Stalling 24/7 buiten omg Roosendaal

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Reeltje_5

Berichten: 2647
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: Huijbergen

Stalling 24/7 buiten omg Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-22 22:12

Ik verhuis binnenkort naar Roosendaal en ik ben aan het oriënteren naar een stalling voor mijn paard.

Ik zoek een plekje met 24/7 buiten, onbeperkt hooi, samen met kuddegenoten, schuilmogelijkheid, uitrijmogelijkheid en een (verlichte) rijbak.

En voor mij het liefst vol pension. Ik kan wel wat doen, maar helaas geen vaste dagen ivm wisselende diensten. Het liefst heb ik ook een kleinschalige stal, maar het belangrijkst is dat hij 24/7 buiten komt.

Heeft iemand ideeen?

Skessa_
Berichten: 10618
Geregistreerd: 02-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-22 22:42

Wagemakers in Nispen is wel de bekendste denk ik :=

fensy79
Berichten: 122
Geregistreerd: 08-02-21

Re: Stalling 24/7 buiten omg Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-22 23:31

Op marktplaats staan nog advertenties voor in Bergen op Zoom en in Moerstraten. Je zou ook even stallen in de Wouwse plantage kunnen bellen of de Libertyranch in Essen

Reeltje_5

Berichten: 2647
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: Huijbergen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-22 17:48

Wagemakers staat inderdaad op mijn lijstje als ik niks anders kan vinden. Ik heb liever wat kleinschaliger en de ruinenkudde heeft zo goed als geen beschutting.

Op marktplaats zie ik niet veel staan. Een in boz die op gereserveerd staat. Verder alleen gezocht advertenties, plekken waar ze toch ook nog op stal staan of plek voor kleine pony’s. Tis wel echt een paard :=

Plekken die ik ken qua naam en locatie verder zijn allemaal stallen en dus niet 24/7 buiten haha. Libertyranch ga ik eens even opzoeken die ken ik niet.

Mrijn

Berichten: 3479
Geregistreerd: 01-10-02
Woonplaats: Roosendaal

Re: Stalling 24/7 buiten omg Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-22 12:13

De Berg Hoeve in Oudenbosch is een fijne plek! Ze hebben een facebookpagina.