Ervaringen met UHG shop

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ElCid

Berichten: 9226
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Friesland

Ervaringen met UHG shop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-22 14:16

Heeft iemand hier ervaring met het bestellen bij UHG shop? Op 31-01 een bestelling gedaan, levertijd zou 5 tot 9 werkdagen zijn........tot op heden nog en de 9 dagen zijn nu toch echt om. Maar ze zijn ook niet te contacteren; telefoon wordt niet opgenomen ( intussen 3 x gebeld), op mail ( 2x) wordt niet gereageerd.
Erg slechte zaak dat een bedrijf niet de moeite neemt om antwoord te geven over wanneer een product verwacht kan worden.

Gelukkig op achteraf betalen gedaan dus als het niet komt ben ik in ieder geval mijn geld niet kwijt maar het is ook de 1e en laatste keer dat ik hier iets besteld heb!

Ik hoor graag ervaringen.
Laatst bijgewerkt door Nicole288 op 13-02-22 21:33, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel aangepast voor ED

MelissaV

Berichten: 3602
Geregistreerd: 31-05-09

Re: UHG shop klacht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-22 14:35

Geef het maar eens even in op de zoekfunctie van bokt... Denk dat je dan genoeg ervaringen vindt, die niet al te positief zijn.
Op wedstrijd zijn ze wel altijd supervriendelijk en correct maar blijkbaar is de webshop een issue..

ElCid

Berichten: 9226
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-22 14:50

Ik heb net, via Messenger, een antwoord gekregen; zal je altijd zien. Morgen gaat, een deel van het bestelde, op de post................

Tara_13

Berichten: 750
Geregistreerd: 30-10-05
Woonplaats: t Gooi

Re: UHG shop klacht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-22 15:02

Ik bestel daar weleens, is altijd aangekomen.
Maar contact is soms moeizaam te krijgen met ze. Mijn probleem is toen wel netjes opgelost

Sandra_H

Berichten: 2714
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-22 16:44

Ik heb er een paar keer besteld en geen problemen gehad. Alles werd uiterlijk de dag na de bestelling verzonden. Nou kijk ik wel altijd goed naar de levertijd, inderdaad omdat ik in een ouder topic een hoop ellende gelezen had.
Heb dus ook nog nooit contact op hoeven nemen, dat scheelt.

N4N4
Berichten: 1108
Geregistreerd: 15-10-15

Re: UHG shop klacht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-22 17:11

Heb daar ook regelmatig besteld , en ben het altijd gaan ophalen .
Heb je ook het 06 nummer gebeld ?

EvelienKiss

Berichten: 937
Geregistreerd: 20-11-09
Woonplaats: Midden-Nederland

Re: UHG shop klacht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-22 17:19

Ik bestel daar regelmatig wat (altijd hetzelfde) en nooit een probleem gehad gelukkig!

Daihyo

Berichten: 88043
Geregistreerd: 01-06-01

Re: UHG shop klacht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-22 18:34


Nicole288
Hoofdmoderator Informatief
May the horse be with you! Coördinator Veulenverkiezing

Berichten: 31304
Geregistreerd: 05-01-05
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Ervaringen met UHG shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-22 21:34

WN-TR -> ED

Jetta

Berichten: 3987
Geregistreerd: 19-01-02
Woonplaats: Aan de rand van de stad

Re: Ervaringen met UHG shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-22 22:27

Sommige dingen hebben ze niet op voorraad. Die worden dan besteld en dat betekent wachten. Zeker als het uit de USA moet komen…dan bestellen ze verschillende dingen tegelijk. Wat op zich logisch is. Ik had via de mail goed contact. Mijn peesbeschermers moesten besteld in USA, ook daar waren ze niet voorradig….dus dat duurde lang… maar wel aangekomen.

ElCid

Berichten: 9226
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-22 10:22

Dat ontbrak er dus aan bij ons; geen contact dus geen idee waar we aan toe waren. Maar nu dus, via Messenger, gelukt. Hopelijk komt, een deel, van de bestelling morgen binnen.

Als iets niet op voorraad is, dan is het logisch dat het wat langer duurt, maar communicatie is wel erg belangrijk :D

ElCid

Berichten: 9226
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-22 15:01

Gisteren nog iets besteld wat ik nergens anders kon krijgen en dat is meteen vandaag bezorgd *\o/* . Dus het kan ook goed gaan :j

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Re: Ervaringen met UHG shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-22 20:52

Duurt heel lang als het niet op voorraad is.

smurffie

Berichten: 11126
Geregistreerd: 07-08-06
Woonplaats: Boskoop

Re: Ervaringen met UHG shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-22 20:55

Contact met haar is dramatisch, zolang alles prima gaat gaat het prima, maar zodra er iets niet goed is heel moeizaam.
Echter lost de het uiteindelijk wel allemaal op, dus met wat geduld lukt het allemaal wel.

Anno1978
Berichten: 36
Geregistreerd: 15-05-21
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-22 23:49

Ronduit slecht. Ik bestel hier nooit meer.
Heb Hooflex producten besteld, zouden binnen 2 dagen worden geleverd.
Ruim 2 weken later eindelijk ontvangen, wat ik normaal gesproken overigens niet heel erg zou vinden. Echter 0 reactie op mails of telefoontjes gehad, en er zit 1 smerige fles bij die binnen een paar maanden al over datum is.
De fles heeft een geoxideerde dop aangezien het al dik 5 jaar oud is, hallo, dat ga ik toch niet gebruiken....
Hier baal ik dus écht van, dit soort rommel verkoop je niet voor de volle prijs aan je klanten.
Uiteraard wederom 0 reactie op mijn klacht.
He-le-maal klaar met uhg troep supplies.

JoyCiej007

Berichten: 17415
Geregistreerd: 27-02-06
Woonplaats: omg. Deventer

Re: Ervaringen met UHG shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-22 02:27

In het verleden heb ik wel vaker eens wat bij ze besteld; uiteindelijk alles netjes telkens binnen gekregen, maar de genoemde levertijden op de website bleken lang niet altijd te kloppen....
Ook het in contact komen (telefonisch) was niet makkelijk. Op een gegeven moment had ik een beetje het idee dat ze telkens weer andere excuses/uitvluchten hadden; op een druk 3daags evenement met een stand, site deed raar, sterfgeval in de familie, ziekte van personeel, etc.

Allemaal prima natuurlijk, kan gebeuren, maar wees dan in ieder geval goed bereikbaar en liefst, zorg gewoon dat de genoemde levertijden ook echt kloppen....
Ik bestelde daar vooral om het destijds (en nu nog, volgens mij?) zo ongeveer de enige leverancier was van de Cashel Crusader vliegenmaskers/zonnekappen (met neusflap), die dus tevens 70% van het UV licht filteren/weren. Vaak een must voor mijn Welsh merrie met brede bles en roze neusje die ze anders tot blaren aan toe verbrand in de zon.

marley93

Berichten: 6031
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-22 05:45

JoyCiej007 schreef:
*knip*

Allemaal prima natuurlijk, kan gebeuren, maar wees dan in ieder geval goed bereikbaar en liefst, zorg gewoon dat de genoemde levertijden ook echt kloppen....
Ik bestelde daar vooral om het destijds (en nu nog, volgens mij?) zo ongeveer de enige leverancier was van de Cashel Crusader vliegenmaskers/zonnekappen (met neusflap), die dus tevens 70% van het UV licht filteren/weren. Vaak een must voor mijn Welsh merrie met brede bles en roze neusje die ze anders tot blaren aan toe verbrand in de zon.


Ik bestel er ook wel eens deze vliegenmaskers en heb er nog nooit problemen mee gehad gelukkig. Moet wel zeggen dat die maskers zo degelijk zijn dat ik er verder nooit hoef te winkelen. En daar ben ik blij mee als ik het zo lees... :=

N4N4
Berichten: 1108
Geregistreerd: 15-10-15

Re: Ervaringen met UHG shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-22 11:36

Heb hier ook wel eens besteld , nooit geen problemen gehad omdat ik het op ging halen bij hun thuis :j

Jet

Berichten: 11993
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-22 23:22

JoyCiej007 schreef:
In het verleden heb ik wel vaker eens wat bij ze besteld; uiteindelijk alles netjes telkens binnen gekregen, maar de genoemde levertijden op de website bleken lang niet altijd te kloppen....
Ook het in contact komen (telefonisch) was niet makkelijk. Op een gegeven moment had ik een beetje het idee dat ze telkens weer andere excuses/uitvluchten hadden; op een druk 3daags evenement met een stand, site deed raar, sterfgeval in de familie, ziekte van personeel, etc.

Allemaal prima natuurlijk, kan gebeuren, maar wees dan in ieder geval goed bereikbaar en liefst, zorg gewoon dat de genoemde levertijden ook echt kloppen....
Ik bestelde daar vooral om het destijds (en nu nog, volgens mij?) zo ongeveer de enige leverancier was van de Cashel Crusader vliegenmaskers/zonnekappen (met neusflap), die dus tevens 70% van het UV licht filteren/weren. Vaak een must voor mijn Welsh merrie met brede bles en roze neusje die ze anders tot blaren aan toe verbrand in de zon.


https://www.boomlooszadelbecidor.nl/cas ... -neus.html , hier zijn ze tegenwoordig ook verkrijgbaar.

Kayley95

Berichten: 176
Geregistreerd: 25-02-22

Re: Ervaringen met UHG shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-22 11:14

Ik bestel nooit meer wat daar. Wat een erge zaak. Begin mei een bestelling gedaan voor een hoog bedrag, na 7 dagen niks. Bericht gedaan, ze ging er naar kijken en zou mijn terug berichten. Geen antwoord, mail er uit, geen antwoord, gebeld, geen gehoord. er is 0,0 communicatie van uit hun kant en ik zie denk ik mijn spullen niet meer. Echt schandalig!!

Anoniem

Re: Ervaringen met UHG shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-22 11:31

Ik heb er regelmatig Cashel vliegenmaskers besteld en dat is tot nu toe altijd goed gegaan. De vliegenmaskers zijn ook op voorraad, misschien dat dat scheelt want ik lees steeds meer slechte ervaringen.

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Berichten: 27971
Geregistreerd: 22-07-08
Woonplaats: Niet meer in Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-22 12:24

Kayley95 schreef:
Ik bestel nooit meer wat daar. Wat een erge zaak. Begin mei een bestelling gedaan voor een hoog bedrag, na 7 dagen niks. Bericht gedaan, ze ging er naar kijken en zou mijn terug berichten. Geen antwoord, mail er uit, geen antwoord, gebeld, geen gehoord. er is 0,0 communicatie van uit hun kant en ik zie denk ik mijn spullen niet meer. Echt schandalig!!


Om je een klein beetje gerust te stellen: waarschijnlijk komt het wel, maar zeker niet binnen een redelijke termijn, en anders krijg je (ooit) ook heus wel je geld terug. Maar je geduld wordt behoorlijk op de proef gesteld. En het schandalige daaraan is dan weer dat dat al jaaaaaaaren aan de gang is en er gewoon 0 verbetering in komt.

Kayley95

Berichten: 176
Geregistreerd: 25-02-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-22 12:29

Rije schreef:
Kayley95 schreef:
Ik bestel nooit meer wat daar. Wat een erge zaak. Begin mei een bestelling gedaan voor een hoog bedrag, na 7 dagen niks. Bericht gedaan, ze ging er naar kijken en zou mijn terug berichten. Geen antwoord, mail er uit, geen antwoord, gebeld, geen gehoord. er is 0,0 communicatie van uit hun kant en ik zie denk ik mijn spullen niet meer. Echt schandalig!!


Om je een klein beetje gerust te stellen: waarschijnlijk komt het wel, maar zeker niet binnen een redelijke termijn, en anders krijg je (ooit) ook heus wel je geld terug. Maar je geduld wordt behoorlijk op de proef gesteld. En het schandalige daaraan is dan weer dat dat al jaaaaaaaren aan de gang is en er gewoon 0 verbetering in komt.


Dan kunnen ze het gewoon terug verwachten, want ik hoef het niet meer. Heb ondertussen alles al op een andere site besteld wat wel binnen 1 werkdag binnen was. Ik ben benieuwd of het nog komt.

Nickolay

Berichten: 2055
Geregistreerd: 04-02-03
Woonplaats: Bredbyn, Zweden

Re: Ervaringen met UHG shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-22 12:52

Ik had laatst wat besteld en na een week was opeens het pakket uit de postnl app. Hier in het topic las ik dat ze via Whatsapp het beste bereikbaar was, dus na een paar berichtjes op Whatsapp heb ik het gelukkig nog redelijk snel ontvangen. Maar ik ga er ook niets meer bestellen

superpony
Berichten: 25398
Geregistreerd: 25-02-05

Re: Ervaringen met UHG shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-22 15:37

Ik vind ze irl ook niet geweldig, dus snap sws niet dat ze een vaste klantenkring hebben.

Wel aardig assortiment, dat wel.

Cashel vliegenmaskers kun je ook op profi-tack.de bestellen. Prima shop, maar niet te vaak neuzen, word je hebberig van :p