Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Plek voor mijn paard in Torrevieja

 
Profiel   

Hoi allemaal!

Ik hoop in contact te komen met bokkers die in Torrevieja wonen, hebben gewoond of de omgeving goed kennen. Ik ben er namelijk op zoek naar een fijne plek voor mijn paard. Ik heb vannacht al alle pagina’s afgespit waar het woord Torrevieja in voorkwam :+ maar heb er helaas geen echte aanwijzingen tussen gevonden. Ik weet dat er 3 grote stallen in Torrevieja zijn;

Hipica San Bruno
Villa Salada
El Refugio

Op Villa Salada worden de paarden niet buiten gezet. Ze staan dus 24/7 op stal of op een soort paddockje met overkapping. Die is slechts 9x4 meter en ze staan allemaal apart. Die valt dus af.

Hipica San Bruno bezoeken we vrijdag en van El Refugio ben ik niet zeker dat ze pensionstalling hebben. Ik heb ze nog niet te pakken gekregen. Ervaringen met een van deze stallen zijn heel erg welkom.

Maar ik hoop dat ik nog iets mis. Een leuke kleine privestal, een bokker met een eigen stal die nog een pensionklant zoekt of misschien een bokker die er woont en samen iets wilt opzetten? :D Kan maar blijven dromen en gun mijn paard vriendjes en ruimte.

Alle tips, ervaringen en aanwijzingen zijn welkom {:}
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 11:34 



 
Profiel   

Ik ken enkel "val de cavall" maar dat is meer richting Calpé. Zijn wel vriendelijke mensen, hij is internationaal endurance ruiter. Mss eens met hen contact opnemen of ze iets kennen in de buurt die je zoekt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 12:02 



 
Profiel   

Ashkerlon schreef
Ik ken enkel "val de cavall" maar dat is meer richting Calpé. Zijn wel vriendelijke mensen, hij is internationaal endurance ruiter. Mss eens met hen contact opnemen of ze iets kennen in de buurt die je zoekt.



Dank Ashkerlon! Dat ziet er prachtig uit zeg, veel ruimte ook voor de paarden. Het ligt wel ver uit de buurt maar ik ga ze gewoon eens mailen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 12:20 



 
Profiel   

VSW -> ED

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 15:06 



 
Profiel   

Je kunt even lid worden van costa blanca horses op Facebook, als je daar plaatst wat je zoekt hebt je gauw iets!

Als je op Google Maps intikt 'hippica Torrevieja' komt je ook al veel meer tegen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 15:09 



 
Profiel   

tjakka123 schreef
Je kunt even lid worden van costa blanca horses op Facebook, als je daar plaatst wat je zoekt hebt je gauw iets!

Als je op Google Maps intikt 'hippica Torrevieja' komt je ook al veel meer tegen.


Oh leuk een paardengroep! Heb mij gelijk aangemeld. Ik had wel een Torrevieja groep gevonden met Nederlanders en Vlamingen waar ik mijn vraag ook had gesteld maar deze had ik nog niet gevonden.

Wat een fijne tip om via Google Maps te zoeken daar had ik nog helemaal niet aan gedacht.

Super bedankt!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 15:56 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen