Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 36 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Waar pony tijdelijk onderbrengen?

 
Profiel   

Ja ik heb hem bekeken indd maar wat ik zag maar verbeter me als ik het fout heb is dat ze op de wei staan zonder schuil mogelijkheid en anders indd op een paddock.
En paddock alleen vermoed ik dat hij ook gaat weven dat doet hij hier ook als we hem zn vrijheid ontnemen voor bijv veel te hoge fructaan dagen.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-21 20:35 



 
Profiel   

cinniz123 schreef
Ja ik heb hem bekeken indd maar wat ik zag maar verbeter me als ik het fout heb is dat ze op de wei staan zonder schuil mogelijkheid en anders indd op een paddock.
En paddock alleen vermoed ik dat hij ook gaat weven dat doet hij hier ook als we hem zn vrijheid ontnemen voor bijv veel te hoge fructaan dagen.


Mocht je echt niks vinden, ik zit i' belgie/tongeren. Meerdere weides met schuilstallen ect

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-21 22:32 



 
Profiel   

Ik woon in Gelderland, we hebben 3 shetjes, een d pony en een kwpn merrie. Lopen 24/7 in een paddock van ongeveer 20x40m iets groter wel denk ik en ze gaan als het fructaan het toe laat vanaf ongeveer 11.30 tot 16u in de wei. Ze kunnen zowel overdag als snachts in 2 boxen en een soort tuinhuisje om te schuilen. Mocht je meer info of foto’s willen mag je me altijd een pb sturen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-21 22:44 



 
Profiel   

annibel schreef
Ik woon in Gelderland, we hebben 3 shetjes, een d pony en een kwpn merrie. Lopen 24/7 in een paddock van ongeveer 20x40m iets groter wel denk ik en ze gaan als het fructaan het toe laat vanaf ongeveer 11.30 tot 16u in de wei. Ze kunnen zowel overdag als snachts in 3 boxen en een soort tuinhuisje om te schuilen. Mocht je meer info of foto’s willen mag je me altijd een pb sturen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-21 22:45 



 
Profiel   

Wat lief allemaal!
Ik wacht even donderdag af en dan wordt het wat makkelijker om te kijken wat haalbaar is en om welke periode het gaat.
Heb nu zoveel tips gehad dat moet echt wel goed komen.
Al verklaarde mn stalgenoot me voor gek,zei dat ik hem gewoon moest laten staan maar ik weet gewoon 100% zeker dat als er dan iets is ik weer daar heen ga wat gewoon niet aan te raden is.

Ik zie als een berg tegen de operatie op maar ik stel het al zo verschrikkelijk lang uit en de hulp die ik hier krijg in dit topic doet me echt goed!

Tis zo lastig als je de drive in je gezin bent en dan voor 4 honden,3 kinderen en een pony een oplossing moet gaan zoeken.
Maar dit is sws heel fijn,mijn dank is echt groot!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-21 08:32 



 
Profiel   

Waarschijnlijk heb ik een plekje hier vlakbij kunnen vinden daar ga ik di even kijken dus daar ga ik even voor duimen.

Anders zou hij naar een paddock paradise in Nispen kunnen,heb met hun contact gehad en een filmpje gezien alleen ik zag 4 kalver iglo’s op 8 shetten en dat vind ik wat karig.
Moet wel zeggen dat ik hun zou bellen als ik een datum had dus ik ga ze van de week nog even bellen om te vragen of dat klopt als die in de buurt niets wordt.

Mn stalgenootje blijft maar zeggen dat ze het onzin vind maar dan komt de verzorging van mijn pony ook nog extra op haar en ze heeft t al zo druk met 3 jonge kids en de paarden.
Heb haar echt op haar hart gedrukt dat ik het voor zowel haar als mij gewoon rustiger is als ik het wel doe.
Tijdens vakantie ofzo 3 a 4 weekjes zou ik nog wel overwegen maar als ik zelf echt uit de running ben is gewoon niet verstandig.
Dat is echt t enige nadeel vind ik in eigen beheer :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-12-21 15:10 



 

Binnenkort komt mijn shetlandpony ruin alleen te staan. Bij intresse mag je een BP sturen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-01-22 19:26 



 
Profiel   

Ik ben inmiddels voorzien van een fijn plekje.
Gister bij een 3de adres gaan kijken en daar heb ik echt een goed gevoel over.
Gewoon bij iemand in eigen beheer met nog 4 andere shetjes,zag er top uit.

Super bedankt iedereen voor het meedenken en aanbieden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-22 12:20 



 

O wat goed te horen!
Gefeliciteerd!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-22 16:51 



 
Profiel   

Ja super fijn dat is iig een zorg minder.
Maar vond jou aanbod ook lief hoor!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-22 18:28 



 

Graag gedaan!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-22 21:34 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 36 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen