Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 30 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Pensionstal gezocht omgeving Ede

 
Profiel   

Ja bij Slemmer hebben wij ook gekeken, eind vorig jaar was er 1 plek vrij. Omdat wij 2 paarden hebben en er geen hond mee mocht naar stal toen niet voor gekozen. Maar het klonk allemaal goed.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-22 18:01 



 
Profiel   

MyChoice schreef
Mariahoeve Wolfheze is wat anders dan Mariahoeve Renkum.....

Er is ook nog een Henriƫttehoeve, deze is volgens mij ook in Renkum of in elk geval in die omgeving.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-22 18:39 



 
Profiel   

Hoodie, de eigenaar weet zelf niets van die roddel. Ze zijn niet van plan te stoppen en t word zeker niet over genomen.

Levi in de winter staan ze elke dag in de paddock maar dan mag je als eigenaar beslissen de meesten gaan een dagdeel naar buiten, de mijne gaat van 8.30 tot 16.00 net voor t gaat schemeren naar binnen. Ze staan dan buiten met hooi.
Als het weer het toelaat is meer als er enorme hoosbuien of onweer over komt dat ze ze binnen halen. Maar dat gaat eigenlijk altijd ik overleg. Dan komt er een bericht in de groepsapp dat t zo hard aan t regenen is en dat ze hun eigen paarden binnen halen. Een paar keer is die van mij als enige buiten gebleven omdat ik t niet zo nat vond en dan laat ze haar 2 Shetlanders erbij staan. Dat vind die van mij wel helemaal prima.
Soms komt er een bericht dat het zo nat en koud is en dat ze ze dan pas om 10 uur buiten zet inplaats van 8.30 omdat buien radar aangeeft dat het dan beter weer word.
Ik vind het zelf heel prettig dat ze zo meedenken en zo goed communiceren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-22 06:48 



 
Profiel   

Je hebt het paddock Paradise de Mariahoeve in Renkum. Er zijn verhalen van mensen wiens paarden hier teveel afvallen, maar er staan een hoop paarden die het er wel prima doen.

Dan is er de Henriettehoeve in Wolfheze, een pensionstalling met 365 dagen per jaar weidegang en avond/nacht op stal. 2 keer ruwvoer in die periode.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-22 08:09 



 
Profiel   

Nimber schreef
Hoodie, de eigenaar weet zelf niets van die roddel. Ze zijn niet van plan te stoppen en t word zeker niet over genomen.

Levi in de winter staan ze elke dag in de paddock maar dan mag je als eigenaar beslissen de meesten gaan een dagdeel naar buiten, de mijne gaat van 8.30 tot 16.00 net voor t gaat schemeren naar binnen. Ze staan dan buiten met hooi.
Als het weer het toelaat is meer als er enorme hoosbuien of onweer over komt dat ze ze binnen halen. Maar dat gaat eigenlijk altijd ik overleg. Dan komt er een bericht in de groepsapp dat t zo hard aan t regenen is en dat ze hun eigen paarden binnen halen. Een paar keer is die van mij als enige buiten gebleven omdat ik t niet zo nat vond en dan laat ze haar 2 Shetlanders erbij staan. Dat vind die van mij wel helemaal prima.
Soms komt er een bericht dat het zo nat en koud is en dat ze ze dan pas om 10 uur buiten zet inplaats van 8.30 omdat buien radar aangeeft dat het dan beter weer word.
Ik vind het zelf heel prettig dat ze zo meedenken en zo goed communiceren.


Dank voor de info! Ik ben voorzichtig aan het oriƫnteren omdat onze stal is verkocht en mocht de nieuwe eigenaar niet bevallen wil ik toch verhuizen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-22 11:01 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 30 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen