Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 34 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Klanten van paardensportwinkels gezocht

 
Profiel   

Hoi iedereen! Ik ben een studerende paardenliefhebber die momenteel onderzoek doet naar loyaliteit en digitalisering in de paardensportkledingbranche. Daarvoor ben ik op zoek naar ruiters & amazones van 15 jaar en ouder die mijn enquête willen invullen. Duurt circa 10 minuten. De focus ligt op jouw koopproces en houding tegenover loyaliteit en digitale ontwikkelingen.

https://www.survio.com/survey/d/K6S6B1D4E4E7E5A5O

Kunnen jullie mij helpen afstuderen? Alvast heel erg bedankt!


Laatst bijgewerkt door Ilseem op 28-06-22 23:34, in het totaal 1 keer bewerkt
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-22 23:23 



 
Profiel   

Je mag geen prijs beschikbaar stellen op bokt. Succes met je studie, er komen vast genoeg reacties.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-22 23:33 



 
Profiel   

har166 schreef
Je mag geen prijs beschikbaar stellen op bokt. Succes met je studie, er komen vast genoeg reacties.

Oh dat wist ik, vergeten uit de tekst te halen. Ik heb het verwijderd. Bedankt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-22 23:35 



 
Profiel   

Ingevuld. Er stond alleen een vraag bij hoe je betaalt en ik kon daar maar één optie kiezen. Maar ik betaal contant of met de bankpas. En ook bij de vraag via welk kanaal ik contact opneem met de klantenservice kon ik maar één optie kiezen, maar dat verschilt nog wel eens.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-22 00:26 



 
Profiel   

Ook ingevuld.
@Texas, bij die vraag over betalen stond wel de optie "Verspreid", ik neem aan dat daarmee bedoeld wordt dat er meerdere opties zijn. Maar OP, ik vraag me af of bij deze optie en die van de klantenservice het niet nuttiger is voor jou als mensen wel meerdere opties aan kunnen klikken, zodat je weet wat deze "verspreid" dan inhoudt? Er vielen mij ook een paar kleine spellingsfoutjes op ("jou hulp" -> mag mét w, "verspreidt" mag zonder t). Niet om de grammaticapolitie uit te hangen hoor haha, maar ik denk dat het iets netter staat als je dat aanpast :) .
Succes met afstuderen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-22 01:25 



 
Profiel   

Bij verspreid had ik begrepen in termijnen..

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-22 02:27 



 
Profiel   

Ik heb m voor je ingevuld :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-22 07:33 



 
Profiel   

Beetje bijzonder dat je bij de vraag over aanbiedingen 2 antwoorden moest selecteren. Ik ben echt van de oude stempel, geef mij maar fysiek contact en een ouderwetse papieren stempelkaart voor mijn spaarpunten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-22 08:05 



 
Profiel   

Ingevuld!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-22 08:18 



 
Profiel   

Ook ingevuld! Mijn optie tot betalen stond er niet bij (betalen met horloge), dus ik heb maar mobiele betaling gedaan.
Tevens vond ik het bijzonder dat je bij vraag 23 verplicht 2 antwoorden moest geven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-22 09:04 



 
Profiel   

Interessant, worden de resultaten ook openbaar gemaakt? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-22 10:09 



 
Profiel   

Ingevuld. Ik mis wel bij vraag 9 de opties;
direct kunnen passen
(meerdere) artikelen kunnen "voelen" en vergelijken

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-22 10:48 



 
Profiel   

ingevuld :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-22 11:20 



 
Profiel   

Texas02 schreef
Ingevuld. Er stond alleen een vraag bij hoe je betaalt en ik kon daar maar één optie kiezen. Maar ik betaal contant of met de bankpas. En ook bij de vraag via welk kanaal ik contact opneem met de klantenservice kon ik maar één optie kiezen, maar dat verschilt nog wel eens.

Bedankt voor het invullen en je feedback! Ik ga het meenemen in de verwerking :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-22 21:35 



 
Profiel   

davinci2412 schreef
ingevuld :)

Heel erg bedankt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-22 21:35 



 
Profiel   

criollo_yess schreef
Ingevuld. Ik mis wel bij vraag 9 de opties;
direct kunnen passen
(meerdere) artikelen kunnen "voelen" en vergelijken

Ah, dat is een goed punt die nog niet eerder naar voren kwam in mijn onderzoek. Ik ga het meenemen. Bedankt voor je feedback en het invullen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-22 21:36 



 
Profiel   

SpikkelFire schreef
Interessant, worden de resultaten ook openbaar gemaakt? :)

De resultaten worden niet openbaar gemaakt. Wel kan ik mogelijk en enquêteresultaten delen via de mail als je dat wilt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-22 21:37 



 
Profiel   

Autumnn schreef
Ook ingevuld! Mijn optie tot betalen stond er niet bij (betalen met horloge), dus ik heb maar mobiele betaling gedaan.
Tevens vond ik het bijzonder dat je bij vraag 23 verplicht 2 antwoorden moest geven.

Oe, al helemaal een leuke digitale ontwikkeling die ik ga meenemen in de feedback en verwerking. Bedankt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-22 21:38 



 
Profiel   

Afanaisa91 schreef
Ingevuld!

Heel erg bedankt! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-22 21:38 



 
Profiel   

SusanH schreef
Beetje bijzonder dat je bij de vraag over aanbiedingen 2 antwoorden moest selecteren. Ik ben echt van de oude stempel, geef mij maar fysiek contact en een ouderwetse papieren stempelkaart voor mijn spaarpunten.

Hi Susan, vanuit een theorie is deze vraag opgesteld :) Bedankt voor het invullen en je feedback!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-22 21:39 



 
Profiel   

anoukwendy schreef
Ik heb m voor je ingevuld :)

Leuk, heel erg bedankt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-22 21:39 



 
Profiel   

Annamk schreef
Ook ingevuld.
@Texas, bij die vraag over betalen stond wel de optie "Verspreid", ik neem aan dat daarmee bedoeld wordt dat er meerdere opties zijn. Maar OP, ik vraag me af of bij deze optie en die van de klantenservice het niet nuttiger is voor jou als mensen wel meerdere opties aan kunnen klikken, zodat je weet wat deze "verspreid" dan inhoudt? Er vielen mij ook een paar kleine spellingsfoutjes op ("jou hulp" -> mag mét w, "verspreidt" mag zonder t). Niet om de grammaticapolitie uit te hangen hoor haha, maar ik denk dat het iets netter staat als je dat aanpast :) .
Succes met afstuderen!

Late reactie, maar ik had het aangepast na het lezen van je reactie. Heel erg bedankt! Een grammaticapolitie is totaal niet erg, ik zie de fouten steeds slechter door al het typen haha. Ik heb de rest van je feedback ook verwerkt en neem het mee in het verdere onderzoeksproces!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-22 21:42 



 
Profiel   

Mis bij discipline de western dus maar dressuur ingevuld, maar dat klopt dus niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-22 22:10 



 
Profiel   

criollo_yess schreef
Ingevuld. Ik mis wel bij vraag 9 de opties;
direct kunnen passen
(meerdere) artikelen kunnen "voelen" en vergelijken


Dit had ik ook wel. Bestel meestal toch online maar voor broeken, laarzen en caps moet ik echt naar de winkel toe om te passen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-22 23:08 



 
Profiel   

SusanH schreef
Beetje bijzonder dat je bij de vraag over aanbiedingen 2 antwoorden moest selecteren. Ik ben echt van de oude stempel, geef mij maar fysiek contact en een ouderwetse papieren stempelkaart voor mijn spaarpunten.

En bedankt }:)

Maar ja, aan mij heb je eigenlijk niet zoveel. Van mij gaat de gemiddelde ruitersportzaak failliet. En het beetje wat ik koop, komt voor een deel ook nog eens bij een specifieke buitenlandse winkel vandaan.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-22 23:28 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 34 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen