet kunnen krijgen vanwege de overvolle IC's.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-21 11:05 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 45 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen