Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Sporthorses.nl werkt niet?

 
Profiel   

Hai,

Ik probeer al enkele dagen via Sporthorses.nl paarden te zoeken. Maar nu werken de filters niet, of erg slecht. Voert hij uit het niks zelf bv bedragen in (zoek tot 4000, maar dan zet hij als startbedrag bv 4300 neer)

Kan niks vinden, en moet dus handmatig overal bij langs.

Hebben meer mensen problemen? of ligt het aan mijn browser (firefox)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-22 18:37 



 
Profiel   

Heb er ook al problemen mee gehad. Inderdaad de filters die niet werken en de pagina laadt heel erg traag

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-22 18:45 



 
Profiel   

Wanneer het filter niet lager kan dan een bepaald bedrag (bijv. 4300) dan zijn er geen paarden in je selectie die lager zijn dan 4300 euro.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-22 18:51 



 
Profiel   

Die zijn er dus wel, als ik handmatig zoek dan vind ik er meer dan genoeg. Zelfde met lengte, geslacht, niveau. Daarbij zijn er ook paarden waar er geen bedrag bij staat, die horen dus zowiezo mee gefilterd te worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-22 18:53 



 
Profiel   

Kan aan je browser liggen. Geen ervaring verder met Firefox maar bij mij werkt Safari bijvoorbeeld nooit, maar Chrome dan weer wel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-22 20:51 



 
Profiel   

Bij mij gaat het volgens mij wel allemaal goed met de filters. Al enkele weken een tabblad met filters open staan en als ik nu zo kijk lijk ik niks te missen. Enige waar ik zo aan kan denken is als je een filter op de prijs zet dat je dan de 'in overleg' prijs mist.


Die andere filters vind ik maar raar, evt cookies verwijderen? Geen computerheld maar dat is iets wat mij nogal eens helpt als ik ergens tegenaan loop

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-07-22 20:22 



 
Profiel   

Ik verplaats dit topic naar Huis, tuin en techniek.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-07-22 19:29 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen