Ervaring paardenspullenshop

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
tjarda_auke1
Berichten: 142
Geregistreerd: 02-06-10

Re: Ervaring paardenspullenshop

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-23 15:57

Goedemiddag,

Ik werd gisteren gewezen op deze topic omdat ik mevrouw smartie aan het oplichten zou zijn, echter heb ik op 21 November al een terugbetaling gedaan, zoals ook beloofd. Zie bijlage.
Erg jammer dat ik nu allemaal mensen over mij heen krijg terwijl dit allang opgelost is.
De laarzen zouden rechtstreeks uit Zweden naar de klant verzonden worden hier kies ik voor als ik ze zelf niet meer heb liggen, hier is het helaas misgelopen en ik heb per mail dit ook gemeld.

Ik ben per telefoon niet altijd goed bereikbaar omdat ik naast mijn bedrijfje ook nog een andere baan heb en verder ook een dochter heb. verder ben ik ook mens dus als ik soms vergeet te reageren als mensen mij bijvoorbeeld savonds, snachts of in het weekend appen oid kan het soms gebeuren dat ik door de bomen het bos niet meer zie want de berichten komen via fb messenger, instagram messenger, whatssap, mail, sms . dus soms ben ik dat even kwijt ik snap dat dit heel vervelend kan zijn maar ik doe dit alles behalve met opzet.

om terug te komen op de reactie van Nouka ik vermoed dat dit om de hauke schmidt handschoenen nordic dream met patch gaat . ik had 1 maat hangen nog een niet toen heb ik gemaild of u daarop wou wachten of dat ik alvast 1 paar direct zou sturen. omdat reactie uitbleef heb ik eerst een paar gestuurd. als ik in mijn systeem kijk staat dit ook netjes zo genoteerd met een mail eruit dat 1 paar verzonden is en 1 in back oder gezet is.

Toen het missende paar binnen was zijn deze direct opgestuurd.

tjarda_auke1
Berichten: 142
Geregistreerd: 02-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-23 16:17

tjarda_auke1 schreef:
Goedemiddag,

Ik werd gisteren gewezen op deze topic omdat ik mevrouw smartie aan het oplichten zou zijn, echter heb ik op 21 November al een terugbetaling gedaan, zoals ook beloofd. Zie bijlage.
Erg jammer dat ik nu allemaal mensen over mij heen krijg terwijl dit allang opgelost is.
De laarzen zouden rechtstreeks uit Zweden naar de klant verzonden worden hier kies ik voor als ik ze zelf niet meer heb liggen, hier is het helaas misgelopen en ik heb per mail dit ook gemeld.

Ik ben per telefoon niet altijd goed bereikbaar omdat ik naast mijn bedrijfje ook nog een andere baan heb en verder ook een dochter heb. verder ben ik ook mens dus als ik soms vergeet te reageren als mensen mij bijvoorbeeld savonds, snachts of in het weekend appen oid kan het soms gebeuren dat ik door de bomen het bos niet meer zie want de berichten komen via fb messenger, instagram messenger, whatssap, mail, sms . dus soms ben ik dat even kwijt ik snap dat dit heel vervelend kan zijn maar ik doe dit alles behalve met opzet.

om terug te komen op de reactie van Nouka ik vermoed dat dit om de hauke schmidt handschoenen nordic dream met patch gaat . ik had 1 maat hangen nog een niet toen heb ik gemaild of u daarop wou wachten of dat ik alvast 1 paar direct zou sturen. omdat reactie uitbleef heb ik eerst een paar gestuurd. als ik in mijn systeem kijk staat dit ook netjes zo genoteerd met een mail eruit dat 1 paar verzonden is en 1 in back oder gezet is.

Toen het missende paar binnen was zijn deze direct opgestuurd.

NoekAa_

Berichten: 1464
Geregistreerd: 24-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-23 16:57

tjarda_auke1 schreef:
Goedemiddag,

(...)
om terug te komen op de reactie van Nouka ik vermoed dat dit om de hauke schmidt handschoenen nordic dream met patch gaat . ik had 1 maat hangen nog een niet toen heb ik gemaild of u daarop wou wachten of dat ik alvast 1 paar direct zou sturen. omdat reactie uitbleef heb ik eerst een paar gestuurd. als ik in mijn systeem kijk staat dit ook netjes zo genoteerd met een mail eruit dat 1 paar verzonden is en 1 in back oder gezet is.

Toen het missende paar binnen was zijn deze direct opgestuurd.


Zoals ook via Facebook aangegeven heb ik na bestelbevestiging geen mails ontvangen. Ik gebruik gewoon google webmail zonder filters dus dan zou er iets misgaan in jouw mailprogramma.

Zou dit echt goed uitzoeken want dit zorgt er dus voor dat er (blijkbaar onnodig) minder positieve ervaringen ontstaan. Dat iets niet direct te leveren is is uiteraard geen probleem maar als je daar als klant niet op de hoogte van wordt gesteld is dat uiteraard heel vervelend.

AnnemiekvM

Berichten: 8248
Geregistreerd: 17-07-03

Re: Ervaring paardenspullenshop

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-23 23:15

Ik heb zo'n verrassingsbox besteld. Was echt heel leuk em had ik ook snel binnen.

dianaw33

Berichten: 1884
Geregistreerd: 09-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-23 09:28

Pas een rijbroek besteld voor de 1e keer en direct ontvangen, geen klachten, ik ben er tevreden over. Waarbij ik ook nog wil vermelden dat IEDEREEN die alleen werkt letterlijk omkomt in de berichten via allerlei kanalen, waardoor het eigenlijk niet te doen is die allemaal fatsoenlijk te beantwoorden. Iemand die daar een oplossing voor kan aandragen, behalve personeel in dienst nemen (vaak financieel niet te doen), verdient een lintje namens het complete MKB.

ziezoziezo22
Berichten: 404
Geregistreerd: 13-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-23 09:52

Hier ook wel eens wat besteld.

Ook keurig geleverd, en mijn zusje heeft toen ook die zelfde laarzen besteld en ook hier geen klachten.
Dus 2 positieve ervaringen.
Ik heb zelf ook een bedrijfje en ook ik loop ook tegen al die berichten aan
Heb je niet binnen een paar uur gereageerd dan sturen ze via een ander kanaal weer een bericht , dus dan heb je en via watsapp, mail messenger en je voicemail berichten ,en je moet ze allemaal doorlezen terwijl het zelfde bericht is.

Orrie_VBW

Berichten: 1532
Geregistreerd: 29-09-05
Woonplaats: Ganzen-city

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-24 15:09

Ik heb hier voor het eerst wat besteld en door de ervaringen hier gekozen voor achteraf betalen. Maar 2 dagen later had ik alles al binnen. Dus hier iemand die wel tevreden is :j

kayleigh1603
Berichten: 5
Geregistreerd: 05-02-24

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-24 11:56

Ik heb hier ook geen goede ervaring bij, had voor kerst een zadeldoek besteld voor iemand. Ook enkel bestelbevestiging. Ik stuur een mail en pas na bijna 2 weken een antwoord, bleek dat de doek bij een parcelpoint was aangezien ik niet thuis was (ik wist dus ook niet dat de doek al onderweg was geweest).
Heeft ze de doek opnieuw opgestuurd, deze bleek blijkbaar geleverd te zijn bij mij thuis maar ik heb niets.
In onze straat worden vaak pakketten gestolen als ze deze zomaar voor de deur zetten dus dit kan het geval zijn.
Ik heb ze hierover een mail gestuurd bijna een maand geleden dat ik niet gehad heb en mijn geld dan wel terugwil. Maar krijg geen antwoord meer, stuur ze wekelijks een reminder maar denk dat ik dag kan zeggen tegen het geld..

Equisync

Berichten: 5285
Geregistreerd: 22-05-09
Woonplaats: Zuid Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-24 12:49

Ik heb hier een aantal maanden geleden besteld en inderdaad ook niets dan problemen. Na de bestelbevestiging radiostilte.

Netjes de levertijd afgewacht, zelfs nog 1 of 2 dagen langer ivm weekend. Daarna gemaild. Geen reactie. Geappt, geen reactie. Gebeld, neemt niet op. Nogmaals gemaild, geen reactie. Openbaar op facebook gereageerd en pb gestuurd. Uiteindelijk via pb een keer reactie. Volgens haar zou ze me dus gemaild hebben maar ik heb nooit wat van haar gekregen. Afijn, er zou van alles mis gegaan zijn met de levering etc etc.
Na bijna een maand na bestelling(3-5 dagen levertijd) heb ik dan eindelijk mijn pakket ontvangen.

Ik bestel er nooit meer.

tjarda_auke1
Berichten: 142
Geregistreerd: 02-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-24 09:48

kayleigh1603 schreef:
Ik heb hier ook geen goede ervaring bij, had voor kerst een zadeldoek besteld voor iemand. Ook enkel bestelbevestiging. Ik stuur een mail en pas na bijna 2 weken een antwoord, bleek dat de doek bij een parcelpoint was aangezien ik niet thuis was (ik wist dus ook niet dat de doek al onderweg was geweest).
Heeft ze de doek opnieuw opgestuurd, deze bleek blijkbaar geleverd te zijn bij mij thuis maar ik heb niets.
In onze straat worden vaak pakketten gestolen als ze deze zomaar voor de deur zetten dus dit kan het geval zijn.
Ik heb ze hierover een mail gestuurd bijna een maand geleden dat ik niet gehad heb en mijn geld dan wel terugwil. Maar krijg geen antwoord meer, stuur ze wekelijks een reminder maar denk dat ik dag kan zeggen tegen het geld..


Van alle pakketten wordt automatisch een track en tracé verzonden per e-mail en wanneer een klant ook een mobiel telefoonnummer heeft ingevuld krijgt de klant ook per sms een update. Eerst wanneer het pakket met dpd mee is en de dag van bezorgen een met een tijdvak wanneer het komt bijvoorbeeld tussen half 1 en half 2. via de site kunt u dan nog aangeven wanneer u niet thuis bent om bijv. een neerzettoestemming te geven voor een veilige plaats of een Parcel hop. wanneer dit niet gedaan wordt wordt het gewoon aangeboden, en wanneer de klant er niet is bij een parcelshop gebracht. ook daar krijgt de klant dan een 'niet thuis'berichtje van. Wij verzenden dagelijks veel pakketjes dus het is voor mij niet echt haalbaar om voor elk pakket te kijken waar deze zijn, maar als de klant meld dat het niet aangekomen is oid maken wij hier wel werk van, zoals dat ik de eerste maal een nieuw pakket heb opgestuurd en de 2e maal toen het 'gestolen'? zou zijn een onderzoek gestart ben met dpd . dit heb ik u ook allemaal gestuurd inclusief de gps gegevens van de scans, en fotos van het huis waar het uitgescant zou moeten zijn. ik heb u daarna laten weten dat wanneer het niet bezorgd is of weg is wij een getekende verklaring moeten hebben voor de dpd dat het pakket vermist is, zonder die verklaring kunnen wij niet zomaar en pakketje gaan vergoeden, daarna is het inderdaad radiostilte geweest omdat wij van u deze documenten niet ontvangen hebben. zoals ik gisteren u al gemaild heb wil ik het graag oplossen voor beide partijen. we hebben u toen ook een nieuw dekje nog aangeboden in een van de mails ook daar is geen antwoord op geweest.

Thrive

Berichten: 994
Geregistreerd: 06-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-24 10:02

Maar tjarda_auke1, als je hier in zoveel reacties leest dat mensen die track and trace emails en smsjes niet ontvangen, zou het dan niet goed zijn om daar eens kritisch naar te kijken?

kayleigh1603
Berichten: 5
Geregistreerd: 05-02-24

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-24 10:16

tjarda_auke1 schreef:
kayleigh1603 schreef:
Ik heb hier ook geen goede ervaring bij, had voor kerst een zadeldoek besteld voor iemand. Ook enkel bestelbevestiging. Ik stuur een mail en pas na bijna 2 weken een antwoord, bleek dat de doek bij een parcelpoint was aangezien ik niet thuis was (ik wist dus ook niet dat de doek al onderweg was geweest).
Heeft ze de doek opnieuw opgestuurd, deze bleek blijkbaar geleverd te zijn bij mij thuis maar ik heb niets.
In onze straat worden vaak pakketten gestolen als ze deze zomaar voor de deur zetten dus dit kan het geval zijn.
Ik heb ze hierover een mail gestuurd bijna een maand geleden dat ik niet gehad heb en mijn geld dan wel terugwil. Maar krijg geen antwoord meer, stuur ze wekelijks een reminder maar denk dat ik dag kan zeggen tegen het geld..


Van alle pakketten wordt automatisch een track en tracé verzonden per e-mail en wanneer een klant ook een mobiel telefoonnummer heeft ingevuld krijgt de klant ook per sms een update. Eerst wanneer het pakket met dpd mee is en de dag van bezorgen een met een tijdvak wanneer het komt bijvoorbeeld tussen half 1 en half 2. via de site kunt u dan nog aangeven wanneer u niet thuis bent om bijv. een neerzettoestemming te geven voor een veilige plaats of een Parcel hop. wanneer dit niet gedaan wordt wordt het gewoon aangeboden, en wanneer de klant er niet is bij een parcelshop gebracht. ook daar krijgt de klant dan een 'niet thuis'berichtje van. Wij verzenden dagelijks veel pakketjes dus het is voor mij niet echt haalbaar om voor elk pakket te kijken waar deze zijn, maar als de klant meld dat het niet aangekomen is oid maken wij hier wel werk van, zoals dat ik de eerste maal een nieuw pakket heb opgestuurd en de 2e maal toen het 'gestolen'? zou zijn een onderzoek gestart ben met dpd . dit heb ik u ook allemaal gestuurd inclusief de gps gegevens van de scans, en fotos van het huis waar het uitgescant zou moeten zijn. ik heb u daarna laten weten dat wanneer het niet bezorgd is of weg is wij een getekende verklaring moeten hebben voor de dpd dat het pakket vermist is, zonder die verklaring kunnen wij niet zomaar en pakketje gaan vergoeden, daarna is het inderdaad radiostilte geweest omdat wij van u deze documenten niet ontvangen hebben. zoals ik gisteren u al gemaild heb wil ik het graag oplossen voor beide partijen. we hebben u toen ook een nieuw dekje nog aangeboden in een van de mails ook daar is geen antwoord op geweest.




Als u hier meerdere malen leest dat de klanten geen enkele mail van u of dpd krijgt gelieve hier dan eerst eens naar te kijken. Ik heb u weken gestuurd en nu beweert u dat u antwoord hebt gegeven wat nooit aangekomen is. In mijn eerste mails stond ook een telefoonnummer dus u kon mij daar ook op contacteren. Ik heb ook aangehaald dat ik mijn geld en geen nieuw dekje wou.
U heeft bij inderdaad "bewijs" geleverd dat het hier is geleverd. Maar als u grondig research doet ziet u dat dit hier een open stuk is, als de bezorger het dan gewoon voor de deur zet en de straat bekend staat voor diefstallen dan is het vrij logisch dat dit gestolen wordt.
Ik heb u alle documenten doorgestuurd deze ochtend dus u hier proberen te verdedigen is niet nodig.

xSCWx
Berichten: 7060
Geregistreerd: 21-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-24 22:04

Ik vind het erg vervelend dat ik geen antwoord krijg op mijn mails en nu al 3 maanden wacht op een vervangend product.

Maaaarije

Berichten: 1761
Geregistreerd: 15-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-24 22:58

tjarda_auke1 schreef:
-knip- Wij verzenden dagelijks veel pakketjes dus het is voor mij niet echt haalbaar om voor elk pakket te kijken waar deze zijn -knip-


En dit zou je dus wel moeten doen.

Elke webshop bestelling die bij onze vervoerder op afgeleverd staat wordt gecontroleerd of hij afgeleverd is op het ingevoerde adres, indien het bij een afhaalpunt of de buren afgeleverd is mailen wij onze klanten hierover.
Pas wanneer de bestelling afgeleverd is gaat hij in ons systeem op afgerond, waar de klant ook een mail van krijgt. Mocht er dan onverhoopt toch iets fout gegaan zijn krijg je hier snel een terugkoppeling op en kan je hier dus ook snel op reageren.

Strak op de bal, scheelt voor jou als verkoper maar zeker voor de kopers een boel.
Wij krijgen zelden berichten van klanten, omdat er duidelijk gecommuniceerd wordt over hun bestelling, dat hij ontvangen is, dat de betaling binnen is, track and trace, en na ontvangst dat de bestelling afgerond is.

Natuurlijk gaat het nergens altijd vlekkeloos maar zorgen voor goede communicatie naar je klanten is toch wel een prioriteit, juist als het even niet vlekkeloos loopt.

Ladygiroc

Berichten: 5077
Geregistreerd: 08-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-24 23:05

Kayleigh, niet om het een of ander maar de webshop kan er toch weinig aan doen dat er in jouw buurt pakketjes worden gestolen?

Van bijna elke vervoerder krijg je een mail dat er iets komt. Die kun je vaak onderscheppen en bij een pakketpunt laten droppen.

Lijkt mij in zo'n buurtje dan wel heel handig.

kayleigh1603
Berichten: 5
Geregistreerd: 05-02-24

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-24 23:09

Ladygiroc schreef:
Kayleigh, niet om het een of ander maar de webshop kan er toch weinig aan doen dat er in jouw buurt pakketjes worden gestolen?

Van bijna elke vervoerder krijg je een mail dat er iets komt. Die kun je vaak onderscheppen en bij een pakketpunt laten droppen.

Lijkt mij in zo'n buurtje dan wel heel handig.


Ik heb nooit gezegd dat het haar schuld is dat het gestolen is. Dit heb ik in persoonlijke mails ook aangehaald aan haar. Enkel de radiostilte langs haar kant nadat ik een update vroeg over het onderzoek bij dpd vond ik niet oke. Volgens haar heeft ze wel mails gestuurd maar deze zijn nooit toegekomen. Meerdere klanten hebben dit blijkbaar ook voor.

+ in de mail die ik uiteindelijk kreeg van dpd (wat dus bij de eerste x niet was en wat veel klanten niet krijgen) stond een datum en uur dat wij thuis waren. Het heeft dus geen nut om dit naar een parcelpoint te brengen, ze moeten gewoon leren aanbellen

TheWelsh

Berichten: 1599
Geregistreerd: 19-10-09

Re: Ervaring paardenspullenshop

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-24 23:57

Hier ook goede ervaringen. Laatste keer duurde het wel lang, maar zodra ik mailde kreeg ik een mail dat mijn pakket bij het sorteercentrum lag.
Verder nooit problemen, alles komt netjes aan.

tamaramt

Berichten: 7547
Geregistreerd: 26-08-07
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-24 13:21

Hier ook slechte ervaring mee!
Op 9 Februari een voedingssupplement besteld voor €81,95. Levering was binnen 1 tot 2 werkdagen. Ik kreeg een bestel bevestiging maar vervolgens hoorde ik dagenlang niks. Ik heb meerdere keren geprobeerd te bellen maar geen gehoor, meerdere mail gestuurd maar geen gehoor. Toen zowel via messenger als whatsapp contact proberen te krijgen maar dat liep allemaal heel stroef. Ze gaf aan dat de levering 2 tot 5 werkdagen was, en dat ik zelf een update zou krijgen van het transportbedrijf. Echter hoorde ik weer niks dus weer haar bericht en na een tijdje pas een reactie dat ze het uit zou zoeken en mij iets zou laten weten...inmiddels al week verder. Toen ineens een update via mail dat het pakket Zaterdag 17 Februari bezorgd zou worden. Echter op Dinsdag nog niks bezorgd gehad. Weer contact gehad en ze zou transportbedrijf bellen en mij iets laten weten. Maar heeft niks meer laten weten! Vervolgens heb ik zelf maar contact opgenomen met transportbedrijf en toen kreeg ik het pakket al binnen 2 dagen..maar er zat geen maatdop bij!! Ik heb 2 weken op mijn pakket moeten wachten en dan ook nog geen maatdop! Dus ik heb haar daarover weer gecontact en dan krijg je een berichtje dat ze die er niet bij doet! Bij een fles voedingssupplement van €82!!!
Vervolgens ben ik allerlei drogisterijen en apotheken maar afgegaan voor maatdop.
Waardeloze service, waardeloos bedrijf!
Inmiddels heeft ze de levertijd van het product ook aangepast en de prijs nog eens €15 duurder gemaakt ook!!
Ik bestel veel online voor mijn paarden maar bij paardenspullenshop zal ik NOOIT meer iets bestellen!!
Het is ook niet voor niks dat ze de optie REVIEWS PLAATSEN op haar FB pagina heeft uitstaan

Zinzi_jewel

Berichten: 8808
Geregistreerd: 24-01-08
Woonplaats: In het mooie zuiden !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-24 14:42

Ladygiroc schreef:
Kayleigh, niet om het een of ander maar de webshop kan er toch weinig aan doen dat er in jouw buurt pakketjes worden gestolen?

Van bijna elke vervoerder krijg je een mail dat er iets komt. Die kun je vaak onderscheppen en bij een pakketpunt laten droppen.

Lijkt mij in zo'n buurtje dan wel heel handig.



Weet je hoeveel bezorgers een pakket tegenwoordig gewoon voor de deur zetten! Zelfs als een handtekening nodig is ! Tijdens corona is bedacht dat bezorgers zelf n vinkje mochten zetten en spullen worden zo voor de deur gezet .
Vorige week nog zet de bezorgers gewoon een doosje met dure telefoon op m'n deurmat bij de voordeur.
Handtekening vereist !
Ik was gewoon thuis maar voor hetzelfde geld wat t weg geweest
En DPD is helemaal drama
, zit te wachten, track tracé zegt dat ie zo hier is en dan een melding niet thuis ... En ik was gewoon thuis !
Kon ik volgende dag 10 km gaan rijden om in volgende dorp m'n pakket bij een service punt op te halen.
Grrrr

kayleigh1603
Berichten: 5
Geregistreerd: 05-02-24

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-24 13:37

Aangezien de eigenaresse van de winkel hier meer op leest dan antwoordt op haar mails :)

Ik had na hier een review te zetten pas een mail teruggekregen van haar, ik heb hierop geantwoord met het formulier dat ik het pak niet ontvangen had, zoals ze had gevraagd. 2X zelfs aangezien het de eerste keer blijkbaar niet aangekomen was. Dit was een maand geleden, het is weer complete radiostilte. Zelfs na mijn mail voor een update

Het is niet dat ik onbereikbaar ben, dus het excuus dat ze me zelf mails heeft gestuurd maar dat ik niet zou antwoorden is niet nodig, ze heeft namelijk mijn telefoonnummer ook.


Topservice :')

kayleigh1603
Berichten: 5
Geregistreerd: 05-02-24

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-24 08:41

kayleigh1603 schreef:
Aangezien de eigenaresse van de winkel hier meer op leest dan antwoordt op haar mails :)

Ik had na hier een review te zetten pas een mail teruggekregen van haar, ik heb hierop geantwoord met het formulier dat ik het pak niet ontvangen had, zoals ze had gevraagd. 2X zelfs aangezien het de eerste keer blijkbaar niet aangekomen was. Dit was een maand geleden, het is weer complete radiostilte. Zelfs na mijn mail voor een update

Het is niet dat ik onbereikbaar ben, dus het excuus dat ze me zelf mails heeft gestuurd maar dat ik niet zou antwoorden is niet nodig, ze heeft namelijk mijn telefoonnummer ook.


Topservice :')



Update: de poging tot heeft dus geen nut. Duidelijk

taverno

Berichten: 4216
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Zoetermeer Aladin in Stompwijk

Re: Ervaring paardenspullenshop

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-24 20:51

Ik had een bestelling gedaan en pas daarna kwam ik deze berichten tegen.Ik schrok er wel van maar ik had zondag een bestelling gedaan en donderdag had ik het binnen.
Dus gelukkig voor mij geen slechte ervaring.DPD heeft er ook nog een paar dagen over gedaan.

Lavitabella

Berichten: 1710
Geregistreerd: 29-07-09
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-24 20:57

Ik heb hier ook besteld en het uiteindelijk na een maand binnen gekregen. Alles was verder wel goed in orde. Alleen de communicatie is echt extreem slecht. Ik heb bijna geen contact kunnen krijgen. Zowel op mails als op de app niet.