Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Dressuur, training, pensionstal gezocht omgeving Roermond

 
Profiel   

Ik ben op zoek naar een fijne stalling omgeving Roermond. Ik zoek geen reguliere pensionstal, maar liever een trainingsstal, dressuurstal waar ik naast mijn eigen paard zou kunnen helpen met het rijden van een of enkele paarden. Dus een fokker, eigenaar die wat extra hulp kan gebruiken bijvoorbeeld... Heeft iemand aanbevelingen, ervaringen, ideeën over stallen waar ik contact mee kan opnemen? Hartelijk dank.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-22 18:40 



 
Profiel   

Up, ideeën zijn nog altijd welkom!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 13:19 



 
Profiel   

Ik weet niet of ze hulp nodig hebben hoor. Maar een aantal jaar geleden ben ik bij Wester & Steenman geweest in Asenray. Dat vond ik toen een hele nette stal!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 13:37 



 
Profiel   

Ik weet geen stal waar ze nu iemand zoeken.
Maar je zou zelf ook een aantal stallen kunnen bellen?
Extra handen zijn vaak welkom. En als je een goede ruiter bent en voor langere tijd wilt blijven zijn er denk ik wel mogelijkheden.
Ik weet niet of je het als baan of als hobby wilt doen?
Maar een kleine tot midden-grote stal is de moeite waard.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 13:46 



 
Profiel   

Dankjewel. Ik heb inderdaad al een aantal stallen benaderd, maar vooral de kleinere privé stallen en fokkers zijn niet zo makkelijk te vinden en die zijn vaak juist het meest blij met een handje extra. En passen mij vaak ook het best qua paarden welzijn. Ik zoek geen baan, een fijne plek voor mijn paard is het belangrijkst en alle extra opties staan op de 2e plek.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 14:01 



 
Profiel   

Ik schop dit topic even omhoog, ik ben inmiddels wat fanatieker op zoek naar stalling in deze regio. De verhuizing heeft geen haast maar ik zou het wel fijn vinden als we uitzicht hebben op een fijne plek!

Alleen pension is ook goed of evt een fokker/eigenaar waar ik kan rijden en mijn paard mee kan zoals in de openingspost. Wester Steenman vinden we wel erg groot, Spikkerhoeve staat vol. Particulier vind ik ook prima, kleinschalig is een plus. Goede buitenbaan (of redelijke buitenbaan plus binnenbaan) is wel een vereiste evenals hele dagen naar buiten. Deels zelfzorg is geen probleem.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-22 22:44 



 
Profiel   

Weet niet of As in België te ver is voor je ?
Stal waar ik sta is paradijs op aarde voor paard en mens. Niet voor niets een wachtlijst.
Maar je kunt als het niet te ver is altijd horen

Binnenpiste (juist heraangelegd)
Dressuurbuiten piste met juryhok bij C (heraanleg is bezig)
Spring buiten piste (ook hier heraanleg bezig om gelijker te krijgen en deel om te bouwen naar longeerpiste)
Alle dagen van 9:00 tot zonsondergang buiten of op gras of op zand (eigen keuze wat je verkiest) beide met hooi en dit in kuddes op elkaar aangepast
Stallen doorstaan de knievaltest met glans
Bij binnenkomst hooi in netten, voldoende tot de ochtend daarop.
2x daags onderhoudsbrok, suplementen en medicatie word gewoon meegegeven
Gelegen aan kilometers ruiterroutenetwerk, met mogelijkheid om met de paarden te gaan zwemmen in de zomer.

Eerlijke stal waar iedereen elkaar in de waarde laat, maar elkaar ook helpt (indien gewenst)
Staleigenaresse geeft zelf les via rien van der schaft zijn methode. Maar toch kijkend naar het paard (mijne zwarte flipt volledig als hij iets moet doen wat hij niet kent bevoorbeeld)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-05-22 05:01 



 
Profiel   

Dankjewel, dat is helaas wel echt veel te ver...
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-05-22 15:38 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen