Gezocht Stalling Tussen Bergen/Egmond/Heemskerk

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lola2018
Berichten: 6
Geregistreerd: 24-10-23

Gezocht Stalling Tussen Bergen/Egmond/Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-23 14:36

Goedemiddag!

Ik ben heel actief bezig met het kopen van een paard en ik er is een kans dat dat aankomend weekend gaat lukken. Nu is het niet mogelijk het paard lang te laten staan in verband met de afstand, dus ik zou dan vrij snel het paard op een stalling in mijn buurt moeten zetten.

Alles tussen Bergen en Heemskerk is oke, verder mag ook (richting Spaarnwoude en wellicht Santpoort) als het een beetje op de weg is langs de A9 naar Amstelveen.

Ik heb een budget van tussen de 300 - 450 afhankelijk van de faciliteiten en ik zie heel graag dat het paard of 24/7 buiten kan komen met een schuilstal, of in 's avonds/'s nachts op stal en overdag buiten.

Maakt niet uit of het vol pension is of dat ik zelf moet mesten. Binnen en buiten zetten kan ik ook een aantal keer per week zelf doen, maar niet iedere dag. Een schema zou prima werken voor mij.

Wel ten minste een buitenbak die (meestal) goed te berijden is en uitrijmogelijkheden zijn een enorme plus! Binnenbak is mooi meegenomen, maar niet een harde eis.

Mocht iemand iets weten van een stalling in de aangeven regio, waarbij een stal vrijkomt of is op korte termijn, kom ik graag kennis maken en zou ik ook de stal alvast willen betalen zelfs als het paard er nog niet is, maar er wel een goede match is tussen ons.

Damelza

Berichten: 4678
Geregistreerd: 23-09-08
Woonplaats: Egmond-Binnen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-23 12:30

Was het allemaal gelukt? Met zowel koop paard als het vinden van stalling.

Lola2018
Berichten: 6
Geregistreerd: 24-10-23

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-23 14:41

Damelza schreef:
Was het allemaal gelukt? Met zowel koop paard als het vinden van stalling.


Aankoop is gelukt en stal gelukkig ook, al sta ik nu iets verder dan ik zou willen. Maar voor nu wel een fijne plek en mocht er iets dichterbij in de buurt beschikbaar komen, dan kan verhuizen altijd nog!