Rijbak gezocht in prinsenbeek, omg. Vianendreef/zanddreef

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Hannanasjuh
Berichten: 245
Geregistreerd: 24-11-22
Woonplaats: Fijnaart

Rijbak gezocht in prinsenbeek, omg. Vianendreef/zanddreef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-23 09:01

Hoi,

Sinds 1,5 jaar sta ik met mijn paarden op een eigen huur plekje in prinsenbeek. Aan de vianendreef naas de dierenbegraafplaats.

Voorheen konden we wel wat trainen in de paddock maar nu met al die regen is dat echt niet meer te doen.

Mijn paard heeft artrose dus ik wil haar wel goed blijven trainen. Iedere keer naar het bos is niet echt een optie ivm de tijd die we daar aan kwijt zijn.

Ik zoek dus een rijbak op 10 a 15 minuten wandelen om te mogen gebruiken of tegen betaling om te huren.
Voor 1 a 2 keer per week. Soms zal het maar 10 minuten aan de hand werken zijn en soms een les van een uur. Meer sowieso niet.

Ik ben netjes met mijn eigen, en een ander zijn spullen, en ruim de poep of gebruikte materialen op. Mocht ik perongeluk iets slopen loop ik niet weg maar geef dit aan zodat we het op kunnen lossen.

Wie o wie heeft een plekje of goede tip?

Ibbel

Berichten: 49196
Geregistreerd: 01-09-04
Woonplaats: West-Veluwe

Re: Rijbak gezocht in prinsenbeek, omg. Vianendreef/zanddreef

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-23 10:30

Nou ben ik maar een simpele ziel, maar ik zie op google maps precies 3 buitenbakken aan de zanddreef. Pak de fiets, en bel aan bij die drie adressen...

jojoleinee

Berichten: 2671
Geregistreerd: 11-05-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-23 10:33

Wat Ibbel zegt, of stop een briefje in de brievenbus met uitleg en je telefoonnummer erop. Dan kunnen ze zelf contact opnemen als ze interesse hebben. Er zijn daar best veel bakken in de buurt volgens mij, dus lijkt me dat het toch ergens moet kunnen.

Ibbel

Berichten: 49196
Geregistreerd: 01-09-04
Woonplaats: West-Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-23 10:36

jojoleinee schreef:
Wat Ibbel zegt, of stop een briefje in de brievenbus met uitleg en je telefoonnummer erop. Dan kunnen ze zelf contact opnemen als ze interesse hebben. Er zijn daar best veel bakken in de buurt volgens mij, dus lijkt me dat het toch ergens moet kunnen.


Dat doet geen mens :)) Een briefje in de bus en dan zelf moeten bellen om iemand anders een plezier te doen?
Gewoon zelf erheen, in persoon. Mensen zeggen niet zo snel nee tegen iemand die tegenover ze staat.
Niet reageren op een briefje is daarentegen héél simpel.

jojoleinee

Berichten: 2671
Geregistreerd: 11-05-10

Re: Rijbak gezocht in prinsenbeek, omg. Vianendreef/zanddreef

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-23 12:11

Toch wel toen ik een stalling zocht, maar face-to-face is sowieso beter. Dan zien ze meteen wat voor persoon ze eventueel op hun erf halen

Hannanasjuh
Berichten: 245
Geregistreerd: 24-11-22
Woonplaats: Fijnaart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-23 12:27

Ik geef mensen liever zelf de kans om te reageren ipv dat ze dat ze geen nee kunnen zeggen voor hun gevoel omdat ik daar toevallig sta dus een briefje past mij beter.

Ik mag daarbij ook hopen dat iedereen wel snapt dat ik deze oproep plaats naast dat ik briefjes in de bus stop :')

Waarom maar 1 medium gebruiken als er meerdere wegen zijn toch?