Haygain failliet

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
FrNo
Berichten: 3661
Geregistreerd: 14-08-13
Woonplaats: Noord Oost Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-24 16:11

Het is ook l#llig voor degene die met iets besteld en betaald hebben een nog niets ontvangen.

Maar dat is zo bij alle bedrijven.

Ik ben blij dat ik een tijd terug een grote voorraad ontkalkingspoeder heb gekocht.

Norrit

Berichten: 159
Geregistreerd: 18-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-24 22:21

Is er iemand die weet of je ergens anders onderdelen kan bestellen voor de stomer? De mijne is er net mee opgehouden helaas

Ir111

Berichten: 11960
Geregistreerd: 06-04-04
Woonplaats: home is where the heart is...

Re: Haygain failliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-24 22:23

Ik heb de mijne toevallig vandaag eens goed bekeken met het idee 'stel dat er wat stuk gaat'. Mijn conclusie was dat alleen de pinnen waar je het hooi op prikt uniek zijn. En de koffer. Al het andere kan volgens mij gewoon door een loodgieter gemaakt worden (of zijn gewoon bij loodgieter/bouwmarkt verkrijgbare onderdelen).

Tancreda4

Berichten: 24043
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-24 22:24

Ik zou een stomer met m'n creditcard hebben betaald en dan zou je nog kunnen proberen om je aankoopbedrag terug te krijgen aangezien het dan verzekerd is. Ik heb wel eens een vliegticket betwist bij m'n creditcard maatschappij toen de vliegmaatschappij failliet ging. Ik had immers iets gekocht en nooit gekregen. Ik heb toen t bedrag teruggekregen.

Welke stomer heb je? Als je de One hebt, kan ik wel even kijken naar de specificaties van het element dat je kan vervangen.

Norrit

Berichten: 159
Geregistreerd: 18-05-07

Re: Haygain failliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-24 22:47

Ja de one, dat is met een jiffy steamer 4000
Die worden ook voor kledingstomen etc gebruikt, dus neem aan de de binnenkant ook hetzelfde is

manzano

Berichten: 23940
Geregistreerd: 22-10-01

Re: Haygain failliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-24 22:49

Horsefriend heeft een reparatieservice. Wellicht kunnen die je helpen.

Tancreda4

Berichten: 24043
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-24 23:05

Norrit schreef:
Ja de one, dat is met een jiffy steamer 4000
Die worden ook voor kledingstomen etc gebruikt, dus neem aan de de binnenkant ook hetzelfde is


Ja. Ik zal de specificaties even voor je opzoeken maar het is idd een jiffy steamer.

Ik heb je een pb gestuurd met de bewoording van de spullen op m'n bon. Bij mij is het verwarmingselement vervangen (bij horsefriend, maar de onderdelen had ik bij haygain vandaan, omdat het eerst de bedoeling was het zelf te doen).