Fotograaf gezocht

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Equi_Scott
Berichten: 6
Geregistreerd: 10-10-23

Fotograaf gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-23 21:49

Hey,

Ik ben opzoek naar een (hobby) fotograaf die zo nu en dan foto's kan maken van mij en luuk, omgeving Borger (drenthe)..
Helaas is mijn budget niet groot, het zou fijn zijn als de prijs niet al te hoog is.

Is er iemand die mij verder kan helpen?

Vjestagirl

Berichten: 26666
Geregistreerd: 11-08-06

Re: Fotograaf gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-23 22:00

Wat is je budget?

Equi_Scott
Berichten: 6
Geregistreerd: 10-10-23

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-23 22:18

Vjestagirl schreef:
Wat is je budget?
max 25 euro, liefst minder

Vjestagirl

Berichten: 26666
Geregistreerd: 11-08-06

Re: Fotograaf gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-23 22:44

Oef, dat is wel héél erg weinig.
Heeft je paard een bijzonder kleurtje, kan hij truukjes, zijn er bijzonder mooie plekken in de omgeving om foto's te maken?

En wat wil je graag voor dat geld?

Equi_Scott
Berichten: 6
Geregistreerd: 10-10-23

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-23 22:51

Vjestagirl schreef:
Oef, dat is wel héél erg weinig.
Heeft je paard een bijzonder kleurtje, kan hij truukjes, zijn er bijzonder mooie plekken in de omgeving om foto's te maken?

En wat wil je graag voor dat geld?
het belangrijkste vind ik scherpe foto's. Zowel portret als rij foto's. Luuk is bruin en is 5 jaar. Ik heb enkel bos in de omgeving.

fohadie
Berichten: 4316
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-23 22:59

Misschien wilt een vriendin eens fotos maken? Dan kan je die eventueel vergroten en laten afdrukken? Want voor €25,00 zal je waarschijnlijk geen hobbyfotograaf vinden. Die moet er dan geld op toe leggen.

Equi_Scott
Berichten: 6
Geregistreerd: 10-10-23