Privé dressuurles zonder eigen paard Zuid-Holland / omgeving Rotterdam

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
billy2210

Berichten: 3
Geregistreerd: 08-12-23
Woonplaats: Rotterdam

Privé dressuurles zonder eigen paard Zuid-Holland / omgeving Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-23 15:23

Hoi allemaal,

Ik ben op zoek naar privé dressuurles in omgeving Rotterdam. Ik ben vrij breed aan het zoeken en vind het geen probleem een stukje te rijden, maar enigszins in de buurt heb ik nog niet echt iets kunnen vinden.

Ik ben begonnen met paardrijden toen ik 8 was en heb dat zo'n 17 jaar gedaan. Veel verzorg/bijrijd paarden en een gedeeld eigen paard gehad. Uiteindelijk ben ik gestopt omdat het te druk werd en ik het plezier een beetje kwijt was geraakt. Ik heb sinds een halfjaartje het paardrijden weer opgepakt en heb nu 1x in de week privéles op een fantastisch dressuurpaard op een privéstal. Ik heb de smaak te pakken en zou daar graag naar 2x per week of misschien wel meer willen gaan. Helaas is die les een behoorlijk eind bij mij vandaan en ik geloof dat er verder ook geen plek is voor 2x per week daar.

Ik heb zelf van alles en nog wat gedaan in het verleden, springen, western, dressuur en een aantal jaar op een ijslander gereden maar een hoog niveau dressuur rijder ben ik zeker niet (maar ik wil graag een poging wagen dat te worden :D ).

Weet één van jullie misschien een plek waar ik dressuurles kan krijgen op een fijn paard waar ik van kan leren? Maneges, privé, etc.? Ik heb bijvoorbeeld aan een manege zitten denken zoals manege Middenhof, omdat het daar 23 jaar geleden is begonnen voor mij :o . Ik ben benieuwd of iemand daar op dit moment lest op een manege paard en zijn/haar ervaring kan delen. De kosten vind ik niet zo super belangrijk, ik heb er wat voor over om weer met plezier paard te rijden.

Esmee_RS

Berichten: 4880
Geregistreerd: 10-07-11
Woonplaats: Op het circuit

Re: Privé dressuurles zonder eigen paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-23 15:25

Als Middenhof te doen is, dan lijkt Maasland me ook te doen! Kijk eens bij Milanco, ben ik 10 jaar geleden eens geweest en gaf les op haar eigen paarden. Lijkt ze me nu ook nog te doen.
https://www.milanco.nl/over-milanco/

billy2210

Berichten: 3
Geregistreerd: 08-12-23
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-23 15:29

Esmee_RS schreef:
Als Middenhof te doen is, dan lijkt Maasland me ook te doen! Kijk eens bij Milanco, ben ik 10 jaar geleden eens geweest en gaf les op haar eigen paarden. Lijkt ze me nu ook nog te doen.
https://www.milanco.nl/over-milanco/


Oh gaaf, thanks! Maasland is idd prima te doen voor mij, ik ga informeren :D

MarliesV

Berichten: 15197
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Re: Privé dressuurles zonder eigen paard Zuid-Holland / omgeving Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-23 16:21


billy2210

Berichten: 3
Geregistreerd: 08-12-23
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-23 17:11


MarliesV

Berichten: 15197
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Re: Privé dressuurles zonder eigen paard Zuid-Holland / omgeving Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-23 17:20

Ok, te lezen op de website inderdaad vol voor de beginners, maar er is nog plek voor 'gevorderden' alleen is dit wel op de wachtlijst. Proberen misschien waard maar ik weet niet hoe ver het voor je is.