Fotograaf gezocht

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Equi_Scott
Berichten: 6
Geregistreerd: 10-10-23

Fotograaf gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-23 21:49

Hey,

Ik ben opzoek naar een (hobby) fotograaf die zo nu en dan foto's kan maken van mij en luuk, omgeving Borger (drenthe)..
Helaas is mijn budget niet groot, het zou fijn zijn als de prijs niet al te hoog is.

Is er iemand die mij verder kan helpen?

Vjestagirl

Berichten: 26666
Geregistreerd: 11-08-06

Re: Fotograaf gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-23 22:00

Wat is je budget?

Equi_Scott
Berichten: 6
Geregistreerd: 10-10-23

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-23 22:18

Vjestagirl schreef:
Wat is je budget?
max 25 euro, liefst minder

Vjestagirl

Berichten: 26666
Geregistreerd: 11-08-06

Re: Fotograaf gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-23 22:44

Oef, dat is wel héél erg weinig.
Heeft je paard een bijzonder kleurtje, kan hij truukjes, zijn er bijzonder mooie plekken in de omgeving om foto's te maken?

En wat wil je graag voor dat geld?

Equi_Scott
Berichten: 6
Geregistreerd: 10-10-23

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-23 22:51

Vjestagirl schreef:
Oef, dat is wel héél erg weinig.
Heeft je paard een bijzonder kleurtje, kan hij truukjes, zijn er bijzonder mooie plekken in de omgeving om foto's te maken?

En wat wil je graag voor dat geld?
het belangrijkste vind ik scherpe foto's. Zowel portret als rij foto's. Luuk is bruin en is 5 jaar. Ik heb enkel bos in de omgeving.

fohadie
Berichten: 4316
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-23 22:59

Misschien wilt een vriendin eens fotos maken? Dan kan je die eventueel vergroten en laten afdrukken? Want voor €25,00 zal je waarschijnlijk geen hobbyfotograaf vinden. Die moet er dan geld op toe leggen.

Equi_Scott
Berichten: 6
Geregistreerd: 10-10-23

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-23 23:00

fohadie schreef:
Misschien wilt een vriendin eens fotos maken? Dan kan je die eventueel vergroten en laten afdrukken? Want voor €25,00 zal je waarschijnlijk geen hobbyfotograaf vinden. Die moet er dan geld op toe leggen.
dat heb ik geprobeerd, maar die waren helaas niet scherp. Uiteraard vergoed ik de km die gereden worden!

fohadie
Berichten: 4316
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-23 23:22

Equi_Scott schreef:
fohadie schreef:
Misschien wilt een vriendin eens fotos maken? Dan kan je die eventueel vergroten en laten afdrukken? Want voor €25,00 zal je waarschijnlijk geen hobbyfotograaf vinden. Die moet er dan geld op toe leggen.
dat heb ik geprobeerd, maar die waren helaas niet scherp. Uiteraard vergoed ik de km die gereden worden!



Ik heb het niet over kmvergoeding. Ik denk niet dat je enig idee hebt hoelang een fotograaf bezig is met het werk, of het nu hobbymatig is of beroeps. Er komt meer bij kijken dan alleen naar locatie en wat foto,s schieten.

Vjestagirl

Berichten: 26666
Geregistreerd: 11-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-23 23:26

Equi_Scott schreef:
fohadie schreef:
Misschien wilt een vriendin eens fotos maken? Dan kan je die eventueel vergroten en laten afdrukken? Want voor €25,00 zal je waarschijnlijk geen hobbyfotograaf vinden. Die moet er dan geld op toe leggen.
dat heb ik geprobeerd, maar die waren helaas niet scherp. Uiteraard vergoed ik de km die gereden worden!


Het punt is dat het niet alleen gaat om de kilometers. Het is ook de tijd van de fotograaf, de afschrijving van dure apparatuur, de jaren oefening om zo goed te worden, tijd voor het nabewerken, bewerkingssoftware enz enz enz.
€25,- dekt net een half uurtje van iemands tijd.

Equi_Scott
Berichten: 6
Geregistreerd: 10-10-23

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-23 07:43

ik snap het heel goed! (Heb zelf ook een spiegelreflex en fotografeer zelf ook af en toe, het probleem is dan ik niet de financiële ruimte ueb voor meer, wat dat er wel dat had ik er zeker meer voor neer gelegt.

Mlies
Berichten: 14157
Geregistreerd: 23-07-03

Re: Fotograaf gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-23 08:47

Ik woon in de buurt en fotografeer voor de hobby, niet om m'n hypotheek mee te betalen. Maar voor €25,- kan ik helaas niet in de auto stappen, een uur fotograferen en nog x uur nabewerken...

Equi_Scott
Berichten: 6
Geregistreerd: 10-10-23

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-23 09:07

Snap ik dan zoek ik verder naar een andere oplossing! Voor welk bedrag zou u dat wel doen?

kimwilliam

Berichten: 1190
Geregistreerd: 04-04-19
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: Fotograaf gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-23 09:08

ik heb je een pb gestuurd.