Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Instructrice omgeving Nispen/Brabant

 
Profiel   

Hallo,

Zoals het topic al benoemd ben ik opzoek naar een instructrice omgeving Nispen/Brabant.

Ik ga helaas verhuizen en mijn huidige instructrice gaat helaas niet mee omdat het te ver is. Ik ben opzoek naar iemand die heel rustig is en vanaf stap nul weet te beginnen (nog op de grond dus). Mijn mooie Shire merrie is namelijk nog bijna niets gewend, en schiet snel in paniek waarbij ze steun gaat zoeken bij mij en gaat hoofdschudden. Daarom is rust in lessen ook echt heel belangrijk, het wordt haar al snel allemaal teveel. Ik hoor graag of iemand tips heeft voor mij en mijn merrie!


[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-22 21:00 



 
Profiel   

Ik les nu enkele weken bij Laurien Sijsjes en dan voornamelijk aan de hand maar ze geeft ook les in rijden, longe, grondwerk enz

http://www.lauriensijses.nl/

Voor meer info of mijn ervaringen mag je mij pben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-22 21:14 



 
Profiel   

Ik heb les van desiree van Bergen, woont in Rockanje maar ik sta zelf ook met paard in Nispen en daar komt ze heen. Ze heeft mijn paard van 0 opgeleid met veel geduld. Doet alles ook samen en in overleg. Je kan haar ook vinden op instagram desireehorsemanship

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-22 03:20 



 
Profiel   

felicity schreef
Ik les nu enkele weken bij Laurien Sijsjes en dan voornamelijk aan de hand maar ze geeft ook les in rijden, longe, grondwerk enz

http://www.lauriensijses.nl/

Voor meer info of mijn ervaringen mag je mij pben.


Kom dit topic ff spieken en ik zoek dus ook al zo lang iemand voor les aan de hand had haar nog nooit gezien!
Ze woont dus maar 15minuten van mij vandaan gelijk proeflesje geregeld!

Ben heel benieuwd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-22 08:37 



 
Profiel   

Oooo wat leuk.
Ik hoop dat jij net zo enthousiast word als ik. Ik vind het zo ontzettend leuk. Ik leer ook zoveel.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-22 20:31 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen