Springles zonder eigen paard, omgeving Eindhoven

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
TOberg
Berichten: 2
Geregistreerd: 30-09-23

Springles zonder eigen paard, omgeving Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-23 11:59

Hoihoi,
Ik ben Tessel en ik rijd al 8 jaar paard, op dit moment heb ik een bijrijdpaard (kwpn'er) waarmee ik van alles kan, maar ze is al vrij oud en ik heb niet het gevoel dat ik nog erg veel van haar kan leren. Ik vind springen erg leuk en zou graag op een hoger niveau willen springen dan ik helaas met dit paard kan bereiken. Daarom ben ik opzoek naar een goede springles in de omgeving van Eindhoven (ik woon zelf in Eersel), waar je op een hoog niveau mag springen. Ik heb zelf al gezocht en dan kom ik meestal op een manege uit, maar de maneges die ik zelf ken springen meestal niet zo hoog, of geen echte parcourtjes, dat snap ik natuurlijk wel voor het welzijn van de manege pony's.
Weet kent misschien iemand, een manege of springstal met springpaarden, waar ze goede privéles mee kunnen en willen geven? Of misschien is er iemand met een eigen paard waar ze les mee willen geven?
Ik spring nu zelf meestal rond de 90 cm (70-105 cm) en als ik een parkour spring, meestal niet meer dan 5 sprongen. Het lijkt me super gaaf om hoger te kunnen springen, of een echt parkour te kunnen met veel lijntjes. Het mag best ver rijden zijn.
Ik hoop dat iemand met hiermee zou kunnen helpen, ik zag al vaker deze vraag op Bokt, maar meestal zijn die van een paar jaar terug.
Alvast heel erg bedankt!
Groetjes, Tessel

ps. Heeft u, of kent u iemand met een eigen paard, maar wilt u niet zomaar beginners les geven, kan ik uiteraard filmpjes laten zien, zodat u mijn niveau kan inschatten.

TOberg
Berichten: 2
Geregistreerd: 30-09-23

Re: Springles zonder eigen paard, omgeving Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-23 17:52

Zou iemand mij hiermee kunnen helpen?