Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Hoefsmid die met hoefstal kan werken

 
Profiel   

Met spoed opzoek naar een hoefsmid die met hoefstal kan werken. (Deze hebben wij op stal)!

Voor mijn Shire merrie ben ik opzoek naar een geduldige hoefsmid die met een hoefstal overweg kan omgeving Brabant/Nispen. Ze werd altijd uit de hand bekapt maar dit gaat echt niet meer, blijft haar hoeven neerzetten als de hoefsmid op bezoek komt en wordt echt angstig. Ze is nog niet eerder in de hoefstal bekapt maar dit is wel echt nodig als ik haar hoeven een keer goed gedaan wil hebben. Zit nu een behoorlijke scheur in haar hoef vandaar de spoed.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-22 19:55 



 
Profiel   

Wat als eerste in mijn hoofd komt is of jullie haar ondertussen gewoon gemaakt hebben aan de hoefstal? Gaat ze er mooi in en kan je haar vier voeten mooi elke om beurt ophouden zonder dat ze in paniek schiet?
Want als dat mooi lukt, zie ik niet waarom eender welke hoefsmid je paard niet zou kunnen kappen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-22 20:57 



 
Profiel   

Deze bekapper kan met een hoefstal bekappen maar ik weet niet hoe ver dat voor jullie uit de buurt is

https://www.paardenpedicure.nl/Prijzen/

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-22 21:10 



 
Profiel   

Hoefsmederij Ijzersterk misschien?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-22 21:43 



 
Profiel   

Ik weet dat er iemand met belgen uit zeeland een verrijdbare hoefstal heeft om t bekappen.
Maar hoe heette die nu ook al weer.
Deden ook aangespannen rijden

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-22 22:10 



 
Profiel   

EllyC schreef
Ik weet dat er iemand met belgen uit zeeland een verrijdbare hoefstal heeft om t bekappen.
Maar hoe heette die nu ook al weer.
Deden ook aangespannen rijden


Ik denk dat je Gregor Melsen bedoelt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-22 22:29 



 
Profiel   

tengeltje11 schreef
Wat als eerste in mijn hoofd komt is of jullie haar ondertussen gewoon gemaakt hebben aan de hoefstal? Gaat ze er mooi in en kan je haar vier voeten mooi elke om beurt ophouden zonder dat ze in paniek schiet?
Want als dat mooi lukt, zie ik niet waarom eender welke hoefsmid je paard niet zou kunnen kappen?



Ik mag ook hopen dat het paard inmiddels vertrouwd is gemaakt met de hoefstal, en er in ieder geval in vast durft te staan en voetjes kan geven. Anders alsnog daarmee beginnen, voordat de hoefsmid met het paard aan de slag gaat, voor er ongelukken gebeuren tijdens het werken aan de hoeven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-22 22:33 



 
Profiel   

MaNdiii schreef
EllyC schreef
Ik weet dat er iemand met belgen uit zeeland een verrijdbare hoefstal heeft om t bekappen.
Maar hoe heette die nu ook al weer.
Deden ook aangespannen rijden


Ik denk dat je Gregor Melsen bedoelt.

Of Marcel Raats

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-22 22:38 



 
Profiel   

Gevonden, Jaap de Vos

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-22 07:22 



 
Profiel   

Henri Gijzen heeft ook een verrijdbare hoefstal.
Komt uit Zuid Limburg
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-22 12:35 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen