Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 11 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Paardenrusthuis / pensioenplek kop van Noord-Holland

 
Profiel   

Hallo allemaal,

Een vriendin van mij zonder bokt account is op zoek naar een fijne plek voor haar 19 jarige e-pony om van haar pensioen te genieten. Het liefst in de Kop van Noord-Holland zodat ze nog regelmatig op bezoek kan gaan.
Heeft iemand hier misschien ervaringen/tips?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-22 13:26 



 
Profiel   

Oh net te laat, plekje bij ons op stal is net vergeven.
Hadden laatst nog wel een plekje bij Romme op Westerland, maar is wel wat duurder

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-22 13:37 



 
Profiel   

Jammer dat bij jullie het plekje al vergeven is.
Is dat adres op westerland ook echt voor pensioen paardjes?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-22 19:03 



 
Profiel   

Ik denk dat het meer een pensionstal is, maar ik meen wel allemaal all in

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-22 19:05 



 
Profiel   

Als ze echt een goed rusthuis voor paarden zoekt kan ik die in Berkhout aanbevelen. http://www.koggehoeven.nl/paardenrusthuis/ . Het zal niet goedkoop zijn, maar wel speciaal voor oudere paarden met hun specifieke verzorgingen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-22 23:32 



 
Profiel   

Ja ze is wel echt op zoek naar een plek voor oude paarden. De koggehoeve heb ik inderdaad al een aantal keer voorbij zien komen. Ik hem nog een keer doorgeven aan haar. Dankjewel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-22 07:34 



 
Profiel   

Er zit er ook nog eentje in de Zuid-Schermer, net voorbij Alkmaar, geen idee hoe het daar is hoor: https://www.paardenrusthuisdeoudedag.nl ... n-contact/ .
Van die in Berkhout zie ik wel goede dingen voorbij komen en ik ben er wel een aantal keren geweest om er paarden naar toe te brengen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-22 15:40 



 
Profiel   

Je zou eens kunnen informeren bij Anita Wessels in Julianadorp, die adverteert weleens met (semi)pensioenplekken.

Paardenrusthuis de oude dag die hierboven wordt vermeld is ook zeker een fijne plek weet ik uit eigen ervaring. Vermoed alleen dat deze op dit moment wel vol zit, maar informeren kan altijd natuurlijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-22 17:17 



 
Profiel   

Jet schreef
Als ze echt een goed rusthuis voor paarden zoekt kan ik die in Berkhout aanbevelen. http://www.koggehoeven.nl/paardenrusthuis/ . Het zal niet goedkoop zijn, maar wel speciaal voor oudere paarden met hun specifieke verzorgingen.


Aanrader inderdaad

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-22 17:23 



 
Profiel   

Dankjewel voor de tips allemaal, ik ga ze weer doorgeven

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-22 18:54 



 
Profiel   

Absoluut de Koggehoeve. Mijn paard woont daar nu al 2,5 jaar en hij had het niet beter kunnen treffen. Helaas is er wel een wachtlijst. Mocht je vriendin vragen hebben dan beantwoord ik ze graag.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-01-22 23:27 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 11 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen