Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 31 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Stalling gezocht rondom Den Haag!

 
Profiel   

Oh wat goed om te horen! Alleen is het dus wel zo dat ik pas in oktober (op zijn vroegst) die stal nodig heb.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-05-22 17:11 



 
Profiel   

Maar juist daarom zou ik nu al gaan kijken en als iets bevalt kijken of je iets kan regelen. Op de fijne stallen komt niet zomaar wat vrij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-05-22 17:48 



 
Profiel   

Appeltje_1 schreef
Oh wat goed om te horen! Alleen is het dus wel zo dat ik pas in oktober (op zijn vroegst) die stal nodig heb.


Pas? Al zal je bedoelen. De meeste stallen waar het goed geregeld is, zullen vol staan en hebben een wachtlijst.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-05-22 18:55 



 
Profiel   

Appeltje_1 schreef
Ik heb alleen een fiets of ov tot mijn beschikking, dus niet te ver.
(...)
Stel dat het op een race fiets sneller gaat, ben ik bereid dat aan te schaffen. Maar geen idee of het daadwerkelijk sneller is dan een normale fiets met versnellingen.

Met een speedpedelic mag je tot 45 km.
Mijn eigen racemonster is een e-bike die me tot 25 km mag helpen.

(Ik ben al weer een tijd weg uit de Randstad, maar ik forens al een jaar of 15 te fiets naar stal, meestal zo'n 10,15 kilometer enkele reis.)

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-05-22 19:10 



 
Profiel   

Tessebes schreef
Appeltje_1 schreef
Oh wat goed om te horen! Alleen is het dus wel zo dat ik pas in oktober (op zijn vroegst) die stal nodig heb.


Pas? Al zal je bedoelen. De meeste stallen waar het goed geregeld is, zullen vol staan en hebben een wachtlijst.


Precies wat ik bedoel. Mijn vorige stal is sinds december gesloten. Wij wisten dat een half jaar van te voren (moesten 60 paarden weg) en dat was best een gedoe. Je zou denken dat een half jaar veel tijd is, maar in zo'n drukke omgeving juist niet. Veel mensen die dus maar naar een tijdelijke stal zijn gegaan in de hoop dat de stal waar ze heen willen ergens dit jaar een plekje vrij heeft. Ik zit wat verder weg maar heb dus wel ex stalgenoten die jouw richting op zitten en gezocht hebben. En die nu nog geen plek hebben daar waar ze graag wilden. Dat bedoelen we met de fijne stallen staan vol en hebben een wachtlijst. Degene die snel een stal vonden waar ze terecht konden, dus stallen vrij, zijn alweer opnieuw op zoek

Dus juist goed dat je nu al zoekt, juist nu ook al langs gaan en als het je bevalt aangeven hoe het zit. Wie weet kan je wat regelen of kan je op de wachtlijst voor als er dan iets vrij komt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-05-22 20:07 



 
Profiel   

Oh oké. Fijn dat jullie dat aangeven :)
Morgen maak ik een lijstje en dan ga ik maar is bellen denk ik.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-05-22 22:18 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 31 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen