Lokatie gezocht voor Falabella keuring Augustus

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sonova

Berichten: 423
Geregistreerd: 17-11-05

Lokatie gezocht voor Falabella keuring Augustus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-24 11:45

Voor onze Falabella keuring eind augustus zijn wij op zoek naar een goede, nette en betaalbare locatie.
Graag met binnenmanege en voldoende stalling die voor 1 dag te huur zijn. ( ca. 15 stallen)
Catering zou fijn zijn en natuurlijk voldoende parkeerplaatsen.
Omdat onze leden in het hele land zitten maar ook in Belgiƫ en Duitsland moet het voor iedereen te doen zijn qua kilometers.Ik heb al meerdere oproepen geplaatst, en erg goede reacties gekregen. Daarom hopen we nu op reacties voor een lokatie rond Zwolle. Dit voor onze leden in noord Nederland.
Voor midden Nederland hebben we al een goede lokatie gevonden dankzij de leuke reacties !
In totaal komen er ongeveer 40 deelnemers.
We hebben al heel veel gezocht en gebeld maar het blijkt erg lastig, dus mocht iemand iets weten of ben je zelf in het bezit van een goede locatie dan hoor ik het graag!

Nymphe

Berichten: 507
Geregistreerd: 10-07-11
Woonplaats: omgeving Emmen

Re: Lokatie gezocht voor Falabella keuring Augustus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-24 11:47

Heb je Sunrise Stables in Assen al eens benaderd? Wellicht iets te noordelijk, maar er worden daar vaker keuringen gehouden.

KimD

Berichten: 20421
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-24 12:18


sonova

Berichten: 423
Geregistreerd: 17-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-24 12:26

Je hebt helemaal gelijk hoor, ik heb vanmorgen al een topic geplaatst voor een locatie in het zuiden. Wij van de evenementen commissie Europees Falabella Stamboek zijn op zoek naar verschillenden locaties.
Een in het zuiden, een in het midden en dan nog wat Noordelijker.
Het leek me handiger om dat in drie verschillende berichten te vragen, dus vandaar.
Sunrise Stables, ziet er erg mooi uit, goed tip, thanks!

tiwi1969

Berichten: 7641
Geregistreerd: 04-04-10
Woonplaats: in een huis met een tuintje

Re: Lokatie gezocht voor Falabella keuring Augustus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-24 12:36

De keuringslocatie in het noorden is voor veel stampboeken de HJC Manege in Tolbert.
Ook voor kleinere stamboeken is dat heel betaalbaar.
Ze hebben een goede buitenbaan voor mooi weer en een ruime binnenbaan voor slechter weer.
Horeca is aanwezig, stallen ook.

Zamora
Berichten: 8255
Geregistreerd: 22-11-03
Woonplaats: Kampen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-24 14:33

Delta Ruiters in IJsselmuiden(onder Zwolle) zou een geschikte lokatie kunnen zijn.
Grote binnenbak(en een gewone) en een zeer grote buitenbaan en veel parkeergelegenheid.
Lokatie wordt meer verhuurd.