Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 34 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Stalling Achterhoek/Regio Zutphen

 
Profiel   

Shalimar schreef
Dank voor alle reacties. Helaas is mijn zoektocht op dit moment voorbij, de pony staat met forse hoefbevangenheid waarbij ik moet afwachten of het nog goedkomt, de kans is klein. Dus ik zit nogal in een emotionele rollercoaster.

P.s. Bij de Gompert komen ze amper buiten en hebben ze geen staldeur waar ze overheen kunnen kijken. Dit ter info voor eventueel andere zoekenden.

Ach wat sneu! Sterkte!

Eerlijk gezegd was ik al verbaasd dat De Gompert genoemd werd, maar het is ook al lang geleden dat ik daar geweest ben. Dus wie weet was daar wat veranderd, dat zou fijn zijn.
Ontopic, mocht je toch weer gaan zoeken, kijk dan ook eens richting Geesteren, Gelselaar, die hoek. Een stuk betaalbaarder dan Zutphen en vaak ook meer buiten. Je merkt in de prijzen en weidegang rondom Zutphen/Vorden gewoon dat je dichterbij de stad zit, dus meer vraag.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-22 15:42 



 
Profiel   

Muze schreef
sabien schreef
Jaren gelden heb ik bij de Oude Meulenbrugge in Warnsveld gestaan.

Super nette stal, de paarden gaan elke dag aan de hand naar buiten in nette weides. En s’avonds op stal met een buitenluik. Er is een springweide, buitenbak en longeerbak. Een wasplaats en voor iedereen een ruime eigen zadelkast.

De verzorging was altijd top en ook de accomodatie zag er altijd netjes uit.


Maar wel rond de 4 uurtjes maar buiten.


Nee hoor. Tussen 9 en 10 naar buiten en tussen 16 en 17 weer naar binnen.
Fijne accomodatie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-22 15:46 



 
Profiel   

Dat is dan nieuw. Vroeger absoluut niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-22 15:55 



 
Profiel   

boemel schreef
De Lange Wilm staan ze wel wat minder lang buiten dan je wilt, maar de verzorging, faciliteiten en uitrijmogelijkheden zijn goed.

Manege de Liemers in Beek idem.


Liemers is ook twijfel, staat te koop en niemand weet of het pension blijft...
Wel enorm fijne stal met fijne mensen! Heb er ook even gestaan voor ik ze allemaal aan huis kreeg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-22 15:56 



 
Profiel   

Shalimar schreef
Dank voor alle reacties. Helaas is mijn zoektocht op dit moment voorbij, de pony staat met forse hoefbevangenheid waarbij ik moet afwachten of het nog goedkomt, de kans is klein. Dus ik zit nogal in een emotionele rollercoaster.

P.s. Bij de Gompert komen ze amper buiten en hebben ze geen staldeur waar ze overheen kunnen kijken. Dit ter info voor eventueel andere zoekenden.



Jeetje, dat is schrikken.! Sterkte alvast.!

Mijn paard komt anders toch elke dag buiten hoor.. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-22 16:26 



 
Profiel   

xmichxrocky schreef
boemel schreef
De Lange Wilm staan ze wel wat minder lang buiten dan je wilt, maar de verzorging, faciliteiten en uitrijmogelijkheden zijn goed.

Manege de Liemers in Beek idem.


Liemers is ook twijfel, staat te koop en niemand weet of het pension blijft...
Wel enorm fijne stal met fijne mensen! Heb er ook even gestaan voor ik ze allemaal aan huis kreeg.


Oh, staat ie al te koop? Dat had ik even gemist. Ik had zelf het gevoel dat de insteek wel was dat het pension zou blijven.
Huidige eigenaren zijn inderdaad fijne mensen. Dat moet je bij nieuwe mensen altijd maar afwachten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-22 16:54 



 
Profiel   

boemel schreef
xmichxrocky schreef

Liemers is ook twijfel, staat te koop en niemand weet of het pension blijft...
Wel enorm fijne stal met fijne mensen! Heb er ook even gestaan voor ik ze allemaal aan huis kreeg.


Oh, staat ie al te koop? Dat had ik even gemist. Ik had zelf het gevoel dat de insteek wel was dat het pension zou blijven.
Huidige eigenaren zijn inderdaad fijne mensen. Dat moet je bij nieuwe mensen altijd maar afwachten.


Stille verkoop inderdaad, ze weten niet zeker of het pension zal blijven. Ik hoorde al iets over een projectontwikkelaar enzo. Zou enorm zonde zijn als die stal verloren gaat :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-22 16:04 



 
Profiel   

Manege Liemers is een mooie locatie en fijne mensen. De paarden komen echter hele jaar door maximaal 4 uur buiten en staan jaarrond op hetzelfde stukje grond waardoor er nauwelijks sprake is van gras. De boxen zijn imo klein en de prijs van de stalling is erg hoog.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-22 19:50 



 
Profiel   

xmichxrocky schreef
Stille verkoop inderdaad, ze weten niet zeker of het pension zal blijven. Ik hoorde al iets over een projectontwikkelaar enzo. Zou enorm zonde zijn als die stal verloren gaat :(


Ik sta daar op stal en het is een hele fijne stal. Zou zo zonde zijn als de stal gaat verdwijnen. Wel weet ik dat de eigenaren daar blijven wonen, en dat ze echt heel graag willen dat het een pensionstal blijft. Een projectontwikkelaar zou betekenen dat de oude eigenaren dan eventueel ook zelf moeten verhuizen. Ik hoop dat ze daarom het alleen verkopen aan mensen die de stal willen behouden.

Pffff, ik heb anderhalf jaar geleden al gedwongen een andere plek moeten zoeken omdat Midden Heuven dicht ging. Zou toch niet zo zijn, dat het opnieuw gebeurd |(
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 09:30 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 34 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen