Ervaringen met UHG shop

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
marjolein88

Berichten: 4052
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Herwen (Gld)

Re: Ervaringen met UHG shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-23 13:41

Ik snap gewoon niet dat je op die manier een bedrijf wilt houden...
Ga of normaal reageren of stop met de gehele zooi als het niet lukt.
Zoveel gedupeerde...

Susan_078
Berichten: 45
Geregistreerd: 30-07-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-23 13:59

marjolein88 schreef:
Ik snap gewoon niet dat je op die manier een bedrijf wilt houden...
Ga of normaal reageren of stop met de gehele zooi als het niet lukt.
Zoveel gedupeerde...



Ja en dat dat gewoon blijft KUNNEN, ondanks klachten, aangiftes, ontelbare onbeantwoorde mails etc. Die zaak blijft gewoon bestaan, ik snap dat ook niet.

Daihyo

Berichten: 88048
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-23 14:06

Gezien de lange wachttijden, zou je haast denken dat het om dropshipping gaat.
Kwalitatief zijn de spullen vaak wel goed, als ze er eenmaal zijn. Maar dat duurt zo enorm lang.
Ik bestel er daarom ook niets meer.

Jet

Berichten: 12000
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-23 18:21

Dropshipping lijkt me sterk, dit bedrijf bestaat al zo lang, zo lang bestaat DS volgens mij niet. Je zou eerder denken dat ze schulden hebben ( gehad) bij leveranciers, waardoor die niet meer op krediet leveren. En als je dan exclusieve dingen verkoopt, komen die wel vaak uit Amerika, dan kan er wel wat tijd overheen gaan. Maar dan zou je wel de mail/telefoon/FB/App moeten beantwoorden.
Ik heb destijds toen ik er wilde bestellen eerst gebeld of het op voorraad was en daarna pas besteld. Toen was het er vlot.

liekensancho

Berichten: 1219
Geregistreerd: 25-11-06
Woonplaats: In een hoeve in Belgenland :-)

Re: Ervaringen met UHG shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-23 19:58

het ging mij om de grotere keuze anti-klit/ shine producten. Nu niet echt iets wat je niet op voorraad kunt hebben. Ik heb weer nergens reactie van hun gekregen.. schandalig. Ze zijn inmiddels aangemeld bij de ACM, hierdoor kunnen ze een flinke boete krijgen als dit in behandeling wordt genomen. Dus hopelijk hebben meerdere mensen dit gedaan...

Jet

Berichten: 12000
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-23 23:21

Ik hoop voor je dat dat werkt, een webwinkel die al zo lang bestaat zou gewoon te vertrouwen moeten zijn!

JoyCiej007

Berichten: 17415
Geregistreerd: 27-02-06
Woonplaats: omg. Deventer

Re: Ervaringen met UHG shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-23 12:56

Jeetje wat zonde dat het nog steeds zo slecht is.... Ik bestelde daar altijd mijn Cashel Crusader maskers met neus....

Je zou haast zeggen, stuur het als suggestie in bij een programma als "opgelicht" (op internet), "zeeman confronteert", of Alberto Stegeman...

Hobbyhorse

Berichten: 1320
Geregistreerd: 18-01-14
Woonplaats: Ja

Re: Ervaringen met UHG shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-23 15:34

Zelf heb ik ze altijd eerst een appje gestuurd dat ik iets wilde bestellen en of dat op voorraad was, en pas na een bevestigend antwoord iets besteld. Maar dat was dus ook omdat ik hier al eens een en ander gelezen had.
Eigenlijk toch zeer moeilijk te begrijpen dat dit al jaren zo gaat, dat je zo met je klanten omgaat en dat al zo lang...

cbuuron
Berichten: 10
Geregistreerd: 27-01-13
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-23 10:50

Ik heb een bestelling voor een armorflex deken openstaan vanaf 14/11 met een levertijd van 10-30 dagen.
Tot op heden geen reactie op vele mails, apps, messenger berichten.

In het verleden dekens van dit merk daar ook besteld omdat dit de enige dekens zijn die goed liggen op mijn merrie.
Altijd wel problemen met communicatie gehad, maar toen werden de dekens toch altijd geleverd. Inmiddels krijg ik er een hard hoofd in.

Zijn er nog mensen die onlangs nog wel iets van UHG hebben ontvangen? Of kan ik fluiten naar mijn €200…

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-23 11:36

Ik heb onlangs vliegenmaskers besteld en snel ontvangen maar die waren wel op voorraad.

Orrie_VBW

Berichten: 1532
Geregistreerd: 29-09-05
Woonplaats: Ganzen-city

Re: Ervaringen met UHG shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-23 10:44

Misschien moeten we met z'n allen
Alberto Stegeman een bericht sturen

CMoon
Berichten: 12
Geregistreerd: 25-08-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-23 10:51

cbuuron schreef:
Ik heb een bestelling voor een armorflex deken openstaan vanaf 14/11 met een levertijd van 10-30 dagen.
Tot op heden geen reactie op vele mails, apps, messenger berichten…


Ik heb vorig jaar een aantal kleine dingen besteld en een dure pad van +€200,-. Na maanden vragen wat de status was en een zeer enkele keer een reactie op whatsapp, heeft hij alleen de kleine dingen verstuurd en was de pad niet meer leverbaar. Die pad staat nog steeds gewoon op de website

Ik heb de optie achteraf betalen gekozen en heb uiteindelijk alleen betaald voor de kleine dingen. Maar je bent ook verzekerd met achteraf betalen, dus ik denk dat hij wel moest.

Voor mij wel een reden om alle duurdere dingen altijd met creditcard of achteraf betalen te doen zodat je verzekerd bent. Beetje achteraf nu, maar misschien voor een volgende keer?
En je hebt kans dat ergens in de zomer ineens jouw deken alsnog geleverd wordt

cbuuron
Berichten: 10
Geregistreerd: 27-01-13
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-23 20:56

Vandaag uit het niets opeens een creditfactuur gekregen per mail en mijn geld terug op mijn rekening.
Verder geen enkel bericht hierover…communicatie is echt ronduit slecht bij die toko…snap echt niet dat ze nog steeds zo zakendoen.

Als ze nou gelijk hadden gezegd dat ze die deken niet kunnen/willen leveren, had ik hem gelijk in Amerika kunnen bestellen.
Had me een hoop tijd en irritatie bespaard.

Maar goed, ik heb mijn geld in ieder geval terug en dat vind ik voor nu het belangrijkste.

Susan_078
Berichten: 45
Geregistreerd: 30-07-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-23 22:01

cbuuron schreef:
Vandaag uit het niets opeens een creditfactuur gekregen per mail en mijn geld terug op mijn rekening.
Verder geen enkel bericht hierover…communicatie is echt ronduit slecht bij die toko…snap echt niet dat ze nog steeds zo zakendoen.

Als ze nou gelijk hadden gezegd dat ze die deken niet kunnen/willen leveren, had ik hem gelijk in Amerika kunnen bestellen.
Had me een hoop tijd en irritatie bespaard.

Maar goed, ik heb mijn geld in ieder geval terug en dat vind ik voor nu het belangrijkste.



Hele vreemde gang van zaken idd! Je zou bijna denken dat ze misschien meelezen!

Maar wat je zegt idd, het had je zoveel frustratie en stress en tijd kunnen schelen…

cbuuron
Berichten: 10
Geregistreerd: 27-01-13
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Re: Ervaringen met UHG shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-23 23:31

Je zou het haast denken, maar dan zouden ze zich toch kapot moeten schamen als ze alle reacties over hun lezen.
Mij zijn ze in ieder geval definitief kwijt als klant.

