RS riding ervaring gezocht

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Hieperdi
Berichten: 2547
Geregistreerd: 24-01-12

RS riding ervaring gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-23 21:43

Hoi ik ben benieuwd naar ervaringen rondom het online platform van Rien vd schaft. Ik ga met mijn paard weer helemaal terug naar 0 omdat wij echt tegen dingen aanlopen. Het concept van rien spreekt mij erg aan maar zou graag wel van te voren willen weten of het de moeite waard is aangezien het wel een betaald platform is en ik ook al lid van bwr ben

Tilmar

Berichten: 3316
Geregistreerd: 05-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 22:22

Ik ben lid en vind het erg leuk. Het kost wel veel tijd als je mee wil doen.

De methode vind ik prachtig, maar soms is het wel makkelijker verteld dan uitgevoerd.
Ik bedoel, dan verwachten ze wel dat je bv precies weet wat een goede constante aanleuning is, terwijl dat nou juist het probleem is.

Maar je kan er zeker veel van opsteken!

Ladyson

Berichten: 3222
Geregistreerd: 03-01-10
Woonplaats: Brabant

Re: RS riding ervaring gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 22:36

Is RSriding hetzelfde als DressagePro? Daar ben ik groot fan van iig

Elisa2

Berichten: 37208
Geregistreerd: 31-08-04

Re: RS riding ervaring gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-23 09:03

Rien kun je prima heen voor een goede basis. In real life lessen is natuurlijk altijd beter bij een instructeur die op dezelfde manier traint. Maar zo,n online programma is een mooi begin.

Hieperdi
Berichten: 2547
Geregistreerd: 24-01-12

Re: RS riding ervaring gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-23 10:43

Bedankt allemaal voor de toelichting!
Rs riding was voorheen dressagepro. Dressagepro is nu een supplementen ding geworden geloof ik

Ladyson

Berichten: 3222
Geregistreerd: 03-01-10
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-23 14:05

Elisa2 schreef:
Rien kun je prima heen voor een goede basis. In real life lessen is natuurlijk altijd beter bij een instructeur die op dezelfde manier traint. Maar zo,n online programma is een mooi begin.


Dat zeg je mooi.. die op dezelfde manier traint. Ik was zo iemand de afgelopen 20 jaar nog niet tegengekomen helaas en ben dus heel blij met dit platform. En kan tegenwoordig veel beter een instructeur uitkiezen/zoeken.

Elisa2

Berichten: 37208
Geregistreerd: 31-08-04

Re: RS riding ervaring gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-23 14:12

Wat fijn om te horen! Ja dan weet je meer wat voor een iemand je zoekt en nodig hebt he!