Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Grondwerk instructeur gezocht omgeving Apeldoorn

 
Profiel   

Ik ben op zoek naar een grondwerk instructeur met ruime ervaring in miscommunicatie en dominant gedrag.

Mijn communicatie fouten worden gelijk ‘afgestraft’. Ik zoek iemand in de omgeving Apeldoorn die handig is met lesgeven en ervaring heeft met dominant gedrag.

Buiten het grondwerk om is hij super braaf.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-22 20:35 



 
Profiel   

Hoi Debby,
Ik ben gedragstherapeut en geef les door middel van clickertraining, het belonen van goed gedrag. Je noemt al mooi dat je paard dominant gedrag vertoond, en niet dat hij dominant is. Want een paard gedraagt zich op een bepaalde manier omdat hij in het verleden heeft geleerd dat dit hem iets oplevert, niet doordat hij nu eenmaal zo is.

Mijn werkwijze kenmerkt zich door het maken van kleine duidelijke stappen, waarbij ik kijk naar de oorzaken van probleemgedrag. Goede keuzes belonen en gedrag wat we niet willen zien voorkomen zodat het zo min mogelijk afgestraft hoeft te worden.

Mocht je willen kijken of dit bij je past, lees dan zeker verder op mijn website (zie onderschrift) of neem contact met me op. Ik kom 1 á 2 keer per maand met een lesroute in regio Apeldoorn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-22 15:08 



 
Profiel   

Ik zou zeggen; kijk eens naar Josien van der Poel

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-22 15:18 



 
Profiel   

Saberina van Back on Track. :D

https://backontracktraining.nl/overige- ... gstraining

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-22 16:11 



 
Profiel   

Blue_flower schreef
Ik zou zeggen; kijk eens naar Josien van der Poel

Wilde ik ook noemen! Enorm veel ervaring en ziet ontzettend veel :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-22 16:58 



 
Profiel   

Ik ben via via terecht gekomen bij Emiel Voest. Wij mochten gister als gast aan zijn cursus deelnemen.
Mijn paard is uitgebreid geanalyseerd en getraind. Hierdoor heb ik veel informatie gekregen over het 'type paard'. Een van de conclusies is dat hij erg sensibel is, en dat ik aan de bak moet om de signalen die ik afgeef onder controle te krijgen en zeer vaardig te worden als trainer. Ik heb ook een instructeur aangewezen gekregen die ons hierin kan helpen.

Heel erg bedankt iedereen! Ik ga naar jullie tips kijken!

Ananja, de clickertraining klinkt inderdaad ook zeer nuttig, mijn paard heeft veel behoefte aan duidelijkheid en bevestiging van goed gedrag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-22 10:15 



 
Profiel   

Fijn dat je onderweg bent, veel succes!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-22 09:49 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen