Zadelpasser/maker omg. Arnhem

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maris_

Berichten: 1449
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Gelderland

Zadelpasser/maker omg. Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-24 00:31

:wave:

Iemand die een goede zadelpasser kan aanraden die aan huis komt in de omgeving Arnhem? :)

boemel

Berichten: 8411
Geregistreerd: 13-12-01
Woonplaats: Azewijn

Re: Zadelpasser/maker omg. Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-24 00:50

Kifrahorse

DJZ

Berichten: 3109
Geregistreerd: 30-12-08
Woonplaats: Zevenaar

Re: Zadelpasser/maker omg. Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-24 00:56

Ik heb pas geleden Sangers horse service erbij gehad :)

Sure_lee

Berichten: 10391
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Re: Zadelpasser/maker omg. Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-24 01:16

Kifrahorse

Merriemens
Berichten: 134
Geregistreerd: 05-06-20

Re: Zadelpasser/maker omg. Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-24 05:31

DS (Dana Scheepsbouwer)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-24 07:51

boemel schreef:
Kifrahorse


Aanrader :)

Nessie

Berichten: 8581
Geregistreerd: 29-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-24 08:48

Mijn ervaring met haar was dat ze echt heel commercieel ingesteld was, echt op verkoop in plaats van eerst goed kijken naar het aanpassen van mijn zadel (wat ik had aangevraagd). Het werd erg afgekraakt wat vanuit second opinions niet het geval bleek. Mocht je dus per definitie op zoek zijn naar een nieuw zadel, zou je haar wel kunnen inschakelen.

Uiteindelijk fijn geholpen door het Drunens Ruiterhuis, welke inmiddels al wat jaren komen. Zou hun zeker aanraden!

suzanner
Berichten: 61
Geregistreerd: 13-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-24 09:55

Kifrahorse is zeker een aanrader! Deskundig en eerlijk!

Kitty_

Berichten: 3040
Geregistreerd: 10-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-24 10:07

Nessie schreef:
Mijn ervaring met haar was dat ze echt heel commercieel ingesteld was, echt op verkoop in plaats van eerst goed kijken naar het aanpassen van mijn zadel (wat ik had aangevraagd). Het werd erg afgekraakt wat vanuit second opinions niet het geval bleek. Mocht je dus per definitie op zoek zijn naar een nieuw zadel, zou je haar wel kunnen inschakelen.

Uiteindelijk fijn geholpen door het Drunens Ruiterhuis, welke inmiddels al wat jaren komen. Zou hun zeker aanraden!


Jammer dat je het zo ervaren hebt ;-) helaas kunnen meningen verschillen.

Maaike_Ma
Berichten: 1254
Geregistreerd: 26-05-09
Woonplaats: didam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-24 10:09

Merriemens schreef:
DS (Dana Scheepsbouwer)


Jammer dat je daar tegenwoordig zogenaamde ruiter fitness oefeningen verplicht bij moet doen, met de nodige extra kosten.....

ArcoIris

Berichten: 159
Geregistreerd: 21-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-24 10:22

Ik ga mee met m'n voorgangers, absoluut Kitty van Kifra. :j Deskundig, vriendelijk, niet bang om een beetje outside the box te denken als dat voor een betere oplossing zorgt.

Lughnassadh

Berichten: 1805
Geregistreerd: 11-08-12

Re: Zadelpasser/maker omg. Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-24 10:33

Ook hier Kifrahorse.

Cinnepin

Berichten: 8929
Geregistreerd: 26-02-15
Woonplaats: Vdaal

Re: Zadelpasser/maker omg. Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-24 10:46

Ik heb Kifrahorse bij mijn paard gehad, hele fijn ervaring :j

xRaisinJarig

Berichten: 1756
Geregistreerd: 12-11-07
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-24 10:47

Hier ook fijne ervaringen met Kifrahorse!

GGFJ

Berichten: 73
Geregistreerd: 28-04-13
Woonplaats: Keulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-24 12:38

Merriemens schreef:
DS (Dana Scheepsbouwer)

+1! Ontzettend kundig en meedenkend. Heeft een realistische en behulpzame instelling en is niet alleen maar van het verkopen.

Marije_jiplover

Berichten: 25323
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Re: Zadelpasser/maker omg. Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-24 12:42


_Jelske

Berichten: 1326
Geregistreerd: 18-05-07
Woonplaats: Arnhem

Re: Zadelpasser/maker omg. Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-24 13:23

Ik ben erg tevreden over Jan Ditewig van Vrielink Ruitersport. Heeft mij afgelopen jaar echt ontzettend goed geholpen met een geschikt zadel. Heeft voldoende aanbod in tweedehands zadels, maar ook een aantal verschillende merken/modellen nieuw in verschillende prijsklassen.

Kan ook goed uitleggen wat hij constateert en wat je nodig hebt en waarom. Maakt het proces heel transparant.

Merriemens
Berichten: 134
Geregistreerd: 05-06-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-24 22:26

Maaike_Ma schreef:
Merriemens schreef:
DS (Dana Scheepsbouwer)


Jammer dat je daar tegenwoordig zogenaamde ruiter fitness oefeningen verplicht bij moet doen, met de nodige extra kosten.....


Ja dat is wel jammer. Ik ben al klant van voor die tijd dus heb daar geen 'last' van. Toch vind ik het wel goed dat ze het heeft toegevoegd. De invloed van de ruiter op het zadel is groter dan je denkt en dat maakt dus ook zeker uit voor het model wat ze kiest en het vervolg.

Dszjj
Berichten: 783
Geregistreerd: 12-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-24 23:01

Kitty van Kifrahorse.

Hutcherson

Berichten: 7356
Geregistreerd: 21-07-13
Woonplaats: --

Re: Zadelpasser/maker omg. Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-24 02:15

Rilana van Sangers. Echt een aanrader.

boemel

Berichten: 8411
Geregistreerd: 13-12-01
Woonplaats: Azewijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-24 08:10

Hutcherson schreef:
Rilana van Sangers. Echt een aanrader.


Klopt, maar wel goed om te weten dat ze tegenwoordig enkel haar eigen merk zadel verkoopt.

Albert

Berichten: 5732
Geregistreerd: 16-10-02
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-24 08:50

_Jelske schreef:
Ik ben erg tevreden over Jan Ditewig van Vrielink Ruitersport. Heeft mij afgelopen jaar echt ontzettend goed geholpen met een geschikt zadel. Heeft voldoende aanbod in tweedehands zadels, maar ook een aantal verschillende merken/modellen nieuw in verschillende prijsklassen.

Kan ook goed uitleggen wat hij constateert en wat je nodig hebt en waarom. Maakt het proces heel transparant.


Ook heel tevreden over Jan, ook qua aanpassen van zadels die we al hebben maar niet bij hem gekocht zijn.

Maaike_Ma
Berichten: 1254
Geregistreerd: 26-05-09
Woonplaats: didam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-24 09:41

Ja dat is wel jammer. Ik ben al klant van voor die tijd dus heb daar geen 'last' van. Toch vind ik het wel goed dat ze het heeft toegevoegd. De invloed van de ruiter op het zadel is groter dan je denkt en dat maakt dus ook zeker uit voor het model wat ze kiest en het vervolg.[/quote]

Klopt ik vind het prima dat het er is, maar als ik zoiets wil dat vraag ik het wel apart aan. Ik wil van een zadelpasser alleen dat mijn zadel word nagekeken vind het zo wel een extra verdien model... Daardoor ben ik helaas van zadelmaker gewisseld

Elisa2

Berichten: 37193
Geregistreerd: 31-08-04

Re: Zadelpasser/maker omg. Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-24 09:56

https://paradepaardje-vof.nl/

Marieke van het Paradepaardje die kijkt echt naar je zadel en kan deze (tot op zekere hoogte) aanpassen of een ander adviseren. Ze verkoopt zelf geen zadels dus je krijgt een onafhankelijk advies.

Merriemens
Berichten: 134
Geregistreerd: 05-06-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-24 09:57

Maaike_Ma schreef:
Ja dat is wel jammer. Ik ben al klant van voor die tijd dus heb daar geen 'last' van. Toch vind ik het wel goed dat ze het heeft toegevoegd. De invloed van de ruiter op het zadel is groter dan je denkt en dat maakt dus ook zeker uit voor het model wat ze kiest en het vervolg.


Klopt ik vind het prima dat het er is, maar als ik zoiets wil dat vraag ik het wel apart aan. Ik wil van een zadelpasser alleen dat mijn zadel word nagekeken vind het zo wel een extra verdien model... Daardoor ben ik helaas van zadelmaker gewisseld[/quote]

Ja dat begrijp ik ook helemaal. Jammer dat het erbij moet idd ipv dat het een optie is. Het zijn flinke prijzen.