Pensionstal Balanza te Zwartewaal

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
dezetel
Berichten: 7
Geregistreerd: 07-10-21

Pensionstal Balanza te Zwartewaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-22 14:24

Goedemiddag,

Ik kom steeds een advertentie tegen op marktplaats van deze stal. Ziet er allemaal netjes uit.
Maar op internet lees ik verder eigenlijk geen ervaringen endergelijke.

Is er iemand op bokt die hier ook daadwerkelijk over de vloer kwam en weet hoe het ruilt en zuilt?
mag ook via pb :)

Pantykous

Berichten: 10482
Geregistreerd: 08-02-03
Woonplaats: Bunschoten

Re: Pensionstal Balanza te Zwartewaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-22 14:30

Ik zie ze al 2 jaar regelmatig voorbij komen en dan vraag ik me af waarom er in deze regio daar zo vaak plekken vrij zijn. Veel is er hier niet te vinden namelijk.

ManonGrr

Berichten: 1448
Geregistreerd: 20-07-10
Woonplaats: Zuid holland

Re: Pensionstal Balanza te Zwartewaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-22 14:32

Ik ben er een keer wezen kijken, maar helaas voor mij te ver. Verhaal is zo, het is van een stel waarvan de mevrouw vroeger op hoog niveau reed, maar door een val niet meer kan rijden. Dus wordt nu verhuurd. Ze zijn niet heel actief in het zoeken van stalgenoten. Super mooie binnenbak, en een buitenbak die (toen ik er was) wel echt zeiknat was. Volgens mij ook weiland. Ik kreeg er toen een heel goed gevoel bij, maar het was voor mij helaas wel echt te ver rijden.

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70512
Geregistreerd: 24-05-08

Re: Pensionstal Balanza te Zwartewaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-22 14:50

Ik verplaats dit topic naar Ervaringen en diensten.

Fly_high

Berichten: 3298
Geregistreerd: 01-09-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-22 14:56

Ik heb er een keer over gebeld toen ik nog meer aan die kant van Zuid Holland pensionstal zocht, 2,5 jaar terug ongeveer.

Het gesprek heb ik als erg merkwaardig ervaren moet ik zeggen, er leken vrij hoge eisen te zijn aan potentiele klanten met redelijk veel (o.a. eigen instructie) wat niet mocht. Wat naar mijn gevoel ook onwijs bot is gebracht. Ik was in ieder geval als niet-dressuurruiter absoluut niet welkom :+

Op basis van die ervaring kan ik me er iets bij voorstellen dat ze opvallend vaak plek hebben.

dezetel
Berichten: 7
Geregistreerd: 07-10-21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-22 15:07

Fly_high schreef:
Ik heb er een keer over gebeld toen ik nog meer aan die kant van Zuid Holland pensionstal zocht, 2,5 jaar terug ongeveer.

Het gesprek heb ik als erg merkwaardig ervaren moet ik zeggen, er leken vrij hoge eisen te zijn aan potentiele klanten met redelijk veel (o.a. eigen instructie) wat niet mocht. Wat naar mijn gevoel ook onwijs bot is gebracht. Ik was in ieder geval als niet-dressuurruiter absoluut niet welkom :+

Op basis van die ervaring kan ik me er iets bij voorstellen dat ze opvallend vaak plek hebben.



oke over welke eisen hadden ze het dan bijvoorbeeld?

ManonGrr

Berichten: 1448
Geregistreerd: 20-07-10
Woonplaats: Zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-22 15:08

Fly_high schreef:
Ik heb er een keer over gebeld toen ik nog meer aan die kant van Zuid Holland pensionstal zocht, 2,5 jaar terug ongeveer.

Het gesprek heb ik als erg merkwaardig ervaren moet ik zeggen, er leken vrij hoge eisen te zijn aan potentiele klanten met redelijk veel (o.a. eigen instructie) wat niet mocht. Wat naar mijn gevoel ook onwijs bot is gebracht. Ik was in ieder geval als niet-dressuurruiter absoluut niet welkom :+

Op basis van die ervaring kan ik me er iets bij voorstellen dat ze opvallend vaak plek hebben.



Toen ik er was stond er een tinker en een shetlander en vertelde ze over een groepje wat lekker samen op buitenrit ging.. dus dat zijn w twee hele tegenstrijdige berichten haha. Ts, gewoon bellen en kijken!

dezetel
Berichten: 7
Geregistreerd: 07-10-21

Re: Pensionstal Balanza te Zwartewaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-22 15:18

is ook zo! Enkel ben ik wel benieuwd of er "echte" ervaringen zijn. komen ze de afspraken na? Betrouwbaar? dat soort zaken.

Fly_high

Berichten: 3298
Geregistreerd: 01-09-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-22 15:24

dezetel schreef:
oke over welke eisen hadden ze het dan bijvoorbeeld?


Dat je een dressuurruiter moest zijn blijkbaar ;) en uitsluitend bij de eigenaresse lessen. De stal is aan huis heb ik begrepen en meneer zei aan de telefoon dat ze vrij kieskeurig waren wat betreft pensionklanten.

Hoe het in praktijk is weet ik niet, we hadden overduidelijk geen klik :o misschien is het bij jou helemaal geen issue.

Pantykous

Berichten: 10482
Geregistreerd: 08-02-03
Woonplaats: Bunschoten

Re: Pensionstal Balanza te Zwartewaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-22 15:27

Op marktplaats staat ook specifiek vermeld dat ze dressuurgericht zijn.

Rodevlinder

Berichten: 2264
Geregistreerd: 16-02-16

Re: Pensionstal Balanza te Zwartewaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-22 15:31

Ik ben ook een jaar of 2 een keertje wezen kijken, zag er opzich prima uit allemaal.
Maar heb dus geen ervaring met daar staan, maar ze lijken altijd op Marktplaats te adverteren wat een hoog verloop doet vermoeden.
Ik zou gewoon even langs gaan om persoonlijk te kijken, wellicht kom je nog een pensionklant tegen.