Iemand ervaring met hako zadels?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
appiesjappie
Berichten: 5653
Geregistreerd: 19-12-04

Iemand ervaring met hako zadels?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-23 08:53

De titel zegt al genoeg denk ik... iemand ervaring met hako zadels in nieuw Amsterdam. De reviews waren heel erg positief

miereneter

Berichten: 2536
Geregistreerd: 25-05-17

Re: Iemand ervaring met hako zadels?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 10:13

Ze heeft alleen een Facebook-pagina, klopt dat? Kon geen website vinden. Er staat nergens informatie over opleiding en diplomering. Niet dat het 100% garantie geeft dat iemand goed is in zijn vak, is voor mij een opleiding zadelpassen een absolute basisvoorwaarde.

appiesjappie
Berichten: 5653
Geregistreerd: 19-12-04

Re: Iemand ervaring met hako zadels?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-23 10:43

Ok dankjewel. Nee klopt ze heeft geen site. Verkoopt haar zadels via marktplaats daar ook goeie reviews en op haar facebook ook.

Nee een diploma zegt ook niks meer inderdaad. Heb ook iemand in de buurt die wel diploma's heeft maar hele slechte reviews

miereneter

Berichten: 2536
Geregistreerd: 25-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 15:01

Dat is niet wat ik bedoel. Een diploma en opleiding zeggen juist heel veel. Het is geen garantie dat het goed is, maar de kans is wel veel groter. Ik zou geen zadelpasser zonder opleiding / diploma / certificering bij mijn paard laten.

Equirider
Berichten: 1
Geregistreerd: 08-12-23

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-23 23:03

Momenteel volgt Ingeborg de opleiding van Saddle Professional dacht ik zo. Ik heb haar ook na heel wat andere pruters (die gewoon zadels van 2 boommaten te groot aanmeten) bij mijn moeilijke merrie gehad. Die heeft ze onwijs goed kunnen helpen! Dus ik ben enorm tevreden over haar