Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne
tjarda_auke1 schreef:Goedemiddag,
Ik werd gisteren gewezen op deze topic omdat ik mevrouw smartie aan het oplichten zou zijn, echter heb ik op 21 November al een terugbetaling gedaan, zoals ook beloofd. Zie bijlage.
Erg jammer dat ik nu allemaal mensen over mij heen krijg terwijl dit allang opgelost is.
De laarzen zouden rechtstreeks uit Zweden naar de klant verzonden worden hier kies ik voor als ik ze zelf niet meer heb liggen, hier is het helaas misgelopen en ik heb per mail dit ook gemeld.
Ik ben per telefoon niet altijd goed bereikbaar omdat ik naast mijn bedrijfje ook nog een andere baan heb en verder ook een dochter heb. verder ben ik ook mens dus als ik soms vergeet te reageren als mensen mij bijvoorbeeld savonds, snachts of in het weekend appen oid kan het soms gebeuren dat ik door de bomen het bos niet meer zie want de berichten komen via fb messenger, instagram messenger, whatssap, mail, sms . dus soms ben ik dat even kwijt ik snap dat dit heel vervelend kan zijn maar ik doe dit alles behalve met opzet.
om terug te komen op de reactie van Nouka ik vermoed dat dit om de hauke schmidt handschoenen nordic dream met patch gaat . ik had 1 maat hangen nog een niet toen heb ik gemaild of u daarop wou wachten of dat ik alvast 1 paar direct zou sturen. omdat reactie uitbleef heb ik eerst een paar gestuurd. als ik in mijn systeem kijk staat dit ook netjes zo genoteerd met een mail eruit dat 1 paar verzonden is en 1 in back oder gezet is.
Toen het missende paar binnen was zijn deze direct opgestuurd.
tjarda_auke1 schreef:Goedemiddag,
(...)
om terug te komen op de reactie van Nouka ik vermoed dat dit om de hauke schmidt handschoenen nordic dream met patch gaat . ik had 1 maat hangen nog een niet toen heb ik gemaild of u daarop wou wachten of dat ik alvast 1 paar direct zou sturen. omdat reactie uitbleef heb ik eerst een paar gestuurd. als ik in mijn systeem kijk staat dit ook netjes zo genoteerd met een mail eruit dat 1 paar verzonden is en 1 in back oder gezet is.
Toen het missende paar binnen was zijn deze direct opgestuurd.
kayleigh1603 schreef:Ik heb hier ook geen goede ervaring bij, had voor kerst een zadeldoek besteld voor iemand. Ook enkel bestelbevestiging. Ik stuur een mail en pas na bijna 2 weken een antwoord, bleek dat de doek bij een parcelpoint was aangezien ik niet thuis was (ik wist dus ook niet dat de doek al onderweg was geweest).
Heeft ze de doek opnieuw opgestuurd, deze bleek blijkbaar geleverd te zijn bij mij thuis maar ik heb niets.
In onze straat worden vaak pakketten gestolen als ze deze zomaar voor de deur zetten dus dit kan het geval zijn.
Ik heb ze hierover een mail gestuurd bijna een maand geleden dat ik niet gehad heb en mijn geld dan wel terugwil. Maar krijg geen antwoord meer, stuur ze wekelijks een reminder maar denk dat ik dag kan zeggen tegen het geld..
tjarda_auke1 schreef:kayleigh1603 schreef:Ik heb hier ook geen goede ervaring bij, had voor kerst een zadeldoek besteld voor iemand. Ook enkel bestelbevestiging. Ik stuur een mail en pas na bijna 2 weken een antwoord, bleek dat de doek bij een parcelpoint was aangezien ik niet thuis was (ik wist dus ook niet dat de doek al onderweg was geweest).
Heeft ze de doek opnieuw opgestuurd, deze bleek blijkbaar geleverd te zijn bij mij thuis maar ik heb niets.
