Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 4 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Stalling gezocht omgeving Kralingen.

 
Profiel   

Beste mensen,

Ik zoek ene stal voor mijn 9 jarige merrie.
In omgeving Kralingen/Rotterdam.
Ik sta nu op de rotterdamsche manege wat ideaal is! Alleen helaas is dat erg duur dus zoek ik wat goedkopers.

Mijn eisen:
- mijn pony Moet minimaal 4 uur per dag in een paddock wei kunnen staan.
- ik kan in de ochtend niet zelf voeren. (In de avond, middag is dat geen probleem)
- stal is niet noodzakelijk maar fijn om tot beschikking te hebben.
- als er een stal is of mijn paard staat een dag deel in de paddock, MOET er hooi tot beschikking zijn.
- een plek om te rijden zou fijn zijn. (Bak of stukje wei.) andere graag dichtbij een manege.
- samen met een ander paardje in de buurt
- rond de 200 euro per maand of minder
- zelf uitmesten etc geen enkel probleem
- mijn spullen moeten veilig in ene kast, zadelmaker of kluis kunnen worden opgeborgen!

Verder dan Kralingen maar wel in Rotterdam kan ook maar dan moet er beschikking zijn dat iemand anders mijn paard door de weeks buiten kan zetten zonder al te veel extra kosten.

Kent u iemand die toevallig dit tot z’n beschikking heeft of heeft u dit? Laat mij dat a.u.b weten! Anders zal m’n pony helaas weer weg moeten.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-22 12:51 



 
Profiel   

De Capelse? Of voldoet deze niet aan jouw eisen? Dat is de eerste die in mij opkomt.
Je hebt richting Blijdorp ook nog wel een stal zitten (keek een tijdje geleden ivm mogelijke verhuizing) maar het aanbod in Rdam/Kralingen is niet super groot. Ik zou dan eerder aanraden om te kijken voorbij de Algerabrug. Hier zitten wat meer stallen en dus meer keuze die voldoen aan jouw eisen. Ik weet hoe lastig het is helaas. De overstap om ''de brug over te gaan'' lijkt altijd in de ogen van velen alsof er veel extra reistijd bij komt kijken, maar dit valt echt heel erg mee. Ik woonde altijd in Capelle en vond Nieuwerkerk en omgeving altijd erg ver weg. Nu wonen wij aan de andere kant. Direct na de brug zit stal de Waal (weet niet of deze direct voldoet aan jouw eisen, maar even ter illustratie). Je bent vanaf Kralingen binnen 16 min met de auto bij deze stalling. Met het OV binnen 30 min.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-22 14:07 



 
Profiel   

Omdat dit topic beter past op [ED] Ervaringen en Diensten, verplaats ik hem daarheen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-22 14:40 



 
Profiel   

Lastig gezien je wensen qua locatie icm budget.

https://www.pcdeschieruiters.com/ zou wat kunnen zijn, maar heb geen idee hoe ze het daar doen met paddocks?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-22 15:29 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 4 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen