Gezocht: zadelmak maker die aan huis komt, regio Druten (Gelderland)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
linda2008

Berichten: 4254
Geregistreerd: 30-03-08

Gezocht: zadelmak maker die aan huis komt, regio Druten (Gelderland)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-22 10:51

Mijn jonge pony kent inmiddels het longeren, zadel, hoofdstel, hangen en we hebben er zelfs al even op gezeten. Nu komt de fase waarin hij de basis stap, draf, galop, gas, rem en stuur moet gaan leren.

Ik heb hier zelf geen tijd en lef voor (ook al heeft hij tot nu toe geen stap verkeerd gezet). Uiteraard zijn er genoeg stallen waar ik mijn paard naartoe zou kunnen brengen. Maar liever zou ik hem thuis willen houden en betrokken willen zijn bij het verdere proces. Dus ben ik eigenlijk op zoek naar iemand die paarden aan huis doet opleiden...

Ik ben niet op zoek naar de “cowboy methode” (zitten, zweep erover en zien of ze opgeven) maar ik zoek iemand die dit in alle rust wil doen, mijn pony alle vertrouwen kan geven en die ook mij uiteindelijk op weg wil/kan helpen om zelf verder te gaan. Hij hoeft niet volledig doorgereden te worden. Hij moet zo ver klaar zijn dat ik er zelf (zonder hulp) verder mee kan. Ik verwacht niet dat dit maanden in beslag zal nemen.
Wie kent iemand met voldoende ervaring in regio Druten (gelderland) ?

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30626
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Re: Gezocht: zadelmak maker die aan huis komt, regio Druten (Gelderland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-22 07:03

Weet niet of het aan huis kan. Maar je zou Humphrey Dirks kunnen overwegen. Anders is het in de buurt en kun je toch betrokken zijn bij het beleren.