Stalling Omgeving Hoogvliet, Rhoon, Spijkenisse

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jasjavd
Berichten: 4
Geregistreerd: 08-03-22

Stalling Omgeving Hoogvliet, Rhoon, Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-22 12:02

Hoi allemaal,

Omdat ik laatst verhuist ben en mijn paardje nu 45 min bij mij vandaan staat ben ik opzoek naar een nieuwe stal. Ik wil graag dat hij veel buiten komt (Hoeft niet 24/7) met sociaal contact en dat er een rijbak aanwezig is. Daarnaast moet hij meerdere keren per dag ruwvoer krijgen. Zelf uitmesten of door de stal is geen vereiste. De prijs mag maximaal 300 euro zijn, tenzij er meer faciliteiten zijn, dan ben ik bereid meer te betalen.

Het gaat om een ruin van 8 jaar (1.64) die erg lief is tegen mensen en andere paarden.

Als je nog meer informatie wilt of je weet iets laat het me dan alsjeblieft weten!

Groetjes!

madoliefje

Berichten: 159
Geregistreerd: 13-09-18

Re: Stalling Omgeving Hoogvliet, Rhoon, Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-22 13:07

als ik jou was zou ik even bellen naar stal morau. ook tegenover die stal zit een stal waar nog boxen vrij zijn. deze stallen staan bekend om het bieden van veel weidegang ! ook weet ik dat hier rijbakken beschrikbaar zijn. richting hoogvliet etc ben ik niet zo bekend !!

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70531
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-22 13:28

Ik verplaats dit topic naar Ervaringen en diensten.

Jasjavd
Berichten: 4
Geregistreerd: 08-03-22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-22 13:37

madoliefje schreef:
als ik jou was zou ik even bellen naar stal morau. ook tegenover die stal zit een stal waar nog boxen vrij zijn. deze stallen staan bekend om het bieden van veel weidegang ! ook weet ik dat hier rijbakken beschrikbaar zijn. richting hoogvliet etc ben ik niet zo bekend !!


Dankje voor je reactie! Ik heb stal Moreau een tijdje terug proberen te contacten, zonder enig resultaat. Weet je toevallig hoe de stal ertegenover heet?

madoliefje

Berichten: 159
Geregistreerd: 13-09-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-22 13:39

Jasjavd schreef:
madoliefje schreef:
als ik jou was zou ik even bellen naar stal morau. ook tegenover die stal zit een stal waar nog boxen vrij zijn. deze stallen staan bekend om het bieden van veel weidegang ! ook weet ik dat hier rijbakken beschrikbaar zijn. richting hoogvliet etc ben ik niet zo bekend !!


Dankje voor je reactie! Ik heb stal Moreau een tijdje terug proberen te contacten, zonder enig resultaat. Weet je toevallig hoe de stal ertegenover heet?


nee dat weet ik niet maar je zou langs kunnen gaan ! het is geen nette stal maar wel efficient en een prima bak

Rodevlinder

Berichten: 2264
Geregistreerd: 16-02-16

Re: Stalling Omgeving Hoogvliet, Rhoon, Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-22 14:06

Is de stal van Speelpenning niets? Dat zit in Zwartewaal.

madoliefje

Berichten: 159
Geregistreerd: 13-09-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-22 14:34

Zonnebloem92 schreef:
Is de stal van Speelpenning niets? Dat zit in Zwartewaal.


mocht ts die kant op willen mag ze mij even een privee bericht sturen heb namelijk een hele lijst met stallen in deze regio !

Bblange
Berichten: 3
Geregistreerd: 25-07-22

Re: Stalling Omgeving Hoogvliet, Rhoon, Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-22 23:02

Stal speelpenning is niks, zou verder kijken. Zitten er genoeg in de omgeving die wel goed zijn voor de paarden

Ineke2

Berichten: 33115
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Stalling Omgeving Hoogvliet, Rhoon, Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-22 23:25

Genoeg? Vertel?

Bblange
Berichten: 3
Geregistreerd: 25-07-22

Re: Stalling Omgeving Hoogvliet, Rhoon, Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-22 23:40

Kijk eens op fb op paarden stalling/weidegang zuid holland, wordt ook het een en ander aangeboden.
En je hebt stal de ronde inderdaad, stal balanza, stal timmer, stal moreau, en als je telefonisch geen contact kan leggen kan je ook gewoon langsrijden.

Ineke2

Berichten: 33115
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Stalling Omgeving Hoogvliet, Rhoon, Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-22 23:45

Alle stallen die je nu noemt, staan bij mij niet erg hoog in het vaandel als het gaat om paarden welzijn. Alleen stal Moreau ben ik nog nooit geweest dus daar kan ik niets over zeggen.

Bblange
Berichten: 3
Geregistreerd: 25-07-22

Re: Stalling Omgeving Hoogvliet, Rhoon, Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 00:02

Oke ja dan zou ik toch aanraden om bij stal monreau gaan kijken. En die fb in de gaten houden, daar worden ook plekjes aangeboden op kleinere stallen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 06:22

Bblange schreef:
Kijk eens op fb op paarden stalling/weidegang zuid holland, wordt ook het een en ander aangeboden.
En je hebt stal de ronde inderdaad, stal balanza, stal timmer, stal moreau, en als je telefonisch geen contact kan leggen kan je ook gewoon langsrijden.


Ineke2 schreef:
Alle stallen die je nu noemt, staan bij mij niet erg hoog in het vaandel als het gaat om paarden welzijn. Alleen stal Moreau ben ik nog nooit geweest dus daar kan ik niets over zeggen.


Weet een van jullie hoe lang de paarden buiten komen bij stal Balanza? Zij heeft nu al 2x op mijn gezocht advertentie gereageerd maar ik krijg geen duidelijk antwoord op mijn vraag hoe lang ze buiten staan.
Ik zie wel heel regelmatig een advertentie van hun voorbijkomen.

Ineke2

Berichten: 33115
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 07:46

In de winter alleen als je er zelf bent. Nou dat is voor mij een no go dus meer hoefde ik niet te weten, next. De stallen die heel regelmatig adverteren dat er plek is… Dat is meestal niet voor niks mensen.

Rodevlinder

Berichten: 2264
Geregistreerd: 16-02-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 08:06

Tarico schreef:
Bblange schreef:
Kijk eens op fb op paarden stalling/weidegang zuid holland, wordt ook het een en ander aangeboden.
En je hebt stal de ronde inderdaad, stal balanza, stal timmer, stal moreau, en als je telefonisch geen contact kan leggen kan je ook gewoon langsrijden.


Ineke2 schreef:
Alle stallen die je nu noemt, staan bij mij niet erg hoog in het vaandel als het gaat om paarden welzijn. Alleen stal Moreau ben ik nog nooit geweest dus daar kan ik niets over zeggen.


Weet een van jullie hoe lang de paarden buiten komen bij stal Balanza? Zij heeft nu al 2x op mijn gezocht advertentie gereageerd maar ik krijg geen duidelijk antwoord op mijn vraag hoe lang ze buiten staan.
Ik zie wel heel regelmatig een advertentie van hun voorbijkomen.

Tegen mij zei ze destijds (zo'n 2 jaar geleden) dat ze zo'n 3 a 4 uur buiten komen in de winter.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 08:45

Bedankt voor jullie reacties! Klinkt als niets voor mij :) Ik wil ze langer buiten hebben.

mystery1980
Berichten: 4225
Geregistreerd: 02-11-05
Woonplaats: thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 08:51

Tarico schreef:
Bblange schreef:
Kijk eens op fb op paarden stalling/weidegang zuid holland, wordt ook het een en ander aangeboden.
En je hebt stal de ronde inderdaad, stal balanza, stal timmer, stal moreau, en als je telefonisch geen contact kan leggen kan je ook gewoon langsrijden.


Ineke2 schreef:
Alle stallen die je nu noemt, staan bij mij niet erg hoog in het vaandel als het gaat om paarden welzijn. Alleen stal Moreau ben ik nog nooit geweest dus daar kan ik niets over zeggen.


Weet een van jullie hoe lang de paarden buiten komen bij stal Balanza? Zij heeft nu al 2x op mijn gezocht advertentie gereageerd maar ik krijg geen duidelijk antwoord op mijn vraag hoe lang ze buiten staan.
Ik zie wel heel regelmatig een advertentie van hun voorbijkomen.


Stal balanza reageert niet voor niks zoveel op de gezocht advertenties, ze hebben altijd stallen vrij, al jaren. Ik ben er wezen kijken, beloven vanalles, maar als je regelmatig langs rijd zie je al dat ze er niks van waarmaken.