Stalling Shetlander (omgv. Bergen, Schoorl)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Elivesa
Berichten: 1
Geregistreerd: 23-10-23

Stalling Shetlander (omgv. Bergen, Schoorl)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-23 11:49

Hoi allemaal! :)

Ik ben nieuw op Bokt, dus ik hoop dat deze vraag op de goede plek staat..

Ik ben op zoek naar een nieuwe plek voor mijn Shetlander Loes. Ze staat nu op een hele fijne stal, maar er is helaas geen mogelijkheid om exclusief op de paddock te staan. Omdat ze snel hoefbevangen wordt van gras (het lijkt bij haar wel met de leeftijd te komen) ben ik op zoek naar een stal waar ze op de paddock kan staan.

Loes is een echte buitenpony, dus aan een paddock met (schuil)stal hebben wij echt voldoende. Een kast of schuurtje waar ik onze spullen kwijt kan, en een plekje voor de sulky zou heel fijn zijn. Luxe maakt ons echt niet uit, ik wil gewoon dat Loes comfortabel, pijnvrij en gelukkig is.

Ik zoek iets in (de buurt van) Bergen en omstreken (Schoorl, Alkmaar) Doe het zelf is prima. Ik betaal nu €100,- in de maand inclusief hooi, exclusief mesten, buiten/binnenzetten, voeren etc. Iets vergelijkbaars zou fijn zijn. Ik wil best meer betalen maar voor een Shetlander niet extreem. Ik kan evt. ook zelf hooi regelen, mits ik dat op stal kwijt kan.

Weet iemand iets? Alles tips worden gewaardeerd! :j

DraverBo
Berichten: 2
Geregistreerd: 11-04-23

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-23 19:54

Hoi ik weet wel een plek alleen staat die nu vol; maar misschien kunnen we switchen. Ik heb wel een ruin van 1,55 weet niet of daar plek is bij jullie? Mag ik vragen waar je staat? Ik sta in heerhugowaard de noord hele fijne plek alleen voor mn dochter net even te ver fietsen vanaf sint pancras.. groetjes