Fijne pensionstalling? Omgeving Ospel/Weert

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
HeroMa
Berichten: 8
Geregistreerd: 10-02-24

Fijne pensionstalling? Omgeving Ospel/Weert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-24 18:58

Helaas ondervind ik steeds meer hinder op mijn huidige plek met mijn paarden. Ze zijn per 1 januari omhoog gegaan qua prijs maar helaas is de kwaliteit minder geworden. Ik ga verder niet echt in op details (mochten ze het lezen)

Het gaat om een 19 jarig springpaard (dit jaar 20) en een 6 jarig dressuurpaard (dit jaar 7)
Aangezien ze vanwege het weer niet op de wei komen, merk ik zelfs dat de eigenaar ze deze week niet eens los in de bak heeft gehad! Ik ben hier boos om, maar helaas met wat ervan te zeggen doet ze niks.

En ik ben de laatste tijd veel bij mijn vriend waardoor ik het ook fijner vind om mijn paarden daar in de buurt te hebben.

Heeft iemand een idee voor een leuke stal omgeving Ospel/Weert/Nederweert?
Laatst bijgewerkt door HeroMa op 10-02-24 19:36, in het totaal 1 keer bewerkt

_Anne_V
Berichten: 125
Geregistreerd: 05-06-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-24 19:33

Bij mijn verzorgpaard komen de paarden ook niet los in de bak, als ze niet buiten kunnen vanwege het weer. Deden ze dat bij jou voorheen wel? Ik kan namelijk geen pensionstal noemen waarbij ze dit doen.

loulou

Berichten: 14811
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-24 19:34

Ik zou de regio even in de titel zetten. Dan heb je meer kan dat mensen uit die regio het zien

mika11

Berichten: 11108
Geregistreerd: 12-12-10
Woonplaats: Noord Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-24 19:35

_Anne_V schreef:
Bij mijn verzorgpaard komen de paarden ook niet los in de bak, als ze niet buiten kunnen vanwege het weer. Deden ze dat bij jou voorheen wel? Ik kan namelijk geen pensionstal noemen waarbij ze dit doen.


.
Laatst bijgewerkt door mika11 op 10-02-24 19:53, in het totaal 1 keer bewerkt

HeroMa
Berichten: 8
Geregistreerd: 10-02-24

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-24 19:36

_Anne_V schreef:
Bij mijn verzorgpaard komen de paarden ook niet los in de bak, als ze niet buiten kunnen vanwege het weer. Deden ze dat bij jou voorheen wel? Ik kan namelijk geen pensionstal noemen waarbij ze dit doen.


Ja,bij ons doen ze dat wel. Heeft de eigenaar mondeling gezegd dat ze alles een halfuur in de bak zou zetten ivm bewegen. Mijn jonge merrie is niet te rijden en me oudje heeft die beweging gewoon nodig

HeroMa
Berichten: 8
Geregistreerd: 10-02-24

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-24 19:37

loulou schreef:
Ik zou de regio even in de titel zetten. Dan heb je meer kan dat mensen uit die regio het zien


Ohja, slim haha! :o

Yenni
Berichten: 5459
Geregistreerd: 01-07-14

Re: Fijne pensionstalling? Omgeving Ospel/Weert

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-24 19:50

Ik weet niet of de stallen nog nieuwe pensionners aannemen maar vragen staat vrij.
Blue stables was vroeger een manege maar nu pension, bos op stap afstand, binnen en buitenbak, ze hebben paddocks en weides.

Peerkesbos heeft ook pension, dicht bij het bos en buitenbak , weides.

Van horne hoeve, 24/7 buiten of op stal, weides, paddock, binnen en buitenbaan, zo in het bos.

Alle stallen zijn gevestigd in Weert en omstreken.

HeroMa
Berichten: 8
Geregistreerd: 10-02-24

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-24 19:56

Yenni schreef:
Ik weet niet of de stallen nog nieuwe pensionners aannemen maar vragen staat vrij.
Blue stables was vroeger een manege maar nu pension, bos op stap afstand, binnen en buitenbak, ze hebben paddocks en weides.

Peerkesbos heeft ook pension, dicht bij het bos en buitenbak , weides.

Van horne hoeve, 24/7 buiten of op stal, weides, paddock, binnen en buitenbaan, zo in het bos.

Alle stallen zijn gevestigd in Weert en omstreken.


Dankjewel, ik ga eens kijken! :o

DuoPenotti

Berichten: 29519
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-24 20:20


HeroMa
Berichten: 8
Geregistreerd: 10-02-24

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-24 20:22

DuoPenotti schreef:
Wat wil je er allemaal bij hebben aan faciliteiten?

https://link.marktplaats.nl/m2073098579 ... ialbuttons

Ik weet van enkele jaren terug dat ze hier echt altijd buiten komen. Nu weet ik niet.

--------

De vrolijke vlierenfluiter. Vroeger geen beste naam maar volgens mij nu wel.

https://link.marktplaats.nl/m2041285863 ... ialbuttons


De eerste ken ik inderdaad, helaas is een vriendinnetje in de corona tijd heel slecht weggegaan daar.. weet niet hoe het nu is.

De vrolijke Flierefluiter heeft geen plaats helaas

Lomax123
Berichten: 42
Geregistreerd: 28-07-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-24 08:05

Mijn merrie staat om de hoek van de Flierefluiter op een PP, 24/7 buiten. Is dat geen optie? 10 min stappen en we kunnen in de binnenbak van de flierefluiter rijden. We hebben ook een buitenbak, maar bij slechte omstandigheden is het fijn een uitwijkmogelijkheid te hebben

Nicole288
Hoofdmoderator Informatief
May the horse be with you! Coördinator Veulenverkiezing

Berichten: 31313
Geregistreerd: 05-01-05
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Fijne pensionstalling? Omgeving Ospel/Weert

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-24 23:19

VSW -> ED

HeroMa
Berichten: 8
Geregistreerd: 10-02-24

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-24 23:23

Lomax123 schreef:
Mijn merrie staat om de hoek van de Flierefluiter op een PP, 24/7 buiten. Is dat geen optie? 10 min stappen en we kunnen in de binnenbak van de flierefluiter rijden. We hebben ook een buitenbak, maar bij slechte omstandigheden is het fijn een uitwijkmogelijkheid te hebben


Hoe heet dat?

Lomax123
Berichten: 42
Geregistreerd: 28-07-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-24 13:35

HeroMa schreef:
Lomax123 schreef:
Mijn merrie staat om de hoek van de Flierefluiter op een PP, 24/7 buiten. Is dat geen optie? 10 min stappen en we kunnen in de binnenbak van de flierefluiter rijden. We hebben ook een buitenbak, maar bij slechte omstandigheden is het fijn een uitwijkmogelijkheid te hebben


Hoe heet dat?


Frye ranch