Revalidatie plek drachtige merrie?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tinkies7

Berichten: 182
Geregistreerd: 24-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-24 22:40

Ik heb geen advies voor een goede plek, maar ik zou Horses in Hands overslaan

E_C
Berichten: 293
Geregistreerd: 20-01-12

Re: Revalidatie plek drachtige merrie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-24 22:56

Een vriendin van mij heeft haar paard naar Lelymare gebracht voor revalidatie. Het kostte een hoop (1000+ per maand), maar de zorg is fantastisch. Ze heeft er geen moment spijt van gehad en heeft alleen maar lovende woorden voor deze plek.

gomir

Berichten: 25538
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Re: Revalidatie plek drachtige merrie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-24 23:12

De Heidehoogte in Oldeholtpade is ook nog een optie.
Moet ze wel gevaccineerd worden tegen Rhino geloof ik.

Zinzi_jewel

Berichten: 8810
Geregistreerd: 24-01-08
Woonplaats: In het mooie zuiden !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-24 23:25

DreamGuide schreef:
@charaz, dankjewel! Ik zie alleen op hun website nergens staan dat ik ook met een drachtige merrie terecht kan.

@Neon, ja het is eigenlijk heel sneu. Niemand weet wat er is gebeurd, na weken op de kliniek heb ik nog geen fatsoenlijke diagnose. De dierenartsen weten het gewoon oprecht niet.
Ik wil haar graag nog tijd gunnen om te genezen en haar kindje te hebben, maar dat moet wel pijnvrij kunnen.

@suzanne, lelymare heb ik inderdaad vast gemaild, dankje!



Ik ben indertijd naar Den Hoek gegaan met een merrie met jong veulen aan de voet , de merrie was opgegeven regulier.
Maar nu 14 jaar later loopt ze nog rond. Zou daar eens informeren voor een juiste diagnose.

paars

Berichten: 5571
Geregistreerd: 16-04-04
Woonplaats: Noord-Holland

Re: Revalidatie plek drachtige merrie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-24 23:55

Geen advies, maar even een steuntje in de rug; wat fijn dat je op deze manier de beste plek zoekt, zoveel tips van mensen hier alweer, dat lijkt me heel fijn want dan heb je iets te kiezen.
Hoop dat je een fijne plek vind, succes en sterkte met de zorgen voor je merrie en de to-be…