Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Gezocht zadelma/handelaar die 2e hands zadels opkoopt in FRL

 
Profiel   

Ik wil een Amerigo Pinerolo donkerbruin 17,5 inch Springzadel verkopen. Zelf verkopen lukt niet, Kent iemand een zadelmaker/handellaar die tweedehands zadels opkoopt in Friesland?


Laatst bijgewerkt door SRurenga op 28-12-21 21:29, in het totaal 1 keer bewerkt
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-21 21:05 



 
Profiel   

Ik was ook zoekende en verschillende gemaild maar er is geen interesse of je moet m voor een appel en een ei wegdoen. Alleen met inruil kun je je zadel evt kwijt bij een zadelmaker.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-21 21:21 



 
Profiel   

Lukt zowel op Facebook als Marktplaats niet?

Soms moet je inderdaad wel veel geduld hebben

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-12-21 10:01 



 
Profiel   

Dominique van der Heide koopt zadels op in Friesland. Je zadel aanbieden bij een zadelopkoper is echter nooit een garantie dat het daadwerkelijk aangekocht wordt. Dat hangt van de staat van je zadel af, het merk en de vraag die de zadelpasser zelf heeft. Als wij het vervolgens ook niet verkocht krijgen zitten wij er ook net zo erg mee in ons maag als jij, ook wij hebben helaas geen geldboom tot onze beschikking. En inderdaad: wij betalen geen hoofdprijzen omdat we er zelf nog een hoop tijd en werk in gaan stoppen om het weer verkocht te krijgen. Het moet wel rendabel zijn. Dus zelf verkopen levert altijd meer op. Bij ons ligt een zadel ook wel eens een jaar voordat het juiste paard met de juiste ruiter zich aandient. Zeker een springzadel is een seizoensgebonden artikel. Bied het aan als de springlessen weer beginnen, dan heb je meer kans.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-21 09:53 



 
Profiel   

Je kunt hem inruilen bij Divoza. Dan kun je het voor goederen ruilen, las ik. Dus niet tegen contanten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-01-22 23:16 



 
Profiel   

Het zelf verkopen is denk ik lastig omdat Amerigo geen heel bekend merk is. Je kan even contact opnemen met Health4Horses in Hollandscheveld. Zij verkopen ook (2e hands) Amerigo:
https://www.health4horses.nl/amerigo-2e-hands-zadels/
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-22 17:37 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen