Stalling bij Venlo voor oudje

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ddwdewaard
Berichten: 1
Geregistreerd: 03-08-22

Stalling bij Venlo voor oudje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-22 09:47

Hallo,

Voor mijn 23 jarige ruintje die niet meer bereden wordt ben ik op zoek naar een plekje rondom Venlo. Ik zoek een beetje wat de meesten van jullie lijken te zoekn :)

Iedere dag van het jaar naar buiten, (Hoeft echt niet 24/7 maar zeker 6 a 8 uur per dag) In de weide een schaduwplek/ schuilstal voor als t weer eens 40 graden wordt! Onbeperkt ruwvoer en gevoerd worden met bix. ( Hij staat nu namelijk ergens waar ze alleen hooi onbeperkt voeren en nooit brokken bij voeren. Ja, dat bestaat helaas ! Omdat de stal 70 km van mijn huis is gaat het zelf doen hem ook niet worden....Hoewel ik het op dit moment dagelijks doe. Mijn paard valt veel te veel af! Tenslotte met een klein groepje andere paarden en een box van minimaal 4x3 (liefst 4x4). Geen doe het zelf stal dus mesten, voeren en buitenzetten en binnenhalen. Ik ben heel benieuwd of er iets is in de buurt met dit lijstje aan eisen.

Ik ga deze week bij de Hermkushof in Merselo kijken (schrijf ik dat goed?) Daar hoor ik goede berichten over.

0000
Berichten: 5473
Geregistreerd: 04-06-10

Re: Stalling bij Venlo voor oudje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-22 10:29

Ik heb eventueel nog wel een plekje vanaf september (eerder in overleg), ze komen hier alleen wel in hun eigen paddock buiten. Hebben wel sociaal contact, kunnen kroelen ed. In Venray.