Combinaties gezocht om lesgeven mee te oefenen in FR/DR

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jiildou23

Berichten: 147
Geregistreerd: 05-09-16
Woonplaats: Veenhuizen

Combinaties gezocht om lesgeven mee te oefenen in FR/DR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-23 00:29

Hoi,

Ik ben op dit moment bezig met de ORUN 3 opleiding bij de Freestyle Academy Emiel Voest en ik ben op zoek naar combinaties die ik voor de komende periode regelmatig les mag geven om ervaring op te doen en te oefenen ter voorbereiding van mijn examen in april 2024.

Ik ben op zoek naar ruiters met ongeveer M niveau. Hoger mag, maar daar heb ik nog niet zoveel ervaring mee. Je hoeft geen wedstrijdruiter te zijn, als jij gewoon je paard sterk en gezond wilt houden dan ben ik er ook graag. Ik ben het aan het leren, dus het kan gebeuren dat ik even moet zoeken naar de juiste oefening en kneepjes en dat we samen een oplossing gaan zoeken. Er zitten geen kosten verbonden aan deze lessen.
De focus tijdens de lessen zal vooral liggen op nageeflijkheid, aanleuning, stelling en buiging, verticale en horizontale balans van je paard en tempo.

Dus ben jij iemand die dit leuk lijkt en staat je paard ongeveer 25 kilometer om Bovensmilde, Drenthe heen? Dan kom ik graag bij je langs! Als je nog meer wilt weten, stel gerust je vraag!

Jiildou23

Berichten: 147
Geregistreerd: 05-09-16
Woonplaats: Veenhuizen

Re: Combinaties gezocht om lesgeven mee te oefenen in FR/DR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-23 10:17

up

pluisje88

Berichten: 8084
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek

Re: Combinaties gezocht om lesgeven mee te oefenen in FR/DR

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-23 11:25

Ik denk dat het meer zin heeft om dit op je Facebook te plaatsen of op marktplaats. Daar bereik je waarschijnlijk een groter publiek dan gokken op het toeval dat mensen uit de juiste regio toevallig dit topic aanklikken.

Je doet een mooi aanbod. Het gaat vast lukken om mooie combinaties te vinden :)

Yvet_90
Berichten: 509
Geregistreerd: 10-02-07
Woonplaats: Noordwolde FR

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-23 13:14

Ik woon net wat verder weg maar wil je gerust helpen. Ik heb een 7 jarige merrie, gaat binnenkort haar eerste M concours starten (springen). Dressuur wordt ze niet gestart, maar kan wijken, schouderbinnenwaarts, traver, achterwaarts, kan goed oefening stap/galop. Galop/stap komt ze in de buurt, maar gaat nog via enkele drafpasjes en springt een galopwissel. Als je niemand binnen de gezochte straal kan vinden, dan stuur je maar een pb. Paard staat in Vinkega.

DiantaM
Berichten: 11275
Geregistreerd: 10-04-04

Re: Combinaties gezocht om lesgeven mee te oefenen in FR/DR

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-23 13:36

Er loopt een topic ergens op bokt waarin combinaties zich aanbieden.

Jiildou23

Berichten: 147
Geregistreerd: 05-09-16
Woonplaats: Veenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-23 20:46

pluisje88 schreef:
Ik denk dat het meer zin heeft om dit op je Facebook te plaatsen of op marktplaats. Daar bereik je waarschijnlijk een groter publiek dan gokken op het toeval dat mensen uit de juiste regio toevallig dit topic aanklikken.

Je doet een mooi aanbod. Het gaat vast lukken om mooie combinaties te vinden :)


Dankjewel voor je bericht! Ik had op Facebook al wat berichten geplaatst maar weinig reactie dus ik wilde het hier ook nog proberen. Misschien kwam ik net iemand tegen. Marktplaats heb ik nog niet geprobeerd dus dat ga ik zeker doen!

Jiildou23

Berichten: 147
Geregistreerd: 05-09-16
Woonplaats: Veenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-23 20:46

DiantaM schreef:
Er loopt een topic ergens op bokt waarin combinaties zich aanbieden.


Ik heb geprobeerd te zoeken, maar kan niets vinden. Heb je tips op wat voor woorden ik kan zoeken? Of in welk onderwerp?

DiantaM
Berichten: 11275
Geregistreerd: 10-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-23 23:21


Roodvos

Berichten: 6676
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Op een bult SiO2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-23 23:53

Ik zit in jouw zoekgebied.
Ik heb in het verleden Z2 gereden en ben nu een 6-jarige aan het opleiden. Door andere verplichtingen nog even geen wedstrijden gestart, dat staat voor volgend jaar op de planning.
Ik train nu op L2-M1 niveau.

Kabayo

Berichten: 14047
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Re: Combinaties gezocht om lesgeven mee te oefenen in FR/DR

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-23 23:57

Ik zit in Tjalleberd. Dus wel wat verder. Wij zijn M1 en ze is ZZ voor de wagen. Wel is ze drachtig dus ik zou je nog zo'n 2, misschien 3, maanden kunnen helpen