Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 1 bericht ]
Plaats een nieuw onderwerp

Dressuurinstructie aan huis Maasdijk

 
Profiel   

Ik ben opzoek naar een speld in een hooiberg lijkt het wel. Zeker omdat mijn huidige “pool” van voor mij bekende instructrices op is om wat voor reden dan ook(veel hebben geen tijd meer of de klik is er niet)

Ik ben opzoek naar iemand die vanuit de klassieke achtergrond met mijn 15 jarige puber aan de gang gaat.

Mijn dochter wil heel graag veel te snel :+ ik zoek dus iemand die haar
1. Goed kan uitleggen waarom je begint aan de achterkant en dat als je het goed doet de voorkant vanzelf ook echt wel voor elkaar komt
2. Haar direct attendeert als ze met dr handen gaat rijden! Daar heeft ze nog wel een houtje van, ook wel beetje te wijten aan de andere ponycombinaties op wedstrijd hier in de buurt, het is hier een hoog “geen gelul kop in de krul” gehalte. Pest is alleen die winnen wel de prijzen en zij, die nog net niet scherp genoeg is om alle randvoorwaarde voor een net van achter naar voor gereden paard op wedstrijd te laten zien, valt er telkens buiten…

Daarnaast moet de instructeur/trice de mogelijkheid hebben om door de weeks eind middag of in de avond te komen. In het weekend is altijd een lastige ivm haar bijbaantje :+

Pony staat in Maasdijk dus iemand aanbevelen die uit Groningen komt is misschien niet heel nuttig ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-22 08:00 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 1 bericht ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen