Welke kliniek/arts bij aanhoudende diarree/mestwater?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Slmt9

Berichten: 4819
Geregistreerd: 25-11-12

Re: Welke kliniek/arts bij aanhoudende diarree/mestwater?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 16:39

Wat ontzettend fijn een positief bericht. Je bent inderdaad een geweldige, zorgzame eigenaar. Je paard mag in zijn hoeven knijpen met jou :D

Rosje8
Berichten: 294
Geregistreerd: 30-08-19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-23 14:06

Slmt9 schreef:
Wat ontzettend fijn een positief bericht. Je bent inderdaad een geweldige, zorgzame eigenaar. Je paard mag in zijn hoeven knijpen met jou :D

Elisa2 schreef:
Wat fijn zeg! en je hebt enorm veel voor hem over.

Ik hoop dat de goede ontwikkelingen zich door zullen zetten. Inderdaad maar alles met rust en beleid.


naaah wat lief van jullie <3 Hij boft, maar ik vind het ook niet meer dan normaal, ik heb hem gekozen en dan moet je er ook goed voor zorgen. Er zijn zoveel paarden die dat niet krijgen (bv 'mijn paard heeft nou eenmaal altijd slappe mest') maar waarvan wel elke dag verwacht wordt dat ze een prestatie moeten leveren, dat trek ik heel slecht :n

Phonix
Berichten: 1106
Geregistreerd: 11-04-18

Re: Welke kliniek/arts bij aanhoudende diarree/mestwater?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-23 14:43

Mag ik vragen welke dierenarts jij hebt gebruikt? Die lijkt een beetje meer verstand te hebben dan mijneā€¦.

Rosje8
Berichten: 294
Geregistreerd: 30-08-19

Re: Welke kliniek/arts bij aanhoudende diarree/mestwater?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-23 14:56

doe ik even via pb!

Rebeccatjuh

Berichten: 777
Geregistreerd: 17-11-06
Woonplaats: Voorburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-23 16:22

Deze week is mijn paard eindelijk genezen verklaard van een darmontsteking na een periode van 8 weken behandelen.

Op Utrecht is middels een buikecho vastgesteld dat hij veel verdikkingen op de darmwanden had.
Transfaunatie gedaan (drie dagen), 3 weken dexamethason en nog 5 weken prednisolon.

Deze week wederom een buikecho laten maken, verdikkingen zijn weg en paard is 60kg aangekomen in 7 weken tijd.

Sterkte met je paardje, hopelijk knapt ook die van jou snel op!

Rosje8
Berichten: 294
Geregistreerd: 30-08-19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-23 11:26

Rebeccatjuh schreef:
Deze week is mijn paard eindelijk genezen verklaard van een darmontsteking na een periode van 8 weken behandelen.

Op Utrecht is middels een buikecho vastgesteld dat hij veel verdikkingen op de darmwanden had.
Transfaunatie gedaan (drie dagen), 3 weken dexamethason en nog 5 weken prednisolon.

Deze week wederom een buikecho laten maken, verdikkingen zijn weg en paard is 60kg aangekomen in 7 weken tijd.

Sterkte met je paardje, hopelijk knapt ook die van jou snel op!


wat fijn! best pittig ook 8 weken mee zoet. Staat jouw paard op voordroog nu of onverpakt hooi?