Nogmaals pension vraag Vught

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lionlakes
Berichten: 77
Geregistreerd: 03-06-21

Nogmaals pension vraag Vught

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-22 15:28

We zijn nog steeds op huizenjacht en volgende week 2 bezichtigingen in Vught. Op m’n vorige Vught vraag kreeg ik weinig respons.
Stal schellekens trok m’n aandacht.
Max 20 min van Vught vandaan
Paardje genoeg buiten met binnen en buiten zet service
Liefste binnenbaan
(Liefste luxe voor m’n paardje en ook voor mij )
Budget onbelangrijk

Ik hoop ervaringen te horen

Sky_As

Berichten: 4724
Geregistreerd: 12-05-10
Woonplaats: naast de buren

Re: Nogmaals pension vraag Vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-22 15:48

wat vind je voldoende buiten (hoeveel uur)? en wil je bijv. ook nog aan de bossen staan?

Het is een moeilijke omgeving waar je in zoekt ;)
Ik zit in dezelfde regio, en de goede stallen zitten allemaal vol, en de mindere stallen kun je wel terecht vaak, maar daar is vaak niet voor niks vrij veel verloop.....
Ik heb ook wel eens goede dingen gehoord over Harbers(?) in Hilvarenbeek, maar geen idee of je dat al te ver vindt? (en ik weet niet hoeveel uur ze daar buiten staan hoor)

Lionlakes
Berichten: 77
Geregistreerd: 03-06-21

Re: Nogmaals pension vraag Vught

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-22 15:50

Eigenlijk wel minimaal 4 uur per dag. Ik hoopte eigenlijk dat de opties hier beter zouden zijn zit nu regio Rotterdam en dat is helemaal drama

xChoco

Berichten: 766
Geregistreerd: 08-06-11
Woonplaats: Brabant

Re: Nogmaals pension vraag Vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-22 15:57

Een paar van mijn oude stalgenoten staan op de Distelhoeve in Helvoirt, zover ik weet zijn zij daar tevreden over maar ben er zelf nooit geweest. :)

Sky_As

Berichten: 4724
Geregistreerd: 12-05-10
Woonplaats: naast de buren

Re: Nogmaals pension vraag Vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-22 16:02

Ik heb je net een pb gestuurd :)

Miriam91

Berichten: 2840
Geregistreerd: 28-07-05
Woonplaats: In de boerderie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-22 22:05

Er zijn genoeg stallen maar de vraag is hoeveel uur je je paard buiten wil hebben. Als je op Google zoekt kom je al een heel eind. Even snel een aantal opsommen: Distelhoeve in Helvoirt, de Blokhoeve in Vught, de laanhof in Boxtel, de Apppelhof in Boxtel, manege 't Heike in Cromvoirt. En dan nog een hoop zonder binnenbak maar wel met goede buitenbaan.

@Sky_As waar sta jij?

Ladyson

Berichten: 3222
Geregistreerd: 03-01-10
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 00:05

Leyehoeve, Lips en Laanhof zijn allemaal prima stallen, maar zonder binnenbak. Distelhoeve heeft wel een binnenbak. Appelhof en Ypenhoeve klinkt niet als iets voor jou. Misschien de Blokhoeve? Heeft wel een binnenbak.

Lionlakes
Berichten: 77
Geregistreerd: 03-06-21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-22 01:21

Ladyson schreef:
Leyehoeve, Lips en Laanhof zijn allemaal prima stallen, maar zonder binnenbak. Distelhoeve heeft wel een binnenbak. Appelhof en Ypenhoeve klinkt niet als iets voor jou. Misschien de Blokhoeve? Heeft wel een binnenbak.

Ik wil woensdag eigenlijk dan erheen rijden en de blokboeken, distelhoeve en schellekens gaan bekijken

Miriam91

Berichten: 2840
Geregistreerd: 28-07-05
Woonplaats: In de boerderie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 09:21

Laanhof heeft wel een binnenbak, sinds kort zelfs met nieuwe bodem. Met binnenbak heb je ook nog Uilenbroek in Boxtel, L4a in Oirschot, de Gorseweide in Elshout, manege Ars Longa in Haarsteeg, manege Soethout in Oirschot, Keuninx in Udenhout, manege d'n Dries in Drunen, fra Liberté in Drunen.

Met alleen buitenbak heb je inderdaad Lips in Helvoirt, Ypenhoeve in Cromvoirt, 't Hildsven in Moergestel, de Brand in Udenhout, 't Hoog in Helvoirt, van den Hurk in Helvoirt, Maaike's adventure stallen in Drunen, de Lindehoef Moergestel en de Zandkant Biezenmortel.

Richting Tilburg heb je vast ook nog een aantal stallen maar dat weet ik zo niet. Evenals richting Schijndel.

Lionlakes
Berichten: 77
Geregistreerd: 03-06-21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-22 09:38

Miriam91 schreef:
Laanhof heeft wel een binnenbak, sinds kort zelfs met nieuwe bodem. Met binnenbak heb je ook nog Uilenbroek in Boxtel, L4a in Oirschot, de Gorseweide in Elshout, manege Ars Longa in Haarsteeg, manege Soethout in Oirschot, Keuninx in Udenhout, manege d'n Dries in Drunen, fra Liberté in Drunen.

Met alleen buitenbak heb je inderdaad Lips in Helvoirt, Ypenhoeve in Cromvoirt, 't Hildsven in Moergestel, de Brand in Udenhout, 't Hoog in Helvoirt, van den Hurk in Helvoirt, Maaike's adventure stallen in Drunen, de Lindehoef Moergestel en de Zandkant Biezenmortel.

Richting Tilburg heb je vast ook nog een aantal stallen maar dat weet ik zo niet. Evenals richting Schijndel.


Toevallig ergens hele goede ervaring mee?

Miriam91

Berichten: 2840
Geregistreerd: 28-07-05
Woonplaats: In de boerderie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 09:55

Ik stuur je een PB :j

Miss_Mii21

Berichten: 542
Geregistreerd: 08-03-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 13:57

Ypenhoeve zou je eens kunnen proberen; Leyehoeve en Lips Stables zou ik overslaan. Je hebt in Biezenmortel nog stal de Kroleik, in Vught Blokhoeve.
't Heike is gestopt volgens mij. Distelhoeve is ook n optie.
In Oisterwijk heb je ook nog wel wat zitten, dacht ik. En anders richting Loon op Zand.

Miss_Mii21

Berichten: 542
Geregistreerd: 08-03-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 14:05

Lionlakes schreef:
Miriam91 schreef:
Laanhof heeft wel een binnenbak, sinds kort zelfs met nieuwe bodem. Met binnenbak heb je ook nog Uilenbroek in Boxtel, L4a in Oirschot, de Gorseweide in Elshout, manege Ars Longa in Haarsteeg, manege Soethout in Oirschot, Keuninx in Udenhout, manege d'n Dries in Drunen, fra Liberté in Drunen.

Met alleen buitenbak heb je inderdaad Lips in Helvoirt, Ypenhoeve in Cromvoirt, 't Hildsven in Moergestel, de Brand in Udenhout, 't Hoog in Helvoirt, van den Hurk in Helvoirt, Maaike's adventure stallen in Drunen, de Lindehoef Moergestel en de Zandkant Biezenmortel.

Richting Tilburg heb je vast ook nog een aantal stallen maar dat weet ik zo niet. Evenals richting Schijndel.


Toevallig ergens hele goede ervaring mee?


Keuninx staat vol volgens mij, Lindenhoeve in Moergestel heeft lange wachtlijst (volgens mij is die wel goed). Zandkant vond ik te primitief; dan zou ik eerder voor De Kroleik kiezen in die hoek.