FasKaya

Berichten: 64
Geregistreerd: 10-08-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-24 17:29

Helaas hier hetzelfde verhaal:( Al deze slechte ervaringen pas gelezen toen ik al besteld had, inmiddels 2 maanden geleden |(

Maartje1967
Berichten: 4
Geregistreerd: 20-07-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-24 22:05

Hier 14 december 2023 een Cashel vliegenmasker pink ribbon besteld. Al eerder bij UHG shop besteld, weet ook van de langere levertijden maar, in vroeger tijden hebben wij met hen op stal gestaan dus ik dacht: dat komt wel goed.
Helaas, ook hetzelfde verhaal als hierboven. Betaald, niks meer gehoord behalve de bevestigingsmail, een loze aanmelding bij PostNL (zonder fysieke overhandiging van het pakket aan PostNL) en berichten via e-mail, Whatsapp en bellen zonder dat men opneemt.
Schandalig.
Melding gemaakt bij het ACM inmiddels. Volgende stap is officieel aangifte doen.
Zo ga je niet met mensen om...

Hobbyhorse

Berichten: 1320
Geregistreerd: 18-01-14
Woonplaats: Ja

Re: Ervaringen met UHG shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-24 11:52

Goed dat je dat gemeld hebt, ik had niet eens weet van het ACM, dank.
Ik ga er in ieder geval niets meer bestellen.

Maartje1967
Berichten: 4
Geregistreerd: 20-07-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-24 10:44

Maartje1967 schreef:
Hier 14 december 2023 een Cashel vliegenmasker pink ribbon besteld. Al eerder bij UHG shop besteld, weet ook van de langere levertijden maar, in vroeger tijden hebben wij met hen op stal gestaan dus ik dacht: dat komt wel goed.
Helaas, ook hetzelfde verhaal als hierboven. Betaald, niks meer gehoord behalve de bevestigingsmail, een loze aanmelding bij PostNL (zonder fysieke overhandiging van het pakket aan PostNL) en berichten via e-mail, Whatsapp en bellen zonder dat men opneemt.
Schandalig.
Melding gemaakt bij het ACM inmiddels. Volgende stap is officieel aangifte doen.
Zo ga je niet met mensen om...



Aanvullend: gisteren 27 januari is er een vliegenmasker bezorgd:-) je zou zeggen, eind goed, al goed maar ik heb de Pink Ribbon editie besteld (want, er ligt een roze vliegendeken op het paard) en het masker is ..... Oranje. .
Ik weet nog niet wat ik daarmee ga doen.
Zonde van zo'n bedrijf, de volgende keer ga ik weer naar België (D&D horses, Online Horseworld, prima ervaringen mee!)

Popstra
Berichten: 13762
Geregistreerd: 21-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-24 11:53

Als jullie de Cashel maskers zoeken, die kun je ook bij Euro-Horse bestellen. Dan heb je het de volgende dag in huis :)

Maartje1967
Berichten: 4
Geregistreerd: 20-07-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-24 11:57

Popstra schreef:
Als jullie de Cashel maskers zoeken, die kun je ook bij Euro-Horse bestellen. Dan heb je het de volgende dag in huis :)


Voor mij telde de gun-factor ook, omdat ik ze van vroeger ken.
Maar inderdaad, een goede suggestie, dank je wel.

Maartje1967
Berichten: 4
Geregistreerd: 20-07-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-24 18:22

Inmiddels nog steeds niets vernomen van de UHG shop en echt helemaal klaar met deze internet oplichting.
Aangifte is inmiddels gedaan. Zijn er nog meer gedupeerden die deze stap genomen hebben?

Orrie_VBW

Berichten: 1532
Geregistreerd: 29-09-05
Woonplaats: Ganzen-city

Re: Ervaringen met UHG shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-24 20:51

Ja ik heb ook aangifte gedaan

Ladygiroc

Berichten: 5077
Geregistreerd: 08-02-07

Re: Ervaringen met UHG shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-24 22:14

Ik heb ook cashel maskers besteld, 27 januari. Levertijd tussen de 10 en 30 dagen. Gelukkig wel voor klarna gekozen dus heb geen stress van geld kwijt ofzo.

In het ergste geval komen ze niet maar heb ik ook geen stress om m'n geld terug te krijgen.