Gezocht: (natuurlijk) bekapper omgeving Zutphen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Daihyo

Berichten: 88048
Geregistreerd: 01-06-01

Gezocht: (natuurlijk) bekapper omgeving Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-24 22:47

Gezocht een (natuurlijk) bekapper voor mijn 3 pony’s: haflinger, jonge paint en mini shetlander. Ze staan in Spankeren, ten westen van Zutphen.
Ze zijn over het algemeen braaf met bekappen.

Voor de shet is iemand met geduld nodig, die heeft een trauma uit het verleden. Gaat nu goed, maar hij moet wel de ruimte krijgen tussendoor even zijn voetje neer te zetten als dat nodig is.
Mijn paint merrie is braaf, maar nog wel jong, dus ook daar is soms wat meer geduld nodig. Zij heeft dunne zolen, dus vraagt met de vorm van bekappen iets meer precisie.
De voeten van mijn haflinger zijn gelukkig makkelijk.
Laatst bijgewerkt door Daihyo op 17-01-24 22:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Koper

Berichten: 30272
Geregistreerd: 12-10-07
Woonplaats: In een mooi dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-24 22:48

Wie heb je al bij je paarden gehad en/of wie heb je al benaderd? Het is handiger tips geven als mensen ook weten wie ze niet meer hoeven noemen :)

Daihyo

Berichten: 88048
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-24 22:53

Oh dat is een goeie. Angelique Pestman komt nu, maar gaat stoppen met koudbloeden. Jessica Vos is on het verleden geweest, maar na de verhuizing was het te ver. Kan wel eens vragen of Spankeren weer in haar route past.
En Arno Gouw is ook bij ons geweest, maar staan we nu buiten de route.

VreemannHoof
Berichten: 2
Geregistreerd: 22-01-24

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-24 20:34

Ik neem ook nog klanten aan! Ik heb dezelfde opleiding waar Arno Gouw ook aan verbonden is. (Hij heeft me er zelfs op gewezen toen hij mijn paarden nog bekapte).
Als je nog iemand zoekt kun je me altijd een berichtje sturen. (of mailen naar vreemannhoofcare@gmail.com)

Het is momenteel erg lastig goede natuurlijk bekappers te vinden, ook omdat iedereen al vol zit bijna.

Nielojram

Berichten: 7803
Geregistreerd: 14-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-24 21:06

Ik ben nog steeds team Jaap Tuinenga, heeft niet een heel actieve website, maar wel op-en-top een paarden, en ik gok dat hij nog wel plek heeft. ( Werkt snel& efficiënt)

Daihyo

Berichten: 88048
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-24 20:24

Mijn probleem is opgelost. Dank voor het meedenken.