Instructie gezocht Omgeving Hoorn

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Galoppig

Berichten: 197
Geregistreerd: 24-07-21

Instructie gezocht Omgeving Hoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-24 01:45

Hallo!

Ik ben op zoek naar een fijne lesgever die ons op weg wilt helpen met opnieuw opbouwen en eventueel een duidelijk schema kan geven. Mijn paard heeft ruim een jaar stilgestaan grotendeels door twee verhuizingen voor hem en anderdeels door een tekort aan tijd van mezelf.

Ik zoek iemand die ons echt op de goede weg wilt helpen, geen bijzet teugels geen extra zweepje maar vooral kan accepteren dat hij eenmaal geen dressuurpaard zal zijn. Fijn, ontspannen kunnen rijden en werken aan correct lichaamsgebruik en mij ook kan leren hierover! Het zou zeker een plus zijn als de persoon er zelf ook open voor staat om er af en toe op te gaan om te voelen wat hij doet.
Hij is bijna 17, hij raakt snel overprikkeld en kan zich helemaal afsluiten en een paard die in het algemeen heel erg terug in tempo denkt, bij stembeloningen stil gaat staan en ook mesten doet hij stilstaand. En ik zoek iemand die dat gewoon accepteert van hem :j

Hootje

Berichten: 273
Geregistreerd: 05-05-18

Re: Instructie gezocht Omgeving Hoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-24 19:04

Ceras Kramer komt daar misschien wel op routes!

BrankaZ

Berichten: 3885
Geregistreerd: 11-11-05
Woonplaats: Odoorn

Re: Instructie gezocht Omgeving Hoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-24 19:13

Karin Degeling van In het Rechte Spoor zit volgens mij in die regio.

marjor
Berichten: 183
Geregistreerd: 12-03-07
Woonplaats: Op hetzelfde adres als mijn paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-24 19:31

Voor rijden heb je aan je aan Karin Degeling zeker een goede. Ik heb zelf ook les van haar.

Zelf ben ik instructrice (Human & Horse Academy Greetje Hakvoort) in het dressuurmatig trainen vanaf de grond. Hoofddoel de connectie en samenwerking tussen jou en je paard te verbeteren. En daarnaast het dressuurmatig verbeteren en trainen van je paard. Ik vind dat zelf een enorme toevoeging en afwisseling op het rijden. Mocht je daar interesse in hebben, kan je mij een PB sturen. Ik woon vlakbij Hoorn.

Odetje92

Berichten: 2681
Geregistreerd: 12-11-06
Woonplaats: Limmen

Re: Instructie gezocht Omgeving Hoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-24 20:18

Carmen van Fauna Vitaal uit Purmerend!