Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Stalling gezocht Nieuw-Vennep/Hoofddorp/Leiden

 
Profiel   

Hoi Bokkers,

Allereerst moet gezegd worden dat ik weet dat er al heel veel "stal gezocht" topics zijn, en ik deze ook allemaal heb doorgespit. Helaas heb ik nog niet gevonden wat ik zoek.

Joy staat echt op een hele fijne stal. In groepsverband, in de winter minimaal 5 uur op de paddock, zomers opbouwen naar dag en nacht land (en veel land ook). Een binnenbak met westernbodem, een buitenbak, longeerkraal, ruime goedverlichte en geventileerde stallen en 4x hooi van eigen land per dag. Haar stalletje wordt gemest en ze wordt buiten en binnen gezet voor 330,- per maand.

Gewoon een fijne stal. Maar ik rijd er 100 km heen en terug voor.

Nu komt het. Ik zoek een soortgelijke stal (waarvan de faciliteiten voor Joy belangrijker zijn dan een westernbodem) in de buurt van Nieuw-Vennep/Hoofddorp/Leiden.

Soortgelijk dus met weidegang in groepsverband. En voor een ongeveer gelijke prijs (een catagorie hoger kan ook nog, maar geen 685,- per maand exclusief alles bijvoorbeeld)

Wie heeft er toch dat diamantje gevonden die ik over het hoofd gezien heb? Ik ben benieuwd!



Laatst bijgewerkt door C_arola op 15-05-22 18:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Titel verduidelijkt

Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-22 15:17 



 
Profiel   

Ik verplaats dit topic naar Ervaringen en diensten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-22 18:37 



 
Profiel   

Van der Hulst aan de Hoofdweg/Bennebroekerweg.?
Enthoven in Lisserbroek?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-22 18:58 



 
Profiel   

Binnenbak een harde eis?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-22 19:04 



 
Profiel   

Volgens mij zijn er in die regio meer dan genoeg stallen die aan jouw eisen voldoen hoor.
Zelf neem ik geen genoegen met swinters 5 uurtjes buiten, maar zo ver ik weet zijn er genoeg stallen die dat bieden en ook weidegang plus goede rijbaan hebben.
Hou je marktplaats ook in de gaten?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-22 19:35 



 
Profiel   

Odetje92 schreef
Binnenbak een harde eis?


Niet persé, ik vind het belangrijker dat Joy een fijne stal heeft en in een groep kan staan.

Sanniej, er zijn inderdaad genoeg stallen. Tot zover is mijn zoektocht wel gekomen. Maar het is fijn om via deze weg toch wat extra tips te krijgen. Marktplaats nog niet aan gedacht!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-22 21:08 



 
Profiel   

Gimme_Joy schreef
Odetje92 schreef
Binnenbak een harde eis?


Niet persé, ik vind het belangrijker dat Joy een fijne stal heeft en in een groep kan staan.

Sanniej, er zijn inderdaad genoeg stallen. Tot zover is mijn zoektocht wel gekomen. Maar het is fijn om via deze weg toch wat extra tips te krijgen. Marktplaats nog niet aan gedacht!


Stal Dooyeweerd aan de Spieringweg in Zwaanshoek
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-22 03:41 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen