Stalling gezocht 4 dagen in Ermelo

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Autumnn

Berichten: 8029
Geregistreerd: 26-03-10

Stalling gezocht 4 dagen in Ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-22 11:35

Lieve Bokkers,

Op de planning staat, samen met een stalgenoot en haar new forest ruin, van 26 t/m 29 augustus de Ermelose Paarden Tweedaagse 2022 op de agenda, bij Sequoia stables in Ermelo op de Fazantlaan. Voor ons beide echt een droom die uitkomt! Hopen we :D Helaas hebben zij geen stallen beschikbaar en valt waarschijnlijk onze droom in duigen…. Is er wellicht hier iemand die iemand kent, of zelf een plekje heeft voor ons (tegen betaling uiteraard)? Het zijn twee ruinen die niet perse een stal hoeven. Een stukje land of paddock zou al meer dan perfect zijn en ze kunnen prima samen staan. Slaapplaatsen voor onszelf moeten we ook nog, maar daar maken we ons iets minder druk om. Mocht iemand een idee, of een plekje :D , hebben op stapafstand van Sequoia Stables (zodat ze niet elke dag de trailer op hoeven want mijne laadt niet makkelijk) horen we het heel graag!!
Alvast bedankt :o

Afbeelding

thequeensmum
Berichten: 3512
Geregistreerd: 20-08-12

Re: Stalling gezocht 4 dagen in Ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-22 21:37

Ik zie dat je nog helemaal geen reacties hebt.
Heb er de hele dag over nagedacht en het enige dat ik zou weten in de buurt is Jeannette Koster.
Zij hadden vroeger een huifkarverhuur en je kon er ook een paard huren. Ik geloof dat ze nu niets meer met paarden doet, maar stallen zal ze waarschijnlijk nog wel hebben. Wie weet is zij genegen voor een paar dagen te verhuren. Je kan het allicht proberen. Telefoonnummer weet ik niet, maar als je googelt op hondentrimsalon Jeannette in Ermelo dan vind je haar wel.
Ze zit aan de eendenparkweg, om de hoek bij Sequoia

Linnie050

Berichten: 11797
Geregistreerd: 20-04-11
Woonplaats: Putten

Re: Stalling gezocht 4 dagen in Ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-22 23:27

Sequoia zelf heeft ook geen plek?
Ik zou het zelf zo ook niet weten.

Succes!

_Jitske_

Berichten: 5542
Geregistreerd: 30-05-05
Woonplaats: Gelderland

Re: Stalling gezocht 4 dagen in Ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-22 23:39

Je zou de Koepel (bij de Haspel) kunnen proberen. Vakantiehuisje lijkt bezet, maar zij hebben ook een aantal stallen/paddocks/weilanden voor vakantiegangers. Je zou ze een berichtje kunnen sturen. :)

https://www.den-haspel.nl/dekoepel/

superpony
Berichten: 25398
Geregistreerd: 25-02-05

Re: Stalling gezocht 4 dagen in Ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-22 01:05

Echt dichtbij Sequoia is niet veel. Heb daar een eigen stalletje gehuurd van een particulier en er zijn nog een paar particulieren of die zeeeeeeeeer kleinschalig iets verhuren, maar ik denk dat jullie toch verderop moeten zoeken. Dan wordt het naar Sequoia rijden of toch met de trailer. En als je toch met de trailer op en neer gaat, wordt het al veel makkelijker om iets te vinden op korte afstand.

Autumnn

Berichten: 8029
Geregistreerd: 26-03-10

Re: Stalling gezocht 4 dagen in Ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-22 08:51

Bedankt voor de tips, ja en nee, Seqouia heeft 1 stal. Alleen zijn we met zijn tweeën :Y)
Gelukkig hebben we waarschijnlijk stalling gevonden :)