Vrijheidsdressuur

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Coco7777777
Berichten: 58
Geregistreerd: 09-11-19

Vrijheidsdressuur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-24 20:45

Hey, ik en mijn shetlander Goldy zijn veel bezig met vrijheidsdressuur. Nu leer ik vooral veel van het kijken naar filmpjes en dingen proberen. Nu wil ik graag dingen gaat verfijnen en nog meer dingen aan Goldy leren. Wij doen vrijheidsdressuur doormiddel van clickertraining. Goldy kent beentje, jambette, lachen, steigeren, berggeit, op het blok, wijd staan, achterwaarts, halt houden en zweep pakken.

Goldy staat in Schiedam. Mocht jij iemand kennen die lessen vrijheidsdressuur geeft of als je het zelf geeft dan kan je mij een berichtje sturen! Heel erg bedankt alvast.

Groetjes,
Djenna

Effects

Berichten: 561
Geregistreerd: 26-08-05

Re: Vrijheidsdressuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-24 13:35

Hoi Djenna,
Ik ben regelmatig in Zuid-Holland voor het geven van les in clickertraining. Mijn doel is om je niet alleen te helpen met het aanleren van oefeningen, maar ook om je een betere clickertrainer te laten worden. Zodat je paard de oefening steeds langer kan doen of meerdere oefeningen achter elkaar uit kan voeren, op een manier waarbij hij fun ervaart.
Neem gerust contact met me op als je meer informatie wilt, of je kunt op mijn website kijken (zie onderschrift).