In onze straat worden vaak pakketten gestolen als ze deze zomaar voor de deur zetten dus dit kan het geval zijn.
Ik heb ze hierover een mail gestuurd bijna een maand geleden dat ik niet gehad heb en mijn geld dan wel terugwil. Maar krijg geen antwoord meer, stuur ze wekelijks een reminder maar denk dat ik dag kan zeggen tegen het geld..
Van alle pakketten wordt automatisch een track en tracé verzonden per e-mail en wanneer een klant ook een mobiel telefoonnummer heeft ingevuld krijgt de klant ook per sms een update. Eerst wanneer het pakket met dpd mee is en de dag van bezorgen een met een tijdvak wanneer het komt bijvoorbeeld tussen half 1 en half 2. via de site kunt u dan nog aangeven wanneer u niet thuis bent om bijv. een neerzettoestemming te geven voor een veilige plaats of een Parcel hop. wanneer dit niet gedaan wordt wordt het gewoon aangeboden, en wanneer de klant er niet is bij een parcelshop gebracht. ook daar krijgt de klant dan een 'niet thuis'berichtje van. Wij verzenden dagelijks veel pakketjes dus het is voor mij niet echt haalbaar om voor elk pakket te kijken waar deze zijn, maar als de klant meld dat het niet aangekomen is oid maken wij hier wel werk van, zoals dat ik de eerste maal een nieuw pakket heb opgestuurd en de 2e maal toen het 'gestolen'? zou zijn een onderzoek gestart ben met dpd . dit heb ik u ook allemaal gestuurd inclusief de gps gegevens van de scans, en fotos van het huis waar het uitgescant zou moeten zijn. ik heb u daarna laten weten dat wanneer het niet bezorgd is of weg is wij een getekende verklaring moeten hebben voor de dpd dat het pakket vermist is, zonder die verklaring kunnen wij niet zomaar en pakketje gaan vergoeden, daarna is het inderdaad radiostilte geweest omdat wij van u deze documenten niet ontvangen hebben. zoals ik gisteren u al gemaild heb wil ik het graag oplossen voor beide partijen. we hebben u toen ook een nieuw dekje nog aangeboden in een van de mails ook daar is geen antwoord op geweest.
tjarda_auke1 schreef:-knip- Wij verzenden dagelijks veel pakketjes dus het is voor mij niet echt haalbaar om voor elk pakket te kijken waar deze zijn -knip-
Ladygiroc schreef:Kayleigh, niet om het een of ander maar de webshop kan er toch weinig aan doen dat er in jouw buurt pakketjes worden gestolen?
Van bijna elke vervoerder krijg je een mail dat er iets komt. Die kun je vaak onderscheppen en bij een pakketpunt laten droppen.
Lijkt mij in zo'n buurtje dan wel heel handig.
Ladygiroc schreef:Kayleigh, niet om het een of ander maar de webshop kan er toch weinig aan doen dat er in jouw buurt pakketjes worden gestolen?
Van bijna elke vervoerder krijg je een mail dat er iets komt. Die kun je vaak onderscheppen en bij een pakketpunt laten droppen.
Lijkt mij in zo'n buurtje dan wel heel handig.
kayleigh1603 schreef:Aangezien de eigenaresse van de winkel hier meer op leest dan antwoordt op haar mails
Ik had na hier een review te zetten pas een mail teruggekregen van haar, ik heb hierop geantwoord met het formulier dat ik het pak niet ontvangen had, zoals ze had gevraagd. 2X zelfs aangezien het de eerste keer blijkbaar niet aangekomen was. Dit was een maand geleden, het is weer complete radiostilte. Zelfs na mijn mail voor een update
Het is niet dat ik onbereikbaar ben, dus het excuus dat ze me zelf mails heeft gestuurd maar dat ik niet zou antwoorden is niet nodig, ze heeft namelijk mijn telefoonnummer ook.
Topservice