Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 19 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Gezocht: (Zand) Paddock (paradise) binnen 20 km van Poederoijen/Brakel

 
Profiel   

In Oktober 2022 ga ik verhuizen naar Poederoijen, ik ben zelf helaas niet zo bekend in deze omgeving.
Ik hoop dat iemand mij hier wat verder kan helpen.

De accomodatie moet voldoen aan de volgende eisen:
24/7 buiten (of alleen de nacht op stal in de winter, maar overdag min 12u buiten)
Paarden die kuddes gehouden worden
Liefst een zand paddock of paddock paradise
Buitenbak
mogelijkheid tot 7 dagen in de week naar stal te komen

Weten jullie toevallig stalling in deze omgeving?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-04-22 09:11 



 
Profiel   

Ik woon tegenover Poederoijen, andere kant van het water. Ik heb zo even geen idee, maar ik ga meedenken en zoek graag mee. Moet zelf ook verhuizen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-04-22 09:54 



 
Profiel   

Wellicht heb je wat aan dit lijstje: https://www.hetnieuwepaardenhouden.nl/? ... B6bX0XD_as

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-04-22 09:55 



 
Profiel   

Voor wat voor paard/pony is het trouwens? Ik kom soms nog wel wat tegen maar dan is het bijvoorbeeld alleen voor merries of tot een bepaalde schofthoogte..

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-04-22 09:56 



 
Profiel   

Ik kom uit/woon in Poederoijen en nagenoeg alle paarden in het dorp staan bij de eigenaren aan huis. Er zitten in het dorp zelf geen locaties bij die alles hebben wat je zoekt geloof ik (buitenbak en paddock paradise).
In Brakel zit stal van Wijgerden, ik weet alleen niet of de paarden daar 12 uur per dag naar buiten gaan maar je kunt eens kijken op hun site.
In Bruchem heb je de Vossenhof (15 min rijden). Die hebben een binnen -en buitenbak en de paarden gaan in groepen naar buiten.
In Ammerzoden heb je stal Frontera (19 min rijden), binnen en buitenbak. Naar mijn idee zijn ze meer sport gericht en ik weet niet zeker of de paarden in groepen naar buiten gaan.
Dan zit in Nieuwaal nog stal Barlott (12 min rijden) met een buitenbak en redelijk kleinschalig dacht ik.
In Veen zit nog stal Okee (12 min rijden) maar daar ben ik niet bekend mee en kom ik nu toevallig tegen nu ik voor je op zoek ben.
Ik zal vast nog wel wat vergeten zijn en er zijn ook wel particuleren in de regio met plaats misschien.

Mocht je het leuk vinden in contact te komen/blijven stuur je me maar een PM :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-04-22 10:36 



 
Profiel   

Sababber schreef
Voor wat voor paard/pony is het trouwens? Ik kom soms nog wel wat tegen maar dan is het bijvoorbeeld alleen voor merries of tot een bepaalde schofthoogte..


Dank je wel!

Ik heb zelf een haflingerruin van 15 jaar (1.45 cm)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-04-22 11:27 



 
Profiel   

Dienvh schreef
Ik kom uit/woon in Poederoijen en nagenoeg alle paarden in het dorp staan bij de eigenaren aan huis. Er zitten in het dorp zelf geen locaties bij die alles hebben wat je zoekt geloof ik (buitenbak en paddock paradise).
In Brakel zit stal van Wijgerden, ik weet alleen niet of de paarden daar 12 uur per dag naar buiten gaan maar je kunt eens kijken op hun site.
In Bruchem heb je de Vossenhof (15 min rijden). Die hebben een binnen -en buitenbak en de paarden gaan in groepen naar buiten.
In Ammerzoden heb je stal Frontera (19 min rijden), binnen en buitenbak. Naar mijn idee zijn ze meer sport gericht en ik weet niet zeker of de paarden in groepen naar buiten gaan.
Dan zit in Nieuwaal nog stal Barlott (12 min rijden) met een buitenbak en redelijk kleinschalig dacht ik.
In Veen zit nog stal Okee (12 min rijden) maar daar ben ik niet bekend mee en kom ik nu toevallig tegen nu ik voor je op zoek ben.
Ik zal vast nog wel wat vergeten zijn en er zijn ook wel particuleren in de regio met plaats misschien.

Mocht je het leuk vinden in contact te komen/blijven stuur je me maar een PM :)


Dank je wel, ik ga je een PM sturen. Staan jou paarden/ponies ook bij je aan huis?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-04-22 11:28 



 
Profiel   

Rije schreef
Wellicht heb je wat aan dit lijstje: https://www.hetnieuwepaardenhouden.nl/? ... B6bX0XD_as

Dank je wel, ik ga hier kijken :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-04-22 11:28 



 
Profiel   

Peetjuh schreef
Dienvh schreef
Ik kom uit/woon in Poederoijen en nagenoeg alle paarden in het dorp staan bij de eigenaren aan huis. Er zitten in het dorp zelf geen locaties bij die alles hebben wat je zoekt geloof ik (buitenbak en paddock paradise).
In Brakel zit stal van Wijgerden, ik weet alleen niet of de paarden daar 12 uur per dag naar buiten gaan maar je kunt eens kijken op hun site.
In Bruchem heb je de Vossenhof (15 min rijden). Die hebben een binnen -en buitenbak en de paarden gaan in groepen naar buiten.
In Ammerzoden heb je stal Frontera (19 min rijden), binnen en buitenbak. Naar mijn idee zijn ze meer sport gericht en ik weet niet zeker of de paarden in groepen naar buiten gaan.
Dan zit in Nieuwaal nog stal Barlott (12 min rijden) met een buitenbak en redelijk kleinschalig dacht ik.
In Veen zit nog stal Okee (12 min rijden) maar daar ben ik niet bekend mee en kom ik nu toevallig tegen nu ik voor je op zoek ben.
Ik zal vast nog wel wat vergeten zijn en er zijn ook wel particuleren in de regio met plaats misschien.

Mocht je het leuk vinden in contact te komen/blijven stuur je me maar een PM :)


Dank je wel, ik ga je een PM sturen. Staan jou paarden/ponies ook bij je aan huis?


De mijne staan inderdaad ook aan huis. Altijd leuk nieuwe paardenmensen te leren kennen in de buurt, ik zie je bericht wel verschijnen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-04-22 12:02 



 
Profiel   

Kleinschalig pension Wijk en Aalburg ;) :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-22 06:32 



 
Profiel   

Jaa :) ik ben degene met wie je gister contact had ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-22 08:12 



 
Profiel   

Peetjuh schreef
Jaa :) ik ben degene met wie je gister contact had ;)


ik kijk niet zo heel vaak op bokt, maar kwam toevallig tegen.
Klopt wij hebben de paarden in kudde aan huis en zomers dag en nacht buiten. :D :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-22 08:54 



 
Profiel   

[ img ]
Ze hebben bij ons een heel zwaar leven :') :') :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-22 08:56 



 
Profiel   

Sababber schreef
Voor wat voor paard/pony is het trouwens? Ik kom soms nog wel wat tegen maar dan is het bijvoorbeeld alleen voor merries of tot een bepaalde schofthoogte..

klopt, bij ons gaat shetlanders echt niet ivm strookbegrazing en ivm gemengde kudde ook geen hengsten

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-22 11:49 



 
Profiel   

Ik had je advertentie voorbij zien komen Bianca, rij regelmatig over de weg voor jullie langs. Ziet er altijd netjes en ontspannen uit bij jullie. Als ik mijn paard in Wijk zou willen houden, zou bij jullie echt top zijn. Ik mis alleen in onze gemeente de uitrijmogelijkheden nogal. -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-22 13:41 



 
Profiel   

Sababber schreef
Ik had je advertentie voorbij zien komen Bianca, rij regelmatig over de weg voor jullie langs. Ziet er altijd netjes en ontspannen uit bij jullie. Als ik mijn paard in Wijk zou willen houden, zou bij jullie echt top zijn. Ik mis alleen in onze gemeente de uitrijmogelijkheden nogal. -O-

wij gaan de polder in, ook ga ik naar heusden, zelfs het pontje pak ik. Tegenwoordig hoef je dan alleen op brug over te steken richting zaltbommel en kan je beneden langs de dijk rijden. Laatste paar keer naar Nederhemert gereden, nu is strandbad Well in de planning :D :D Dus mocht je een keer willen aanhaken.
Door omstandigheden kwam hier een plek vrij, niet uit keuze ook van degene die wegging. Die baalde, maar waren privé omstandigheden waardoor het ontstond.
Hoor dat van vele onze kudde zo lekker relax is. :o :D dank je
Wellicht keer samen hobbelen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-22 16:20 



 
Profiel   

Oh klinkt goed Bianca, ik hoop dat ik een mooie plek ga vinden voor het najaar en ook lekker buiten kan gaan hobbelen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-22 07:11 



 
Profiel   

Mocht je nog niets gevonden hebben mag je me een pb sturen.
Ik weet een plekje dichtbij dat aan je eisen zal voldoen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-22 14:51 



 
Profiel   

Mijouxx schreef
Mocht je nog niets gevonden hebben mag je me een pb sturen.
Ik weet een plekje dichtbij dat aan je eisen zal voldoen.

Dank je wel, ik heb je een pb gestuurd :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-22 09:05 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 19 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen