Stalling omgeving Utrecht/Zeist/Soest/Hilvesum

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rainer
Berichten: 638
Geregistreerd: 13-02-13

Stalling omgeving Utrecht/Zeist/Soest/Hilvesum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-23 14:44

Ik ben rustig aan het rondkijken naar andere stalling voor mijn paard omdat ik toch het idee heb dat hij het niet helemaal lekker doet op onze huidige plek.

Het gaat om een heel sociale warmbloed ruin (zonder ijzers). Hij past niet in een groep waar juist zo sober mogelijk gevoerd wordt.

Wat zoek ik?
- Veel buiten met sociaal contact. Alles tussen 24/7 buiten en snachts op stal maar wel hele jaar door hele dag naar buiten in tweetallen of groepsverband.
- Onbeperkt ruwvoer
- Volpension, in geval van 24/7 buiten ook dat er bijvoorbeeld medicatie oid gegeven kan worden en het liefste ook krachtvoer.
- Evt 1x per week mest scheppen oid is geen probleem, maar dat moet dan wel op mijn eigen tijd kunnen aangezien ik regelmatig doordeweeks alleen 's avonds kan.
- Een plek waar goed toezicht is op de dieren en mensen ook echt naar je paard kijken.
- Zeer sterke voorkeur voor een plek met uitrijdmogelijkheden. Vandaar het liefste in de regio noord van Utrecht.
- Verlichte rijbaan die het hele jaar door goed is.
- budget afhankelijk van de plek, ongeveer max 380/400 euro.
- Binnen 20 km vanaf Utrecht (stad)

Ik heb natuurlijk al wat gegoogeld maar tot dus toe heb ik nog niet echt wat gevonden dat past. Ik ben benieuwd of iemand nog iets te binnen schiet wat hier mogelijk bij zou passen.

future_vet
Berichten: 2617
Geregistreerd: 01-05-10

Re: Stalling omgeving Utrecht/Zeist/Soest/Hilvesum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-23 16:36

La Fontaine in Zeist

mika11

Berichten: 11108
Geregistreerd: 12-12-10
Woonplaats: Noord Veluwe

Re: Stalling omgeving Utrecht/Zeist/Soest/Hilvesum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-23 18:31

Prinsenburg?

Rainer
Berichten: 638
Geregistreerd: 13-02-13

Re: Stalling omgeving Utrecht/Zeist/Soest/Hilvesum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-23 19:22

Bedankt!
Stal Prinsenburg komen ze voor mijn paard niet genoeg buiten. Ligt daarnaast ook wel boven mijn budget.