Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Pensionstalling gezocht omgeving Nieuwegein

 
Profiel   

Hoi allemaal!

Ik ben zoek naar fijne en gezellige pensionstalling in de omgeving van Nieuwegein (max. 20min ervan af met de auto).

Eisen die ik heb:
- Er wordt gemest en gevoerd
- Een binnenbank
- Paddock
- Weidegang
- Geen manege

Binnenbak heeft een groot voorkeur maar geen idee of daarvan stallingen in de buurt zijn die geen manege zijn. Anders is een stalling met alleen een buitenbak ook prima (zolang het dus maar geen manege is :P)

Budget heb ik niet. Ik ben erg benieuwd naar jullie suggesties. Alvast bedankt!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-22 20:54 



 
Profiel   

Wat is de reden dat je geen manege wil? Ik weet een manege in die regio met 20/80 binnenbak, je kunt dus altijd rijden ook als er lessen zijn. Daarnaast is er een goede, ruime buitenbak waar ook nooit manege les in wordt gegeven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-22 19:35 



 
Profiel   

SusanH schreef
Wat is de reden dat je geen manege wil? Ik weet een manege in die regio met 20/80 binnenbak, je kunt dus altijd rijden ook als er lessen zijn. Daarnaast is er een goede, ruime buitenbak waar ook nooit manege les in wordt gegeven.

Maar paddock en weidegang zijn daar daarentegen minimaal, zeker in de winter. Maar ik weet niet wat de eisen van TS daaromtrent zijn (qua uren buiten).

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-22 19:40 



 
Profiel   

Ik weet niet of wij dezelfde plek bedoelen?

Edit: wellicht hier nog tips: [ED] Pensionstalling gezocht omgeving van Nieuwegein

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-22 22:41 



 
Profiel   

Nu ik er over na denk, vermoedelijk niet, nee. Die bak is nog wat groter (langer).
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-22 23:35 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen