Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 12 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Kleine pony huren Lunteren

 
Profiel   

Momenteel zijn mijn man, dochter en ik een paar dagen op de Veluwe, Lunteren om precies te zijn.

Er zitten hier veel maneges in de buurt zag ik.
Nu vroeg ik me af of er ook maneges/ stallen zijn die pony's (formaatje Shet) voor kinderen verhuren voor bijvoorbeeld een half uurtje/ drie kwartier om onder begeleiding van ouders het bos in te gaan.

Zijn er bokkers die een fijne dergelijke stal weten? Mijn dochter zou je dankbaar zijn :D

Het spreekt voor zich dat ikzelf ruime ervaring (+20 jaar) met paarden heb.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-22 20:10 



 
Profiel   

Voor zover ik weet wordt daar (gelukkig) niet aangedaan.

Bij de maneges gebeuren er enkel ritten onder begeleiding.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-22 20:12 



 
Profiel   

Ik weet wel dat mensen kunnen wandelen met ezeltjes, kinderen kunnen daar ook op gaan zitten. Misschien is dat een optie? Shetlanders zie ik eigenlijk nooit verhuurd worden voor dit soort wandelingen. Alpacas dan weer wel.

https://www.dekoperenezel.nl/nl/2-ongec ... peren-ezel

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-22 20:14 



 
Profiel   

Ik weet dat je bij paardenverhuur het Leersumse veld wel hele leuke wandelpony's kan huren :j

Is denk ik wel twintig minuten rijden vanaf Lunteren, en ik durf niet te zeggen hoeveel stromschade er nog in het bos is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-22 20:17 



 
Profiel   

Storm schreef
Ik weet wel dat mensen kunnen wandelen met ezeltjes, kinderen kunnen daar ook op gaan zitten. Misschien is dat een optie? Shetlanders zie ik eigenlijk nooit verhuurd worden voor dit soort wandelingen. Alpacas dan weer wel.

https://www.dekoperenezel.nl/nl/2-ongec ... peren-ezel


Klopt, hier zijn we al eens geweest, heel leuk!

Gerlindie thanks, ik ga eens zoeken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-22 20:20 



 
Profiel   

gerlindie schreef
Ik weet dat je bij paardenverhuur het Leersumse veld wel hele leuke wandelpony's kan huren :j

Is denk ik wel twintig minuten rijden vanaf Lunteren, en ik durf niet te zeggen hoeveel stromschade er nog in het bos is.



Alles is weer open en het stuk wat evt nog afgesloten is ligt helemaal aan de andere kant.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-22 20:42 



 
Profiel   

Stal Jacobs in voorthuizen. Geen shetjes, wel kleine pony’s voor wandeling door t bos

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-22 20:46 



 
Profiel   

gerlindie schreef
Ik weet dat je bij paardenverhuur het Leersumse veld wel hele leuke wandelpony's kan huren :j

Is denk ik wel twintig minuten rijden vanaf Lunteren, en ik durf niet te zeggen hoeveel stromschade er nog in het bos is.



Heb je wel een vignet nodig tegenwoordig

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-22 21:10 



 
Profiel   

Cinnepin schreef
gerlindie schreef
Ik weet dat je bij paardenverhuur het Leersumse veld wel hele leuke wandelpony's kan huren :j

Is denk ik wel twintig minuten rijden vanaf Lunteren, en ik durf niet te zeggen hoeveel stromschade er nog in het bos is.



Heb je wel een vignet nodig tegenwoordig

Als ze een pony huren bij Het Leersumse Veld zit de vignetprijs bij de huurprijs in.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-22 21:34 



 
Profiel   

ooh ok, dat is fijn

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-22 10:55 



 
Profiel   

Ik zeg ook Leersumse Veld. Toen onze dochter zelf nog niet kon rijden ook wel gedaan en dat was erg leuk. En prima te doen vanuit Lunteren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-22 12:45 



 
Profiel   

Niet in Lunteren maar in Putten bij stalhouderij Bijnen waren destijds wel wandelpony's te huur. Weet alleen niet of ze formaat shet hebben.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-22 12:53 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 12 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen